Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

"Jesu kristi åndsavlede menighet blir dessuten omtalt som hans brud"

Ja, dette viser også hvordan ekteskapet mellom mann og kvinne blir verdsatt.

Mannen ble gitt som oppgave å dyrke jorda i sitt ansikts sved (svette?), og fjerne torner og tistler.

Dette er vel ikke nødvendigvis en særlig morsom oppgave. Det er iallfall noe slitsomt.

Og det viser at alle de papirvendende mennene bør komme seg ut og drive med jakt og fiske!

"Det navnebyttet gjorde store utslag virker det som."

Ja? Navnebyttet kom tilfeldigvis like før min oppvåkning når det gjaldt tvekjønnede kjendiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du antyder selvsagt at jeg etter hvert vil brenne like mye for denne, siden det er en annen konspirasjonsteori?

Foreløpig slår den ikke helt an hos meg...

Men av det jeg leste akkurat nå, kan det være at det er et antikristelig vitenskapsinstitutt, noe som ikke er direkte uventet...

Skal ikke de religiøse kunne få bruke moderne teknologi som er oppfunnet av vitenskapen, når alle ateister bruker øynene som Gud har skapt til å se med, hendene til å skrive med og grunnstoffene fra Gud til å lage metaller med?

Sagt om tvekjønnede:

They do mix in animal DNA with their clones....would explain the "horse face" of many of the actor clones (sitat youtube-bruker)

er denne kommentaren ment som en spøk, eller mener virkelig vedkommende at de blander i dyre-DNA i klonene, noe som kan forklare deres hestelignende fjes?

Det kan være at vi ser kloner hver dag, altså, uten at vi aner det. Men dersom en klonet voksen person kan dyrkes på bare noen få måneder, hvordan skal denne voksne personen kunne snakke med noen eller omgås noen på en fornuftig måte?

Det finnes naturligvis Hollywood-filmer der personer kan innta kunnskap ekstremt raskt. Som i Johnny Mnemonic... tror det ble hurtigoverført noe tae kwon do-kurs der, og lignende hurtigoverføringer av ting som vanligvis tar flere år å lære.

Lenke til kommentar

Jeg må avsløre noe for deg Porcius..

Det finnes tilfeller i historien hvor en bitteliten minoritet på et tema har vist seg å ha rett - la oss si 1%, selv om det nok er å ta i.

Nå er feks 97% av forskere enige om at global oppvarming er menneskeskapt.

I 99% av disse tilfelle har altså majoriteten rett. 99,99% er uenige med deg at jorden er flat - 99,999999% er uenige i at det finnes en transekonspirasjon. Det er altså en enorm sannsynlighet for at du tar feil, statistisk sett. Ville du satt penger på de oddsene?

Hvis det var 1000000 forskjellige kort i en kortstokk, ville du satset alle verdiene dine på at det ene du velger blir trukket?

Det er nemlig slike odds du baserer deg på i praksis her.

Anser du deg virkelig som mer intelligent og oppegående enn 99,9999% av befolkningen, og 100% av fagfolk?

Jeg trodde før at 9/11 var en CIA/NSA-konspirasjon. Men etterhvert som jeg leste mer, og så at 99% av fagfolk mente jeg tok feil, ja da var det på tide å bite i støvet og innrømme at jeg nok tok feil.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det er da fortsatt noe merkelig med 11. september...

Ble en del av en tro der jeg tidlig leste at en kunne risikere å bli forfulgt, og bli hatet av verden uten grunn, og at verdens visdom er dårskap for Gud.

Dette er noe av årsaken til at jeg holder fast på ting, dersom de fortsatt virker rimelige.

Etter å ha sett mange bilder av kjendiskvinner med lange armer, eller adonisbelter, eller tykke, senete nakker, eller store kjever, virker denne teorien fortsatt rimelig.

Artisten Pink med Adonisbelte (linjer over badebuksa). Det er enkelt også å se at overkroppen engang tilhørte en mann.

4a130a23da93072698167cb24815d676.jpg

Lenke til kommentar

Ingen hater eller forfølger deg, ikke ta på deg jødedrakt og lat som vi er i 1939 - vi sier simpelthen at du tar feil.

Og påstår du virkelig at "kunnskapen"om at pink "åpenbart er en transe" ikke sorterer under verdslig tankegang, men åndelig?

Her er et tips: bibelen forteller deg også at du skal lytte til de lærde og kirkens overhoder - kan du ikke være så grei å ta med deg denne teorien til nærmeste prest og rapportere tilbake hvordan det gikk? Tullballet ditt har ingenting med kristendom å gjøre overhodet, du er nærmere raëlisme og scientologi (les: UFO-religioner).

Lenke til kommentar

Hvordan vet du om noen forfølger meg eller ikke?

Det later til at en befolkning som tror på djevelske læresetninger, vil være enkel å bedra. En ser ikke skogen for bare trær...

Men nå begynner flere å se hvordan det står til med saker og ting.

Dette er en litt vanskelig sak for meg personlig, da jeg tidlig ble eksponert for denne divaens talent og skjønnhet og trodde 100% på at det var ei dame. Men se på denne senete og tykke nakken... Hun har også lange armer. (hulk)

3926209371_e33a7aa096.jpg.

Lenke til kommentar

Når skjeggete menn i midtøsten river ned buddha figurer som er mangfoldige hundre år gamle, fordi det er avgud avbildning. Så synes jeg det er trist at resten av verden skal bli fratatt en del av vår fortid på grunn av denne typen ignoranse. I mine øyne er det en form for ondskap. Men jeg synes også litt synd på disse mennene, som tross alt ikke har hatt muligheten til å få en utdannelse. Som Jesus sa; så må vi se om vi kan finne tilgivelse i oss, siden de ikke vet bedre.

Men når du "Widewanka" med forsett prøver å gjøre deg selv, og de rundt deg, dummere og dummere. Til tross for at så og si all informasjon i verden er tilgjengelig for deg, bare et par tastetrykk unna. Og du er så heldig å leve i et land der du har kunnet skaffe deg så mye utdannelse du ønsker. Da snakker vi om noe annet, et nytt nivå.

Og jeg blir forbannet, når de fleste av oss prøver å drive verden fremover. At du forsøker å sabotere og ødelegge for alle andre. Den eneste gyldige unnskyldningen for oppførselen din her er mental sykdom. Ellers er det ren ondskap det du driver å vaser med her.

Hva har det å si for deg om den eller den er trans person? Ingenting. Du kommer aldri til å møte hverken Pink eller Whitney. Som begge forøvrig fikk barn. Hvilket er ganske godt gjort for en post operert trans person som begynte livet som mann. Her er et bilde av Pink mens hun gikk gravid med nummer 2:

rs_634x953-161213042059-634.Pink-Pregnan

Sikkert Photoshop hører jeg deg si helt hit, selv over Internett.

Jeg skjønner det ikke.. Er ikke livet kjipt nok for deg allerede? Du må fylle på med konspirasjonsteorier som hører hjemme på galehuset?

Skjerp deg! Om du kan..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Først ble jeg forbauset over videoene som hevdet at M.Obama var en mann, og tenkte at de umulig kunne være særlig viktige. Skjønner at andre også er forbauset.

Om Pink tar bilde av seg med en falsk gummimage, er det da Pink som hører hjemme et slikt sted. Ser du nøye etter, er navlen like nedenfor den rundingen (smykket). Og den navlen ser ikke spesielt troverdig ut.

Det er rimelig at verdenseliten prøver å snu ting opp-ned og bak-fram på størst mulig vis. Så burde tenkt på at de ikke levde i normale familier... Akkurat som de har snudd opp-ned på verden ved å bruke gravitasjon.

Men ja, det er en utfordring å finne ut hvor de har fått barna fra. Virker som det er deres egne barn genetisk, ettersom de alltid ligner svært på foreldrene. Det er tenkelig at de har laboratorier som kan gjøre ting som vi ikke har hørt om. Noen sier at de bruker prøverørsbefruktning.

Men kan de bruke det hvis de har fjernet kjønnsorganene? Kanskje kan de hente ut eggceller eller sædceller ved operasjon. Eller de kan ta ut DNA fra vev, og skifte ut DNAet i en tilfeldig eggcelle og sædcelle. Og siden sette det befruktede egget inn i en surrogatmor, eller en surrogatmaskin dersom de har klart å finne opp slikt noe.

Dere skal være så moderne innstilt, men slike ting er dere ikke i stand til å forestille dere...

Lenke til kommentar

Wow, jeg må være synsk! Sendt av gud som hans profet! Hvordan kunne jeg ellers forutse at du ville påstå at bildet var en forfalskning?

Så hør dette herrens ord da "Widewanka": ... Skjerp deg!!! Hører du? Rett fra guds lepper til mitt tastatur!

Det er forøvrig ikke vanskelig å forestille seg at delirium-et ditt er mulig både medisinsk og vitenskapelig. For det er absolutt mulig å frembringe barn vha. surrogat, som har annet arvemateriale enn personen som frembringer barnet.

Spørsmålet er ikke hvorvidt det er mulig. Men hvorfor i helvete du ønsker å tro at det er det som foregår i det omfanget du forestiller deg. Og det blir enda mer latterlig når du går så langt tilbake som f.eks. prinsesse Stephanie av Monaco. Ettersom legevitenskapen ikke var kommet så langt den gang.

Men altså; hva skal liksom være formålet? Og hvordan skal dette ha noen som helst påvirkning på livet ditt som du ikke kan fjerne ved å ganske enkelt nappe ut ledningen til Internett i hjemmet ditt?

Vær så snill, prøv å bruk hodet ditt litt. Jeg ser du er skrivefør, så du kan ikke være så dum som meningene dine antyder. Skjønner du at det du sier her er så dumt at det er lettere å tro at du er en barnslig fjortiss som får utbytte av å lure folk til å tro at det finnes så dumme folk?

• Liker 4
Lenke til kommentar

"Ettersom legevitenskapen ikke var kommet så langt den gang."

Kanskje du bare ikke klarer å forestille deg hvor langt legevitenskapen egentlig har kommet...

Hva har disse folkene klart å oppnå, hvis det er så at de lurer oss til å være trygge mens de i hemmelighet arbeider inn sine læresetninger?

De har fått oss til å se på en mengde bilder og filmer av tvekjønnede, slik at vi knapt vet hvordan ekte menn og kvinner ser ut, og hvordan de oppfører seg.

De har fått vedtatt abortloven, og at det er bedre for alle barn å være i statlig omsorg store deler av døgnet, enn å være hjemme.

De har fått anerkjennelse for at det er godt og riktig at barn får skifte kjønn.

Nå er det ca 40 år siden abortloven ble vedtatt, og det ble tillatt med samboerskap.

Er snart 25 år siden partnerskapsloven ble vedtatt, og det er registrert selvmordsbølge blant unge. Tidligere er det registrert at nesten alle unge sliter psykisk.

Skulle en ikke tro at disse lovene ville gjøre folk lykkeligere?

Og i forhold til å ødelegge menneskeheten.. hvis det virkelig er slik at disse "gentically engineered trannies" ikke har sjeler, vil det være å ødelegge menneskeheten hvis alle skal bli som dem.

Og det virker faktisk som om ingen av dem er i stand til å vende om, til å bli frelst?

Virker som de alle er skuespillere og ekshibisjonister, og ingen av dem er i stand til å gå ut av denne rollen.

Noe som er forståelig, men en skulle vel trodd at iallfall èn av dem var i stand til å vende om og få englebeskyttelse.

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Herregud!

Når jeg sier at vitenskapen har kommet så langt NÅ. Så tror du meg. Men når jeg sier den ikke var kommet så langt for 25 år siden når hennes førstefødte kom til verden. DA klarer jeg ikke forestille meg hvor langt legevitenskapen har kommet?!

Jeg beklager, men jeg visste ikke at hele teorien din faller, om det skulle vise seg at prinsesse Stephanie av Monaco ble født som hunkjønn. Men det ble hun altså. For 25 år siden når hennes førstefødte ble unnfanget var ikke legevitenskapen kommet så langt at de kunne utvinne arvemateriale fra menneskeceller for kloning. Det første pattedyret kom ikke før med sauen Dolly i 1996.

Men som jeg sa, det er ikke (ihvertfall lenger) et spørsmål om det kan gjøres. Det kan det mest sannsynlig. Spørsmålet er hvorfor det skulle gjøres.

Og det klarer ikke du å gjøre rede for.

Det er ingen transe konspirasjon i at de fleste barn i dag går i barnehage. Det er den naturlige konsekvensen av at begge foreldre i dagens samfunn er forventet å arbeide. Det har med likestilling å gjøre. Men du er vel i mot likestilling også du? Og skole? Du vil ikke at barn skal lære hvordan verden fungerer? Fordi da kan det være at de blir opplyste nok til å gjennomskue løgnen som du baserer livet ditt på?

En "ekte" kvinne oppfører seg uansett ofte mindre feminint enn både homser og transer. Så det er nok ingen problemstillinger i forhold til "vi" nesten ikke vet hvordan "ekte" ser ut og oppfører seg. Igjen, hva er uansett problemet?

Abortloven? Det er en del av transe konspirasjonen din? Herregud.. Altså, for all del, vær imot abort. Men ikke legg skylden på transer for alt. De har det sannelig fælt nok uten at du trenger å kaste den også etter dem..

"Tillat med samboerskap".. Du er klar over at ekteskapet ikke tilhører kristne? Du vet det var en tradisjon for å gifte seg før Jesus til og med var født? Ikke sant? Så når staten likestiller samboere med gifte rent juridisk, og gir dem samme rettigheter. Så er det faktisk en rettferdig ting å gjøre. Var Jesus imot rettferdighet? I så fall nok en grunn til å ikke tilbe ham..

Nå, at svært unge mennesker i dag i sjeldne tilfeller får kjønns korrigerende operasjoner. Så er ikke det basert på noe djevelsk. Det er medisinsk begrunnet. Og vi kan mene akkurat hva vi vil om det er det "ekte" kjønnet de har etter operasjonen. Men for meg, så handler det faktisk kun om en ting. Og det er om den opererte får et bedre liv som følge av operasjonen. Og det er også det som er erfaringen de medisinske sakkyndige har gjort seg. Men du mener at de heller må leve dypt ulykkelige gjennom hele livet. Selv om det finnes behandling som kan gi dem mye høyere livskvalitet? Svært kristent av deg i så fall.. Sannelig bra dere kristne ikke har fått det for dere at såpe og penicillin er djevelens verk..

Eller?..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen mennesker er 100% like. Alle er forskjellige og ulikheter vil alltid eksistere.

To menn kan være så ulike som det overhodet går an. En kan være høy og slank, muskuløs og atletisk og ha lange armer og bein.
En annen kan være kort og tjukk med kortere armer og bein. Samme med kvinner.

Likevel har begge mennene og begge kvinnene samme kjønn selv om de er totalt ulike fysisk sett. Så hvorfor skulle en kvinne i "virkeligheten" være en operert transe eller mann bare fordi hun kanskje har noen få kroppstrekk som har likheter med mannlige kroppstrekk?

Og som med rund jord vs. flat jord - igjen - hva skulle poenget være med en sånn enorm konspirasjon?

For ikke å snakke om en konspirasjon p et område hvor absolutt ingen har noe å tjene på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en litt vanskelig sak for meg personlig, da jeg tidlig ble eksponert for denne divaens talent og skjønnhet og trodde 100% på at det var ei dame. Men se på denne senete og tykke nakken... Hun har også lange armer. (hulk)

3926209371_e33a7aa096.jpg.

Og der beviste du hvor lite hold du har i virkeligheten. Den tingen du kaller senete og tykk er ikke en nakke, det er en hals :rofl:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ren løgn. Ingen djeveldyrkere vet ikke hvilket kjønn de tilhørte.

Skal være på grunn av at guden deres er tvekjønnet.

Og at de liker å gjøre ting omvendt av Bibelen.

Ref til bibelspråk takk.

.. Forresten refererer du bibelen ofte uten å vise til sted - har du egentlig lest bibelen, eller får du bibelkunnskapen også fra YouTube?

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det er ren løgn. Ingen djeveldyrkere vet ikke hvilket kjønn de tilhørte.

Skal være på grunn av at guden deres er tvekjønnet.

Og at de liker å gjøre ting omvendt av Bibelen.

Det er åpenbart at du ikke har peiling på hva du snakker om, for alt du sier er feil.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...