Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte silhuetter av gutta og ikke minst utstyret. Dette koster flesk, men hva betaler man ikke hvis man er lidenskapelig opptatt av det man holder på med. Likte bildet, du ser jeg har brukt man(n) tre ganger :-). Ha en fin dag! Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

Mange gutter med stort utstyr her, men du vet, det nytter ikke bare ha stort utstyr, en må kunne å bruke det også ;)

Ha en riktig flott dag! :new_woot: (Beklager at jeg ikke har vært så flink å kommentere og svare i det siste, litt travelt med andre ting for tiden)

Lenke til kommentar

Disse sitter jo rolig da! Syntes dette var et flott bilde fra et sunt miljø.

:) Hei Jarle! Ja dette er en rolig og tålmodig gjeng. Fuglefotografer må vel ha den egenskapen. :wee:

Takk for kommentar, og til opplysning så var der også jenter, men dog i mindretall.

Lenke til kommentar

Flotte silhuetter av gutta og ikke minst utstyret. Dette koster flesk, men hva betaler man ikke hvis man er lidenskapelig opptatt av det man holder på med. Likte bildet, du ser jeg har brukt man(n) tre ganger :-). Ha en fin dag! Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

Mange gutter med stort utstyr her, men du vet, det nytter ikke bare ha stort utstyr, en må kunne å bruke det også ;)

Ha en riktig flott dag! :new_woot: (Beklager at jeg ikke har vært så flink å kommentere og svare i det siste, litt travelt med andre ting for tiden)

Når jeg brukte "sovende nettsted", siktet jeg til gutta :-)

Lenke til kommentar

Skyggefolket eller er det motlysfolket som venter på lunden?

Flott uttrykk på den fremst mot venstre.

Roar

Takk for kommentar Roar! Når hovedmotivet ikke viser seg, så får man vende blikket annet steds ikke sant? :) Sjelden der ikke finnes noe å ta bilde av :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...