Sliver Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 12:19, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-03-01 12:03, DrDoogie skrev: Ja, du er morsom. Gir deg terningkast 3 av 10. Hadde du kjoert paa noe mer med den traktoren og litt gaardsdrift saa hadde det trukket opp. ---> å <--- bokstav i alfabetet... BRUK DEN! Ikke vær så streng da DeejPhant. De fleste tastaturer har faktisk ikke æ, ø og å. Noe du burde vite! Lenke til kommentar
house Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 13:48, Sliver skrev: Quote: On 2002-03-01 12:19, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-03-01 12:03, DrDoogie skrev: Ja, du er morsom. Gir deg terningkast 3 av 10. Hadde du kjoert paa noe mer med den traktoren og litt gaardsdrift saa hadde det trukket opp. ---> å <--- bokstav i alfabetet... BRUK DEN! Ikke vær så streng da DeejPhant. De fleste tastaturer har faktisk ikke æ, ø og å. Noe du burde vite! sitter du i norge, på ett norsk tastatur, noe jeg tror de fleste her gjør, så har dem æøå ja!.. Housey Lenke til kommentar
Svenn-Erik Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei, Vet du hva jeg ville gjort hvis jeg hadde vært deg? Jeg ville kjøpt meg en ny sånn peesee, og skrudd ut alle viftene du kunne finne og montert dem i førerhuset på traktoren! På traktoren vil du HA mye mere glede av dem, for med god kjøling der så klarer du sikkert å pløye et par ekstra mål med jorde! Smart? Ikke tenk på det med varme i peesee'en din, hvis den blir for varm så stopper den bare, og da kan du ta den velfortjente pausen din mens peesee'n kjøler seg ned igjen. Ja, og vi "slipper" de morsomme postene her på forumet! Lykke til med PC'n :wink: Svenn-Erik Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 "Sitter du i norge, på ett norsk tastatur, noe jeg tror de fleste her gjør, så har dem æøå ja!.." Jeg sitter i Brisbane, Australia. Og her er det VARMT, og GODT, og MASSE SOL etc. :wink: *fniser skadefro* Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: On 2002-03-01 13:48, Sliver skrev: Quote: On 2002-03-01 12:19, DeejPhant skrev: Quote: On 2002-03-01 12:03, DrDoogie skrev: Ja, du er morsom. Gir deg terningkast 3 av 10. Hadde du kjoert paa noe mer med den traktoren og litt gaardsdrift saa hadde det trukket opp. ---> å <--- bokstav i alfabetet... BRUK DEN! Ikke vær så streng da DeejPhant. De fleste tastaturer har faktisk ikke æ, ø og å. Noe du burde vite! Det er så slitsomt å lese aa som å... og du trenger ikke ha norsk tastatur for å skrive å... De fleste tastaturer har knapper der hvor å'en er på det norske (som oftest ":" eller ";")... Da er det bare å stille inn på regionale settings så får du ø istedenfor ":" og å istedenfor ";".... :razz: Lenke til kommentar
Toreja4 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Skal gå t innkjøp av syskenbarnet mitt sin commodore 64. I SEE YOU IN 3Dmark! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Kan en eller annen moderator flytte denne til søppel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå