Harald Brombach (digi.no) Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Baseres på bredt samarbeid.Chrome skal slutte å vise irriterende nettannonser 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Det er pre-rolls reklamene som er helt jævlig. Resten av reklamene er til å leve med 3 Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Haha, dette kommer norske nettaviser til å merke med alle sine lange irriterene, kjedelige og uinteressante reklamer før en kort video. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Det er pre-rolls reklamene som er helt jævlig. Resten av reklamene er til å leve medJizuz så mange ganger jeg bare må gi faen i å se videoen pga. dette. Pill-råttent å pushe reklame foran en direkte link til Youtube. Lenke til kommentar
Gjest medlem-412299 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Det er pre-rolls reklamene som er helt jævlig. Resten av reklamene er til å leve medJizuz så mange ganger jeg bare må gi faen i å se videoen pga. dette. Pill-råttent å pushe reklame foran en direkte link til Youtube. Her er for øvrig et lite triks hvis du ikke liker vg-reklamen: $(".pulse-skip-button").click() Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Verdens største selger av internettreklame utnytter majoriteten de har opparbeidet seg på nettlesermarkedet ved å gi bort software gratis til å blokkere konkurrentene. Don't be evil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Verdens største selger av internettreklame utnytter majoriteten de har opparbeidet seg på nettlesermarkedet ved å gi bort software gratis til å blokkere konkurrentene. Don't be evil. Jeg hadde egentlig et langt svar til deg, men kom til at det er bedre å bare be deg lese artikkelen en gang til. Alt er forklart. tl:dr: Irriterende og plagsomme reklamer gjør at folk installerer Adblock. De blokkerer dermed all reklame, og ødelegger for nettaviser og for de seriøse reklameaktørene. Ved å gjøre dette trekket kvester Google de irriterende reklamene folk ønsker å blokkere, og lar dermed de seriøse annonsørene annonsere som før. Det er det stikk motsatte av det du antyder. Det er ikke konkurrentene de vil hive ut, for standarden de baserer seg på er skrevet i samarbeid med nettopp konkurrentene (Facebook m/fl.). Om jeg kan kvitte meg med autospillende lyd, popunders og annen jævelskap uten å måtte leve med den sinnsyke bloaten Adblock Plus har blitt, kudos Google. Kudos. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Verdens største selger av internettreklame utnytter majoriteten de har opparbeidet seg på nettlesermarkedet ved å gi bort software gratis til å blokkere konkurrentene. Don't be evil. Business is war ? Endret 17. juni 2017 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå