nybegynner_ Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hei, jeg prøver å finne en sånn ledning som har en sånn kontakt, men vet ikke hva man kaller dette kontakt, noen som vet? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Kommer i 99% av tilfellene med alle billige printere Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Kommer i 99% av tilfellene med alle billige printere Nope. Billige printere for denne kabelen, selges faktisk uten den. 2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hvem er det som med viten vilje kjøper den billigste printeren da? Det er jo en grunn til at de er billige Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Har kjøpt ein masse dyre skrivarar på jobben, og eg kan bekrefte at kabelen ikkje fylgjer med då heller. 1 Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har en liggende du kan få. Send en PM og Vipps brevfrakten Lenke til kommentar
jarmush Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 En slik kabel fulgte med min laser printer som jeg kjøpte for noen år siden. Men om printeren var billig eller dyr vet jeg ikke, bare at den var på tilbud. En kabel er vel bare en kabel, og så lenge det gjør nytten sin er vel alt såre vel. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hvem er det som med viten vilje kjøper den billigste printeren da? Det er jo en grunn til at de er billige De er billige fordi de nesten ikke har blekk i seg, ikke fordi de er dårlige. Siste billigprinter jeg brukte kosta vel 3-4.00,- og blekket kosta over 1.000,- når det ble tomt etter rundt hundre sider med tekst og noen få bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå