Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Denne her kan ha innlagt "truth in plain sight" eller sannhet like opp i dagen. Jenta som har et stort kranie og veldig dominerende panne, synger selvsagt veldig bra. Og Will spør: Er du ei virkelig jente? Ikke en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Og jenta svarer jo nei. Men det kan være at hun faktisk er en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Eller at hun "kun" synger bra som kastratsangerne gjorde i gamle dager. https://www.youtube.com/watch?v=B-_MvRPNlu8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Denne her kan ha innlagt "truth in plain sight" eller sannhet like opp i dagen. Jenta som har et stort kranie og veldig dominerende panne, synger selvsagt veldig bra. Og Will spør: Er du ei virkelig jente? Ikke en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Og jenta svarer jo nei. Men det kan være at hun faktisk er en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Eller at hun "kun" synger bra som kastratsangerne gjorde i gamle dager. https://www.youtube.com/watch?v=B-_MvRPNlu8 Kort fortalt, så tror du på android-mennesker også. Finnes det noe du ikke tror på? Utenom det som er ekte og ren fakta så klart.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Det finnes allerede android roboter, i den forstand at de er roboter som ser ut omtrent som mennesker. Om det finnes noen andre som har blå hud som i filmen Avatar, så sørger de for å sminke over den blå huden, så bra at jeg ikke kan få øye på den Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Det finnes allerede android roboter, i den forstand at de er roboter som ser ut omtrent som mennesker. Om det finnes noen andre som har blå hud som i filmen Avatar, så sørger de for å sminke over den blå huden, så bra at jeg ikke kan få øye på den De i den virkelige verden er milevis unna å f.eks gå eller i det hele tatt fungere uten en hel mengde kabler. I en fantasiverden er det bare fantasien din som setter grenser.. Hvor mange forskjellige menneske-typer finnes det? -android-mennesker -blå-mennesker -vanlige mennesker (eller finnes de egentlig?) -mennesker med feil kjønn -flere? Endret 24. juni 2019 av aklla Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Denne her kan ha innlagt "truth in plain sight" eller sannhet like opp i dagen. Jenta som har et stort kranie og veldig dominerende panne, synger selvsagt veldig bra. Og Will spør: Er du ei virkelig jente? Ikke en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Og jenta svarer jo nei. Men det kan være at hun faktisk er en android robot som er programmert til å synge veldig bra? Eller at hun "kun" synger bra som kastratsangerne gjorde i gamle dager. https://www.youtube.com/watch?v=B-_MvRPNlu8 Så du vet ikke hva en kastratsanger er heller, og derfor er de praktiske for å putte inn i andre ting du allerede har bestemt deg om verden uten å viten noe om det. Blir det ikke slitsomt å bare finne på ting som klinger med noe du allerede har bestemt deg for? Personlig hadde jeg funnet det vanskelig når hvert påfunn motsier gamle påfunn, men der ligger vel litt av forskjellen på dere konspiratorikere og de med et normalt forhold til fakta. Dere bryr dere filla om hva som er sant eller sammenhengende engang med hva dere selv påstår. Kastratsanger... Her er en tanke om dette nye påfunnet du kommer med: Det finnes ikke kastratsangere under pubertetsalder selv om de er kastrerte. Det hadde du visst om du brydde deg om sannhet. Men du bryr deg bare om retorikk som en hvilken som helst god kristen. Og hvordan skal man kunne lage en gutt om til ei jente for så å maltraktere manndommen slik at jente-egenskaper forblir? Gir dette virkelig mening for deg i noen som helst versjon av verden? Og nok en tanke ved dette siden du åpenbart ikke har tenkt igjennom hva du spyr ut av deg: Man blir ikke flink til å synge av å bli kastrert. Visste du i det hele tatt det, eller likte du bare ordet "kastratsanger" da det kunne dekke to av dine agendaer, altså tvungent kjønnsskifte og hensikt ved kjønnsmanipulasjon. Du lurer sikkert på hvorfor jeg tar slik på vei av dette. Grunnen er at jeg anser slike som dere som en direkte fare for samfunnet. Dere skaper splittelse og hat der ingen ville eksistert uten deres aktive fantasi, og i dette tilfellet snur du hatet mot folk som har "feil" fasong på deler av kroppen. Og der skylder jeg mesteparten på religion. Det er en inndoktrinert måte å tenke på hvor det første man skal gjøre er å se på absolutt alt annet enn en selv. Gud gjorde det. Jesus fikset det. Guds mystiske veier. Homofile ødelegger samfunnet. Illuminati sier jorden er en klode. Vi hjernevaskes ved at eliten bytter kjønn på barna sine. Det begynner å bli ganske søkt etterhvert. Hva blir det neste etter denne da? Det må vel begynne å bli vanskelig selv for dere å komme opp med noe som kan toppe den siste der. Vet du hva normale mennesker gjør når verden føles vanskelig? Vi tar ansvar for oss selv og våre nærmeste. Vi peker ikke på folk som ikke er som oss slik at vi kan tråkke dem ned i søla slik at vi selv står høyere. Dere er små onde mennesker. Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Kastratsangere er egentlig evnukker. Å bli kastrert er også ganske forferdelig. MTF transsexuelle er i prinsipp også kastrerte mannlige individer. Hva du selv mener om kastratsangere/evnukker kommer ikke fram av det du skriver, men det er vel helt ok og fritt fram det også? https://sml.snl.no/evnukk Lesbiske, Homosexuelle, Bisexuelle og Transpersoner tar lett på seg offerrollen og synes synd på seg selv, men at de nå selv har begynt å ekskludere og diskriminere får de værsågod finne seg i litt kritikk. At noen mener at enkelte er hevet over en hver kritikk får stå sin prøve. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Kastratsangere er egentlig evnukker.Det er sant, men ikke fullt så enkelt. Man kastrerte en gutt som hadde en fin sangstemme som ikke hadde kommet i puberteten for at ikke stemmeskiftet skulle ødelegge stemmen. Derav kastratsanger. Hva du selv mener om kastratsangere/evnukker kommer ikke fram av det du skriver, men det er vel helt ok og fritt fram det også?Det er det fine med fakta. Det skal ikke farges av ens egen mening om informasjonen. Hva jeg personlig mener om det har vel lite med saken å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Det er sant, men ikke fullt så enkelt. Man kastrerte en gutt som hadde en fin sangstemme som ikke hadde kommet i puberteten for at ikke stemmeskiftet skulle ødelegge stemmen. Derav kastratsanger. Det er det fine med fakta. Det skal ikke farges av ens egen mening om informasjonen. Hva jeg personlig mener om det har vel lite med saken å gjøre. Det er fortsatt mulig at du mener det godt, når du kaller meg ond. Men svært tidlig i livet så jeg at det var noe litt rart. En ting jeg så, var at Hill Martha Solberg trolig var en mann. Dette var så tydelig at det gikk forbi alle mine stadier av hjernevask. Så det forbauser meg hvis du tror at absolutt alt er i orden. Teoretisk er det mulig at en kastratsanger kan ha nytte av sin tilstand også rett før puberteten (har større lungekapasitet enn ei normal jente), og en Illuminati-sanger vil vel ha gjennomgått ritualer og slikt som gjør at vedkommende virkelig har muligheten til å bli sensasjonell. Når de sier at jenta er sensasjonell, har de virkelig rett. Men det har absolutt skjedd på en skremmende måte. Hill Martha Solberg: Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Det er sant, men ikke fullt så enkelt. Man kastrerte en gutt som hadde en fin sangstemme som ikke hadde kommet i puberteten for at ikke stemmeskiftet skulle ødelegge stemmen. Derav kastratsanger. Det er det fine med fakta. Det skal ikke farges av ens egen mening om informasjonen. Hva jeg personlig mener om det har vel lite med saken å gjøre. "Vi peker ikke på folk som ikke er som oss slik at vi kan tråkke dem ned i søla slik at vi selv står høyere. Dere er små onde mennesker." er dine ord. Et samfunn uten kritikk og debatt om ulikheter er vel ikke på noen noe å strebe etter? Registrerer for øvrig at du ikke velger å kommentere at Lesbiske, Homosexuelle, Bisexuelle og Transpersoner nå selv har begynt å ekskludere og diskriminere får de værsågod finne seg i litt kritikk. At noen mener at enkelte er hevet over en hver kritikk får stå sin prøve. Sammenfallende syn på religiøse og politiske spørsmål er kun en utopi. Forbud mot å fremme meninger, å kneble oppfatninger, gavner ikke demokratiet og ytringsfriheten, det vil gi næring til det motsatte. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Men svært tidlig i livet så jeg at det var noe litt rart. En ting jeg så, var at Hill Martha Solberg trolig var en mann. Hvordan kan hun være biologisk mor til 2 barn hvis hun er mann? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Hvordan kan hun være biologisk mor til 2 barn hvis hun er mann? Enkelte mener at de kan være født med en slags fungerende kjønnsorganer. Jeg mener vel at de lyver seg gjennom livet, fra start til slutt. Og kanskje får barna fra laboratorier eller fra surrogatmødre. Eller deres partner som er født kvinne, kan føde barna. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Eller deres partner som er født kvinne, kan føde barna. Så hennes avdøde mann var født kvinne? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Så hennes avdøde mann var født kvinne? Jeg skrev at det var en mulighet. Har aldri visst at Hill Martha hadde en familie, eller hvem de er. Har muligens funnet et lite bilde på Geni av vedkommende, men det må sies å være et sparsomt bildemateriale. Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg skrev at det var en mulighet. Har aldri visst at Hill Martha hadde en familie, eller hvem de er. Har muligens funnet et lite bilde på Geni av vedkommende, men det må sies å være et sparsomt bildemateriale. Surrogati og fake svangerskap er ikke lenger noen nyhet. https://www.youtube.com/watch?v=TLxwg9WeQNE https://moonbump.com Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg skrev at det var en mulighet. Nei, du konstanterte at "deres partner som er født kvinne" kunne ha født barna. At deres partner er født kvinne, er fakta i følge ditt utsagn. 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Pute under genseren er ikke lenger en nyhet? Når skjedde det? Var det før eller etter hjulet ble oppfunnet? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Nei, du konstanterte at "deres partner som er født kvinne" kunne ha født barna. At deres partner er født kvinne, er fakta i følge ditt utsagn. I tilfelle skulle det ikke bety 100%, da det er en teoretisk mulighet at to som er født menn sier de er mora og faren i familien. Men en relativt stor sjanse ja, for at partneren er født kvinne. Det blir likevel et enormt materiale å analysere, først politikerne og deretter deres familier. Deretter lokalpolitikerne, osv. Men de som ønsker kan i dag finne et ganske stort bildemateriale på facebook, for yngre personer. Og instagram. Pluss, pluss. Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Pute under genseren er ikke lenger en nyhet? Når skjedde det? Var det før eller etter hjulet ble oppfunnet? Dessverre finnes det ikke briller for trangsynte, Poenget er at MTF transgender personer ikke kan føde barn, men de kan late som, for eksempel for å kamuflere surrogati. https://moonbump.com Endret 24. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Det er fortsatt mulig at du mener det godt, når du kaller meg ond. Men svært tidlig i livet så jeg at det var noe litt rart. En ting jeg så, var at Hill Martha Solberg trolig var en mann. Dette var så tydelig at det gikk forbi alle mine stadier av hjernevask. Så det forbauser meg hvis du tror at absolutt alt er i orden.Det har sluttet å overraske meg når folk tror på ting som er fysisk umulig. At du tror ting som er fysisk umulig skjer betyr ikke at du er våken. Tvert imot betyr det at du lukker øynene for alt annet enn det du har bestemt deg for. Teoretisk er det mulig at en kastratsanger kan ha nytte av sin tilstand også rett før puberteten (har større lungekapasitet enn ei normal jente), og en Illuminati-sanger vil vel ha gjennomgått ritualer og slikt som gjør at vedkommende virkelig har muligheten til å bli sensasjonell. Når de sier at jenta er sensasjonell, har de virkelig rett. Men det har absolutt skjedd på en skremmende måte.Skremmende måte? Vet du noe om dette eller bare gjetter du - igjen? For å si det sånn: Er det kritikk eller påstand? "Vi peker ikke på folk som ikke er som oss slik at vi kan tråkke dem ned i søla slik at vi selv står høyere. Dere er små onde mennesker." er dine ord.Og? Et samfunn uten kritikk og debatt om ulikheter er vel ikke på noen noe å strebe etter?Ah. Så du vet ikke forskjell på kritikk og påstand. Kritikk er når du ser en film og deretter omtaler den. Påstand er når du har sett filmplakaten og deretter omtaler filmen. Det transvestigation driver med er sistnevnte, stikk i strid med hva som er fysisk mulig. Ingenting av det dere driver med her er kritikk. Det er påstander uten rot i virkelighet, og dere henger ut enkeltpersoner basert på deres villede påstander. Det er intet for mye å bruke ordet "ond" om slikt. Registrerer for øvrig at du ikke velger å kommentere at Lesbiske, Homosexuelle, Bisexuelle og Transpersoner nå selv har begynt å ekskludere og diskriminere får de værsågod finne seg i litt kritikk. At noen mener at enkelte er hevet over en hver kritikk får stå sin prøve. Uten navn.jpg Det var da ingenting å kommentere heller. Har du et poeng så kom med det, men som det står der ser jeg ikke hva du er ute etter. Sammenfallende syn på religiøse og politiske spørsmål er kun en utopi. Ok. Var det en kommentar til noe jeg skrev? Forbud mot å fremme meninger, å kneble oppfatninger, gavner ikke demokratiet og ytringsfriheten, det vil gi næring til det motsatte. Ok. Jeg håper du nå har forstått forskjellen på påstand og kritikk. Hvis du kan vise til at folk bytter kjønn på sine barn av en eller annen grunn står du i din fulle rett til å kritisere dette. Men det er jo ikke det som skjer her. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Dessverre finnes det ikke briller for trangsynte, Poenget er at MTF transgender personer ikke kan føde barn, men de kan late som, for eksempel for å kamuflere surrogati. https://moonbump.com Så hippe trendsettere vil ikke vise at de adopterer barn? Vi må følge veldig forskjellige kjendiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå