Gå til innhold

Jeg vil ha ny boks!!!

Toreja4

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg nye boks.. Hva trenger jeg? Trenger jeg å ha sånn dær me vifte på toppen? Er det HELT nødvendig for å se div x filmer. Trenger jeg sånn der jefors eller hva det heter. KAan jeg ikke bare sjøpe noe annet slik som vodoo som naboen min har?

Er helt grønn i pc bygging... Trenger litt hjelp

Takk for svar=)

Kos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.. Jeg er ikke helt kjent med data komponeter. Spør meg om alt du trenger å vite om gårdsdrift så er jeg der.. Eg den dingsen med den irriterende vifta viktig eller er den bare noe som man trenger for å øke ytelsen.. Naboen min har okså samme problemet. Vi prøve uten den irriterende viften men da funka ikke pc en hans.. Hmzzz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Var det han på nabo gården som hadde datamasjin uten propell på toppen, hadde han atalon EskP pråsesor, man trenger vanligvis denne propellen på den dingsen, DÅRLIG SPØK !!!!

Lenke til kommentar

Takk skal du ha. Sånn vansjøling, er det ikke bedre å bruke noe kalt i de. På traktoren prøvde vi en gang å bruke litt av naboens flytende nitrogen + kjøle vann i radiatoren. Vi merka ikke så veldig mye forskjell, men jeg tror det kjølte bedre. Vil ikke pc en bli sprekere med bedre sjøling hvis jeg trimmer proseessoren å setter opp vannsjøling med kjøle vann å litt nitrogen? Da slipper jeg jalfal å ha den irriterende vifta..:wink: Kjenner en så skal hjelpe meg med å fikse dataen. En som har masse peilinG?

Takk for svar!=)

Lenke til kommentar

Unnskyld meg hvis jeg tar feil men:

Jeg tror neppe du er noen n00b som så vidt veit hva en PC er. Du har hørt om vannkjøling, men du kan ikke stave det? Det er ikke av de mest kompliserte PC-ordene jeg vet om... Og det er heller ikke mange n00b'er som har hørt om å kjøle med nitrogen, har de vel?

Gå og kjøp deg en Packard Bell på Elkjøp. De bråker ikke så mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234

Jepp, (flytende) nitrogen er tingen, man må bare isolere alt runt prosessor og hovedkort, tror ikke at nitroen ga så stort utslag på traktoren din nei:-)

Jaja, du kan jo kjøpe en bærbar ibook i fra apple, ellernåge, siden du ikke vet så mye om datamasjinår.

Du kan jo kjøpe en ps2 eller lignende (gameboy) istede for å bygge maskjinen sjelv, lykke til med traktoren :sad:

Lenke til kommentar

Syskenbarnet mitt var det så satte flytende nitrogen i traktoren. Han fikk bedre mellomregister. Han har en Valvet 800F. Syskenbarnet mitt sa selv at han hadde satt i nitrogen i vannet i radiotren på pc en. Det va en bra løsning påstod han for at pc en ble kaldere og bråkte ikke så mye lenger...Hmzz. Foreseten, syskenbarnet mitt sitter her og mener at mange av dere ikke har peiling...

JEg kjøper ikke pc på L-kjøp pga av de virker litt dårlige... Skal kjøpe fra psdata.no i følge søskenbarnet mitt=) Koooz

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-01 11:55, Toreja4 skrev:

Syskenbarnet mitt var det så satte flytende nitrogen i traktoren. Han fikk bedre mellomregister. Han har en Valvet 800F. Syskenbarnet mitt sa selv at han hadde satt i nitrogen i vannet i radiotren på pc en. Det va en bra løsning påstod han for at pc en ble kaldere og bråkte ikke så mye lenger...Hmzz. Foreseten, syskenbarnet mitt sitter her og mener at mange av dere ikke har peiling...

JEg kjøper ikke pc på L-kjøp pga av de virker litt dårlige... Skal kjøpe fra psdata.no i følge søskenbarnet mitt=) Koooz

1, gjør du dette med vannkjøling på traktor, så ødelgger du radiatoren, det samme med PC'n, den er ikke lagd til å tåle extrem kulde... blande nitro med vann er heller ikke så bra...

2, du må værra den som enten er "dummest" eller den som "kødder" mest.. for makan til idoti har jeg ikke sett på lenge.. tilog med bestemora mi veit jo mer, derfor vil jeg tro at du bare kødder, useriøse innlegg = useriøse svar.......

Men slik somdu ligger ann, stikk til el-kjøpp å kjøp deg ett vrak, du trenger ikke bedere..

dessuten, kan du starte å skrive norsk ? ikke sånn "harry" opplegg, det der er nesten værre en SMS lingo på forumet!

Housey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...