Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Skrevet 18 minutter siden

Du skriver da absolutt som at du støtter den konspirasjonsteorien, utenom de gangene du skriver konkret at du ikke tror det..
Dumt å argumentere for noe, så si man ikke mener det man argumenterer for i neste post, så antagelig fortsette å argumentere for det samme igjen etterpå.

Hva med å skrive litt klarer hva du vil frem til og mener? 

konspirasjonshypotese er vel mer beskrivende kanskje?

Jeg leser å tolker Norsk språk annerledes enn deg. Du leser en ting og fantaserer om noe annet.

Å beskylde andre for manglende meninger og å for å støtte konspirasjonsteorier tar du deg friheten til..

Har du egne meninger bortsett  fra og kritisere personer og karakteristikker her i tråden? 

Budeia har helt rett, det er dere som trekker inn begrepet konspirasjon, og er fiksert på begrepet i mangel på noe annet.

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du diskutere språk, så er dette verken riktig kategori eller tråd.

https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=364

ja takk, det samme.

Konspirasjonsteorier kan du/dere diskutere her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1840760&page=1&&do=findComment&comment=24830197

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1836271&page=1&&do=findComment&comment=24769211

Du overser og ignorerer mitt spørsmål til deg:

Har du noen egne meninger eller farer du kún med kritikk og påpeker dumme argumentasjoner?

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Kan du ikke norsk?  Har aldri betvilt at andre har andre oppfatninger. 

Du må lese hva jeg skriver, det er dustete av deg å trekke forhastede konklusjoner.

I følge det offisielle Norske språket er å mene & tro er to ulike begreper, å mene betyr bl. a. å

å framheve et faktum:[/size]

ja, det skulle jeg mene! ja, virkelig

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=tro&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=mene&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Link til deg som trenger språkhjelp:  https://www.sprakradet.no

attachicon.gifbbbb.jpg

Du er da fryktelig konfronterende.

Joda, jeg kan norsk.

Det er slik at mesteparten av det du skriver virker til å gjelde folk som har byttet kjønn. Ingen betviler at dette har skjedd og skjer.

Dette er altså noe ganske annet enn om folk har blitt tvunget til dette som barn og så gjort til kjendiser senere i livet for å influere almuen.

Jeg er litt usikker på hvorfor du peker på person og deres mentale evner i så henseende.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Budeia har helt rett, det er dere som trekker inn begrepet konspirasjon, og er fiksert på begrepet i mangel på noe annet.

Så dersom påstanden er at folk bytter kjønn på sine barn for å gjøre dem til kjendiser for å influere almuen så er ikke det en konspirasjonsteori?

Du må gjerne forklare hva du mener med det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Eh,.. helt vanlig teori det vel :)

Er visst en konspirasjonsteori så lenge det dreier seg om en sammensvergelse i samfunnet. 

Hvis noen lager en teori om at eliten kommer fra Saturns ringer, da er det plutselig ikke en konspirasjonsteori?

Hva kalles en slik teori?

I verden finnes det en mengde søvnige småbyer, og en mengde familier som holder sammen. Og forholdsvis lav kriminalitet mange steder. Og da kan en lure, er djevelen satt ut av spill?

En slik vågelig teori kan forklare hvorfor disse menneskene får leve i fred og fordragelighet. Fordi de alt er utsolgt til djevelen - det er en falsk fred og fordragelighet. 

Og som sagt begynner visst mange å se det også, at ihvertfall de som er på TV er kjønnsreverserte. Og det som folk ser, er en mektig ting. 

Husker da jeg så filmer med Sandra Bullock før år 2000, og da så hun ikke det minste mistenkelig ut. Var da bare en søt skuespillerinne. Men nå... en mannemonster. Flere mener at befolkningen var rett og slett var fortryllet på et kraftig vis.

Lenke til kommentar

Transvestigation er en ting som eksisterer, konspirasjonsteori en annet.

Transvestigation slik det har blitt beskrevet i tråden her og slik det framkommer i Reddit-tråden du lenket til er en vill konspirasjonsteori som hverkem du, Budeia eller andre har noen som helst beviser for.

Det er mulig å utføre kjønnskifte før fødselen.

Hvor er bevisene på at dette har blitt gjort? Eller er det bare en konspirasjonsteori?

Selv tror jeg ikke blindt på alt jeg blir servert i media og på internet, foretrekker å tenke litt selv.

Den uttalelsen har jeg sett mange ganger i flat-jord-tråden av konspirasjonteoretikerne der.

Du kan finne svar på hva som helst på internet, til og med at verdens ledere og eliten er reptiler fra verdensrommet,

Ja, eller at de har blitt byttet kjønn på i all hemlighet som spedbarn. Begge teoriene er sprø og totalt uten beviser.

Enkelte politiske grupperinger finner på å påstå at både bibelen og koranen er skrevet av jøder, kun med ett formål: å skape splittelser og strid mellom menneskegrupper.

Skal jeg tro på noe slikt sludder, bare for at jeg har lest på internet? Nei!

Vil du tro på det om jeg sender deg en link om konspirasjonsteorien?

Fint, det betyr at du ikke tror på alle konspirasjonsteorier. Men det endrer ikke det faktum at det er villt oppspinn uten noen beviser at mange kjendiser, politikere osv. i all hemmelighet fikk byttet kjønn som spedbarn (eller før fødsel).
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uenig.. men for å følge logikken din, så er det større muligheter ut fra en uvanlig foto (i motsetning til et vanlig foto), eller fra å se på folk i det virkelige liv?

Hæ?

Nei, du kan ikke se noe som helst konklusivt på et normalt, påkledd menneske. Det krever nøyere undersøkelser og kompetanse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du noe belegg for dine bastante påstander, er det noe du personlig mener? Hvor har du det i fra?

Du misforstår - det er ikke jeg som skal legge frem bevis, det er den som kommer med en absurd påstand - altså budeia. Men ellers kan du selvsagt lese deg opp på anatomi og rettsmedisin om du ønsker å se hvordan det funker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hæ?

Nei, du kan ikke se noe som helst konklusivt på et normalt, påkledd menneske. Det krever nøyere undersøkelser og kompetanse.

Det noteres hvordan du forsøker å legge lokk på disse avsløringene. 

Hvordan moten er skapt for å få transgenders til å se ut som ekte kvinner, det er et omfattende studium. 

For om en kvinne har naturlige, lange bein siden underkroppen med hofter er hennes dominerende kroppsdel, trenger hun ikke gå rundt i høye hæler. Ja, det kan til og med se rart ut når en ekte kvinne går med høye hæler. Som et tårn, der beina blir altfor lange. 

Gutter som later som de er kvinner, trenger derimot høye hæler for å få lange bein og frekke rumper. 

Og mange går derfor rundt i høye hæler hele tida. Til og med under "graviditeter", noe som er veldig påfallende.

Eksempel på en kvinne(?) med veldig korte bein. Det er klart at denne personen vil se mye mer elegant ut i høye hæler, for hele figuren vil få et løft og det vil se ut som kroppen har lange bein. (Stefania Belmondo). 

IMG_0225-800x600.jpg

Lenke til kommentar

Hvordan moten er skapt for å få transgenders til å se ut som ekte kvinner, det er et omfattende studium.

For om en kvinne har naturlige, lange bein siden underkroppen med hofter er hennes dominerende kroppsdel, trenger hun ikke gå rundt i høye hæler. Ja, det kan til og med se rart ut når en ekte kvinne går med høye hæler. Som et tårn, der beina blir altfor lange.

Gutter som later som de er kvinner, trenger derimot høye hæler for å få lange bein og frekke rumper.

Og mange går derfor rundt i høye hæler hele tida. Til og med under "graviditeter", noe som er veldig påfallende.

Eksempel på en kvinne(?) med veldig korte bein. Det er klart at denne personen vil se mye mer elegant ut i høye hæler, for hele figuren vil få et løft og det vil se ut som kroppen har lange bein. (Stefania Belmondo).

IMG_0225-800x600.jpg

Latterliggjøring er ikke det samme som å legge lokk på. Har du ingen søsken eller søskenbarn? Det virker ikke som du har sett mange mennesker vokse opp. Jeg har to lillesøstre, altså garantert ikke kjønnstuklet med - begge er voksne nå. Den ene er ganske kort, med ditto ben, men brede hofter. Den andre er ganske høy, med lange ben og smale hofter.

Hadde det ikke vært for faren med å lære opp barn i sinnssyke teorier fra fødselen av ville jeg anbefalt deg å få et par barn så du faktisk kunne observert de enorme forskjellene som er mulig selv.

Jeg skjønner ikke helt hvilke forhold du har vokst opp under hvor du ikke har kjent noen som helst fra de ble født og til tenårene? Er du enebarn fra en øde gård?

• Liker 3
Lenke til kommentar

IMG_0225-800x600.jpg

Når du måler høyden din - sitter du ved en vegg eller holder en linjal ved siden av deg eller ligger du på gulvet eller har du på sko eller skrever du ut i et langt skritt slik personen på bildet gjør eller hvordan gjør du det for å få riktig svar?

Du tar av deg skoene, stiller deg med ryggen intil veggen, plasserer hælene helt inntil veggen og aktivt retter opp ryggsøylen.

Kan du forklare hvordan et bilde av noe mindre enn slik nøyaktighet kan gi riktige svar på de lengdene du snakker om?

Jeg gjorde et kjapt søk etter menneskelig benlengde som ga endel resultater. Har du i det hele tatt gjort såpass, eller lener du deg bare på youtubere som legger ord i munnen din?

Her er en studie som viser til benlengde kontra helse. For å ta det ekstremt enkle man kan få ut av det: Dersom alternativene er at en youtuber forteller meg at damer med korte ben egentlig er menn eller en vitenskaplig undersøkelse sier at en mengde kriterier spiller inn som sykdom, diett før, under og etter svangerskapet, arv, pluss en hel haug andre ting - da velger jeg den som ikke sier "det ser slik ut derfor er det slik".

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

- Lave menn er egentlig damer.

Har disse korte eller lange bein?

Høyden kan variere litt, men ofte er det slik at lave menn kan være damer. Og da har de lange bein, og høy rumpe. Er de overvektige, kan en se at buksa er plassert lavt nede (for å se mer ut som en mann). Men den egentlige rumpa deres vil ligge et stykke over buksa. 

Hos høye FTMs (female to males) kan en se at de har bein som er nesten 130-140 cm lange. Kanskje litt overdrevet, men det er laaange bein hos noen. Og da kan en også se veldig små brystkasser/ribbein. 

Er det virkelig slik som dette? Det er fremdeles uvirkelig for meg at det skal være så mange transgenders der ute. Men så ser jeg denne skuespilleren i "Billions", og det er enda en av dem. En mannlig utstråling, en så sterk mannlig utstråling at du omtrent kan skjære i den. Og "ting" som foregår på den utrolig lange halsen. Og da må jeg bare si; dette er en virkelig en transgender.

https://cbsnews3.cbsistatic.com/hub/i/r/2018/06/07/011f5e8b-2f21-4158-8b27-bc58f2d42b2e/thumbnail/1200x630/e4df4c46dd97c783533214cf33d6d3eb/0607-ctm-billions-qa-1585425-640x360.jpg

Lenke til kommentar

Den klubben fortsetter jeg å være i. Men så har du mange som denne fyren da...

En nydelig person ja, med nydelige øyne og farger. Men vil du egentlig kalle en mann for nydelig? Han ønsker selv å bli omtalt som "pretty", som betyr pen og oftest brukes om damer. "Handsome" brukes om menn. Likevel, det mest opprørende er hoftene. Et skikkelig sett med kone-hofter, på denne vakre sangeren med følsomme øyne. 

https://www.youtube.com/watch?v=nlhoNhqMwos&t=244s

Lenke til kommentar

En nydelig person ja, med nydelige øyne og farger. Men vil du egentlig kalle en mann for nydelig? Han ønsker selv å bli omtalt som "pretty", som betyr pen og oftest brukes om damer. "Handsome" brukes om menn. Likevel, det mest opprørende er hoftene. Et skikkelig sett med kone-hofter, på denne vakre sangeren med følsomme øyne.

Nei, det mest opprørende er dømmende mennesker som deg. Verden ville vært mye bedre å leve i hvis det var færre mennesker som var så raske til å dømme andre.

Synd du ikke har oppdaget Jesus, han var mot dømming av andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

@moderator/administrator: behovet for en downvote-knapp på forumet er presserende..
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det mest opprørende er dømmende mennesker som deg. Verden ville vært mye bedre å leve i hvis det var færre mennesker som var så raske til å dømme andre.

Synd du ikke har oppdaget Jesus, han var mot dømming av andre.

Hvis det blir innrømmet i avisen at "Ja, vi har kjønnsreversert alle disse menneskene", vil kanskje behovet for å dra fram den enkelte reduseres?

Eller det vil kanskje øke?

Selv om dere ønsker å stemme meg ned på grunn av kommenteringen av italienerens kjerringaktige hofteparti, vil jeg også at dere skal spørre dere om hvordan de hoftene har blitt slik. (Om dere ikke vet det fra før, da). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...