jarle-60 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Hardanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Kan minne om et gammelt og falmet fargefotografi, og i så måte et vellykket "gjensyn". Nostalgisk preg over bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Herlig lys og farger. Dybde og dybdeskarphet er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Kan minne om et gammelt og falmet fargefotografi, og i så måte et vellykket "gjensyn". Nostalgisk preg over bildet. Mvh Ragnar Takker så mye Ranar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Herlig lys og farger. Dybde og dybdeskarphet er det heller ingenting å si på. Roar Takker og bukker så mye for flott tilbakemelding Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Et bilde som kanskje noen ikke liker pga etterbehandlingen. Jeg synes det var flott med sine sepia toner. Flott komposisjon. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Et bilde som kanskje noen ikke liker pga etterbehandlingen. Jeg synes det var flott med sine sepia toner. Flott komposisjon. Mvh Fredrik Takker så mye Fredrik, er nok delte meninger om etterbehandlingen her. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg er litt delt her på en måte. Jeg tenker at dette sikkert er et flott bilde som original også, men så tenker jeg at etterbehandlingen gjør det litt annerledes, og annerledes er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Flott komponert og innrammet med en fin nostalgisk etterbehandling . Sik det fremstå uten moderne innslag kunne dette vært tatt i de gode gamle analoge foto tider . Alec Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg er litt delt her på en måte. Jeg tenker at dette sikkert er et flott bilde som original også, men så tenker jeg at etterbehandlingen gjør det litt annerledes, og annerledes er bra. Takker Helene, ja regnet med mer negativ kritikk her. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 Flott komponert og innrammet med en fin nostalgisk etterbehandling . Sik det fremstå uten moderne innslag kunne dette vært tatt i de gode gamle analoge foto tider . Alec Takker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg