fjarle Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Dette tror vi Apple lanserer på mandag Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Måtte dobbeltsjekke at jeg ikke hadde klikket meg inn på itavisen.. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Kikert Skrevet 2. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2017 Teknisk sett så klikket du deg inn på VG 12 Lenke til kommentar
iNorway Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Når tek.no er blitt en ryktebørs. 3 Lenke til kommentar
NVAW1LDB Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Bildene fra Weibo er fake. De har tatt en kinesisk tlf og puttet noen apple logoer på dem. Det er ikke den nye iPhone SE 2. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Måtte dobbeltsjekke at jeg ikke hadde klikket meg inn på itavisen.. Sjekk kommentarfeltet. Her er andelen saklige kommentarer høyere. Edit: Det kan være en DNS-feil. Det hender at jeg skal inn på kvinneguiden.no, og havner på Teks test av støvsugere. Endret 2. juni 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Måtte dobbeltsjekke at jeg ikke hadde klikket meg inn på itavisen.. Sjekk kommentarfeltet. Her er andelen saklige kommentarer høyere. Kommentarfeltet skal snart bli gjennom VG's løsning så det er bare å kose seg med saklige kommentarer så lenge det varer. 3 Lenke til kommentar
-Tjafs Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Kjenner jeg bryr meg fint lite om rykter. Gi heller beskjed dersom apple lanserer noen nyvinninger på mandag. Dersom det bare er småting, så kan dere hoppe over hele lanseringen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå