Morromann Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Er Kardashian-mora Kris egentlig en mann? Var Bruce/Kaitlyn Jenner en kvinne hele tiden; altså medieoppstyret rundt kjønsskiftet kun en PR-jippo fordi hun kun begynte å opptre som den hun har vært fra starten av? Jeg bare spør, du som vet alt om dette. Altså, tror du at Bruce/Caitlyn ble erklært jentebarn på fødeklinikken den dagen han/hun kom til verden men senere ble kjønnsreversert for så å bli reversert igjen i en alder på rundt 70? Igjen; jeg tar ikke teoriene dine alvorlige, men jeg synes det er underholdende å lese svarene dine. Endret 18. desember 2019 av Morromann Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Morromann skrev (2 timer siden): Er Kardashian-mora Kris egentlig en mann? Var Bruce/Kaitlyn Jenner en kvinne hele tiden; altså medieoppstyret rundt kjønsskiftet kun en PR-jippo fordi hun kun begynte å opptre som den hun har vært fra starten av? Jeg bare spør, du som vet alt om dette. Altså, tror du at Bruce/Caitlyn ble erklært jentebarn på fødeklinikken den dagen han/hun kom til verden men senere ble kjønnsreversert for så å bli reversert igjen i en alder på rundt 70? Sånn generellt sett, er personen rik, suksessfull, kjent, pen eller lignende, så er det byttet kjønn.. Pluss minst 90% av verdens befolkning Man kan jo undres om det ligger en god dose misunnelse bak.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 aklla skrev (59 minutter siden): Sånn generellt sett, er personen rik, suksessfull, kjent, pen eller lignende, så er det byttet kjønn.. Det virker jo sånn, men kunnne vært moro å høre om Bruce var født kvinne før han tok OL-medaljer(?) i herreidrett, og så byttet tilbake til kvinne. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 aklla skrev (1 time siden): Sånn generellt sett, er personen rik, suksessfull, kjent, pen eller lignende, så er det byttet kjønn.. Pluss minst 90% av verdens befolkning Man kan jo undres om det ligger en god dose misunnelse bak.. Hehe, ja det er essensen i hva Budeias budskap er. Som sagt tar jeg ikke noe av dette alvorlig, skjønt det har stor underholdniingsverdi. Jeg har sjelden ledd så godt som av denne tråden. Skjønt Budeia måtte erkjenne at Leonard Cohen var en mann da. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 frohmage skrev (5 timer siden): Det virker jo sånn, men kunnne vært moro å høre om Bruce var født kvinne før han tok OL-medaljer(?) i herreidrett, og så byttet tilbake til kvinne. Det kan en lett tro at han har gjort, og det er vel en god del som tror det. Jeg syns likevel at Bruce/Caitlyn passerer såpass dårlig som kvinne, at det kan være en mann tross alt. Framstår som et individ med stort hode, mannsstemme, store hender og mandige bein. Fornøyd? .) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Budeia skrev (1 time siden): Fornøyd? Jeg er storfornøyd med alt i denne tråden, men mener du altså at han kan være en av de ytterst få med kjendisstatus som ikke foretok kjønnsskifte før i godt voksen alder? Kan det være enda flere kjendiser som ikke har gjort det enda? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 frohmage skrev (41 minutter siden): Jeg er storfornøyd med alt i denne tråden, men mener du altså at han kan være en av de ytterst få med kjendisstatus som ikke foretok kjønnsskifte før i godt voksen alder? Kan det være enda flere kjendiser som ikke har gjort det enda? Et generelt inntrykk er at de misliker naturlige kvinner mer, så du vil ikke finne naturlige kvinner. På grunn av ting i deres religion. Naturlige menn derimot, kan det være enkelte av. Ganske skuffende at hardrock-band ser ut til å være fulle av kvinner... Som denne lille gitaristen i Ac/Dc som pleier å ha på skoleuniform. I Guns N Roses oppfatter jeg fortsatt Duff McKagan og Slash som ekte menn. I Metallica har Lars Ulrich og Kirk Hammet alltid sett bittelitt jentete ut. Men personlig har jeg tenkt på James Hetfield som en tøff mann som lignet litt på en viking. Det ser dessverre ut til at også Hetfield er en kvinne! Fyren er ganske liten, med hodet plantet direkte på kroppen, og mangler også browridge (kant ved øyenbrynene). Lars Ulrich ser etter hvert fullstendig ut som en kvinne, etter min mening. De hadde konsert i Trondheim i sommer, det er lagt ut en youtube-video av hele konserten. Veldig spesielt å se dem som kvinner! Kirk Hammet ser ut som ei skolejente på den konserten. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Budeia skrev (11 minutter siden): Som denne lille gitaristen i Ac/Dc som pleier å ha på skoleuniform. Så du mener Angus Young ser ut som en kvinne? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 Omnithunder skrev (12 minutter siden): Så du mener Angus Young ser ut som en kvinne? Ja faktisk. Små hender og store lepper... bare ansiktsuttrykket, jakken og lua som eventuelt lar Young passere som en mann på det bildet der. Og jakke og lue bestemmer som kjent ikke kjønn. På det øverste bildet på denne sida, av Mama Kardashian, ser det ut som hun har et stort arr under kragebeina. Et avlangt arr... Disse personene har nok gått igjennom en del plastiske operasjoner. Enten det kan ha vært for å legge inn bryster eller sage av enorme kragebein, hvem vet. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) Budeia skrev (1 time siden): Et generelt inntrykk er at de misliker naturlige kvinner mer, så du vil ikke finne naturlige kvinner. På grunn av ting i deres religion. Naturlige menn derimot, kan det være enkelte av. Skjønner. Tror du alle disse som har gjennomgått kjønnsskifte nødvendigvis vet om det selv, eller kan det være en stor andel av dem som faktisk lever i troen av at de fortsatt har det kjønnet de ble født som? Altså i voksen alder? edit: Altså, de som er skiftet til kvinner må jo nødvendigvis vite det om de får barn, da dette ikke kan gjøres naturlig. Endret 19. desember 2019 av frohmage Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 frohmage skrev (29 minutter siden): kan det være en stor andel av dem som faktisk lever i troen av at de fortsatt har det kjønnet de ble født som? Altså i voksen alder? Det er noen som nevner "freemartins" eller fostre som har blitt endret fordi de var tvilling med et foster av motsatt kjønn, og at de derfor kan ha små kjønnsorganer til det motsatte kjønn. Samtidig må de legge merke til hormonbehandling, og de små inngrep som gjøres for å dekke over personens egentlige kjønn. Som fjerning av adamsepler. Spesielt hvis de som voksne går inn i foreldrerollen og skal administrere hormonbehandlingen til barna, og de små og store inngrep som gjøres på barna. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Nå i coronatiden skal vi kanskje ta en covid-spesial i tråden. Jeg tspør trådstarter om hun mener at noen av coronatidens kjendiser også er kjønnsskiftede. Trenger litt underholdning. Budeia, jeg vil høre hva du synes. Hvem er mann og hvem er kvinne i coronatidens kjendisgalleri? Endret 20. oktober 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 Morromann skrev (54 minutter siden): Trenger litt underholdning. Dette er et seriøst tema... Gates og frue: Disse kunne med fordel ha skiftet klær og frisyre, og de ville trolig sett bedre ut. Nr 2 - usikker på hvem dette er . Men med dyptliggende øyne og en "god" nese kan han passere som mann. Jacinda Ardern: Store tenner og ører, lang hals. Ble filmet gående i en rød kjole, med noe som hoppet opp og ned foran på kjolen. Tegnell slår meg som en mann. Et direkte blikk, stor hake og stor nese og framtredende og bred hals. Grov hud. Helt 100% sikker kan man vel ikke være, det følger ikke med noen fasit til dette her Siste "mann" (fra det britiske NHS?) har derimot en mengde femi trekk. Små ører som er nærme hodet, null "brow ridge" (kant over øynene), delikat hud, smal tannrad, ovalt ansikt... Alt virker smått og delikat på vedkommende. Og ser utrolig vennlig ut. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 "kona" til Bil Gates ser litt fishy ut spør dere meg.. 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) 53 minutes ago, Budeia said: Dette er et seriøst tema... Endret 20. oktober 2020 av Atib Azzad 2 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 En glidelås bøyer seg vel ikke når en person er oppreist. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Budeia skrev (5 timer siden): Dette er et seriøst tema... Gates og frue: Disse kunne med fordel ha skiftet klær og frisyre, og de ville trolig sett bedre ut. Nr 2 - usikker på hvem dette er . Men med dyptliggende øyne og en "god" nese kan han passere som mann. Jacinda Ardern: Store tenner og ører, lang hals. Ble filmet gående i en rød kjole, med noe som hoppet opp og ned foran på kjolen. Tegnell slår meg som en mann. Et direkte blikk, stor hake og stor nese og framtredende og bred hals. Grov hud. Helt 100% sikker kan man vel ikke være, det følger ikke med noen fasit til dette her Siste "mann" (fra det britiske NHS?) har derimot en mengde femi trekk. Små ører som er nærme hodet, null "brow ridge" (kant over øynene), delikat hud, smal tannrad, ovalt ansikt... Alt virker smått og delikat på vedkommende. Og ser utrolig vennlig ut. Hehe.... Men selv jeg må innrømme at Melinda hser veldig mannlig ut, ihvertfall på det fotoet jeg la ut da. Nummer 2, vet du ikke det? Det er jo Anthony Fauci, USAs smittevernsjef, dog uten briller. Kanskje det er derfor du er usikker på hvem det er. Her er et annet bilde, med briller på. Ser han ut som en mann her også? Han, eller hun siste i galleriet som du påpekte hadde "feminine trekk" er Storbritannias helseminister Matt Hancock. Følger man med på BBC er han/hun/hen et kjent ansikt. Endret 20. oktober 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 Har nok ikke fulgt så mye med på CNN og BBC i det siste. Leser av og til Daily Mail. Som alltid er hår og sminke upåklagelig. Men er det noe interessant under sminken? Nesa kunne kanskje vært gjort noe med 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Budeia skrev (2 minutter siden): Har nok ikke fulgt så mye med på CNN og BBC i det siste. Leser av og til Daily Mail. Som alltid er hår og sminke upåklagelig. Men er det noe interessant under sminken? Nesa kunne kanskje vært gjort noe med Ja, om alle kjente kvinner hadde vært like "manndige" som Melinda hadde jeg kanskje trodd det faktisk var noe i den teorien din tross alt. Endret 20. oktober 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 Budeia skrev (3 timer siden): En glidelås bøyer seg vel ikke når en person er oppreist. selv en full sjømann i Rotterdam hadde luktet lunta her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå