Billie_bad_boy Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 EDIT: Greit nok, men transvestigation er vel noe annet. Ja, jeg er helt enig, transgender-kultur og transvestigation er ikke det samme. Har ikke på noen måte blandet det sammen. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Hva hadde du snakket om rett før? Noe sier meg at det ikke var synskhet men snarere en annen form for sjokk. Du hadde vel ikke lagt ut om flat jord, Bibelen, Jeranism, osv? Nei, det var det som var merkelig. Jeg berørte personen lett så h*n snudde seg, og det ble ikke sagt et ord. Personen begynte bare direkte å stirre på pannen min, og øynene gikk frem og tilbake. Og det så ut til at h*n ble skrekkslagen, og snudde seg og gikk. Jeg bar ikke noen plakat, og hadde ingen bokstaver på meg overhodet. Om bloggeren: Det er ikke uten grunn at mange nekter å stille en diagnose, uten minst fem bilder av en person. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Nei, det var det som var merkelig. Jeg berørte personen lett så h*n snudde seg, og det ble ikke sagt et ord. Personen begynte bare direkte å stirre på pannen min, og øynene gikk frem og tilbake. Og det så ut til at h*n ble skrekkslagen, og snudde seg og gikk. Jeg bar ikke noen plakat, og hadde ingen bokstaver på meg overhodet. Om bloggeren: Det er ikke uten grunn at mange nekter å stille en diagnose, uten minst fem bilder av en person. Sa du ikke hei engang? Og hva med å svare på dette "Når er slik offentlig uthenging av folks utseende greit, og hvorfor?" Det er tross alt ganske sentralt her. EDIT: "Diagnose" via bilder? Endret 23. juni 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Sa du ikke hei engang? Og hva med å svare på dette "Når er slik offentlig uthenging av folks utseende greit, og hvorfor?" Det er tross alt ganske sentralt her. EDIT: "Diagnose" via bilder? Husker ikke helt... var vel ikke naturlig å si hei til en som var travelt opptatt med å studere noe i pannen min. Naturlig nok kommer det an på mengden av unormale familier. Er det mange, føler en seg mer truet. Men om det bare var en familie, ville det fortsatt ikke være greit at de kastrerte og steriliserte sine babyer helt fra begynnelsen av. Du ville vel også sagt at Children of the Forest ser helt normale ut? Noe annet ville vært å kritisere deres utseende, nemlig... https://www.youtube.com/watch?v=4hgqJzOjYhA Endret 23. juni 2019 av Budeia Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Husker ikke helt... var vel ikke naturlig å si hei til en som var travelt opptatt med å studere noe i pannen min.Et tips til neste gang. Si hei når du har tatt kontakt med noen. Jeg tror jeg selv hadde blitt litt friket ut om noen bak (?) meg dyttet borti meg for å få kontakt for så å bare stå der å se på meg. Naturlig nok kommer det an på mengden av unormale familier. Er det mange, føler en seg mer truet. Men om det bare var en familie, ville det fortsatt ikke være greit at de kastrerte og steriliserte sine babyer helt fra begynnelsen av.Mengden unormale familier? Dere plukker folk dere ikke har noen forutsetning for å si noe om utover at de ikke ser ut slik dere syntes de skal se ut, og så plukker dere deres utseende i fra hverandre. Hva om dere tar feil? Om så er bare i noen få tilfeller? Rick Perry sa det så vakkert en gang: Han mistet ingen søvn over de prosentene uskyldige som ble henrettet i USA. Er det slik med dere også? Bare dere klarer ta noen så er det det samme hvor mange uskyldige liv dere ødelegger? Du ville vel også sagt at Children of the Forest ser helt normale ut? Noe annet ville vært å kritisere deres utseende, nemlig... https://www.youtube.com/watch?v=4hgqJzOjYhA Joda, jeg har skjønt at du liker å dra frem folk som ser anderledes ut og så peke på ting som ikke er slik du liker at det skal være. Hva er poenget ditt? Hvor er grensen? Når syntes du det er for mye? Merk at i denne transvestigation snakker dere sågar om folk dere selv påstår ikke kan noe for det. Det er visst ingen hindring for dere. Hakk dem ned som det ugresset de er, ikke sant? 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Merk at i denne transvestigation snakker dere sågar om folk dere selv påstår ikke kan noe for det. Det er visst ingen hindring for dere. Hakk dem ned som det ugresset de er, ikke sant? Du snakker om små babyer? Det er helt sant. Men disse viderefører systemet ettersom de blir voksne. De burde ønske å slippe ut av systemet. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Du snakker om små babyer? Det er helt sant. Men disse viderefører systemet ettersom de blir voksne. De burde ønske å slippe ut av systemet.Hvilket system? Hva er hensikten med dette systemet? Så langt er dette "systemet" like logisk som flat jord. Noen gjør noe mot "dere" slik at dere kan holdes nede(?). Hvem vet. Hva er hensikten? Hva er målet? Hva er planen videre? Ingenting av det dere fronter gir noen mening på noe plan. Så langt fremstår det bare som at en gjeng med folk tvangsbytter kjønn på sine barn slik at de ... ja, hva er fortsettelsen på den setningen? 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Hvilket system? Hva er hensikten med dette systemet? Så langt er dette "systemet" like logisk som flat jord. Noen gjør noe mot "dere" slik at dere kan holdes nede(?). Hvem vet. Hva er hensikten? Hva er målet? Hva er planen videre? Ingenting av det dere fronter gir noen mening på noe plan. Så langt fremstår det bare som at en gjeng med folk tvangsbytter kjønn på sine barn slik at de ... ja, hva er fortsettelsen på den setningen? Da jeg så videoer som koblet det til den øverste, hemmelige avdelingen av frimurerne, ga det mening for meg. Djevledyrkere vil utføre det som kan gjøre dem mer demoniserte. Det å endre skaperverket og leve på en bakvendt måte, stiller i en slik klasse. De vil også lede andre til helvete, og dette synes jo også å score poeng i så henseende. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Da jeg så videoer som koblet det til den øverste, hemmelige avdelingen av frimurerne, ga det mening for meg.Joda, men vi har jo allerede fått stadfestet at du er imot alt hva du personlig ikke liker. At det ga mening for deg er vel fint lite mer enn at det stadfestet noe som gjorde deg sikrere i ditt syn på verden. Det betyr jo ikke at du har rett. Bare at noen er enig med deg. Djevledyrkere vil utføre det som kan gjøre dem mer demoniserte.Min erfaring med djeveldyrkere er minimal. Din er tydeligvis bredere. Mon tro hvorfor. Det å endre skaperverket og leve på en bakvendt måte, stiller i en slik klasse.Hva er hensikten? Mer demoniserte? Hva betyr det, egentlig? Hva er demonisert? Hva er mer demonisert? De vil også lede andre til helvete, og dette synes jo også å score poeng i så henseende.Lede andre til helvete ved å tvangsbytte kjønn på sine barn? Hvordan? Hva gjør dette for å fremme dette? Jeg skjønner at for deg gir alt dette mening, men for meg og andre virker dette som ytterst vikarierende argumenter. Dessverre feiler du i å kommunisere denne meningen. Det får en jo til å lure på hvorfor kommunikasjon av formålet er så vanskelig. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Hvor får du egentlig all denne informasjonen fra, Budeia? 2 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Det har du helt rett i. Problemet er at det ikke er det du og Budeia gjør. Alle her vet at kvinner og menn har forskjellig anatomi og fysiologi, men alle andre enn dere to vet også at det er massevis av naturlige forskjeller innad i de to gruppene. Problemet er at dere to bruker deres egne, sære forestilling om hvor trang ramme det bør være for ekte kvinners og ekte menns fysiologi til å fordømme alle som ikke passer inn. Dette er beslektet med andre former for fordømmelse av andre mennesker som ikke passer inn i noens trange rammer. Slik vi ser det er livsfarlig å være homofil mange steder i verden. Jeg har ikke påstått at jeg har fasiten, men jeg har da lov til å komme med mine meninger allikevel. Og på samme måte som jeg vil være negativ til rasister eller homofobe, er jeg negative til deres påstander. Jeg har da ikke sagt at det å være interessert i emnet er negativt i seg selv, men det å stadig vekk lete opp og vise mennesker dere mener ikke passer inn i deres trange rammer er negativt. Og her er ikke uenigheten så mye mellom radikale og konservative, men mellom dem som tror på spinnville konspirasjonsteorier og dem som ikke gjøre det - og mellom dem som gjerne dømmer andre mennesker for slik de er, og dem som mener at annerledeshet er fint, så lenge det ikke går ut over andre mennesker. Det handler ikke om å sette trange rammer, homofobi eller rasisme, men om å få folk til å våkne opp. Når fenomenet dukker opp i media, i politikken, blant celebriteter og idrettsstjerner daglig skaper det usunne idealer. Folk blir hjernevaska uten at de skjønner det selv, satt på spissen kan det forkludre virkelighetsoppfatningen til folk og svekke dømmekraften. At noen tør å si i fra er nyttig og sunt. På samme måte er det nyttig og sunt for samfunnet med en rød mygg eller to på stortinget, uavhengig om man er enig politikken eller ikke. Om usannheter og bedrag blir gjentatt tilstrekkelig mange ganger blir usannhetene til slutt til sannhet. Om noen er kritisk til raske populistiske endringer blir man beskyldt for å være fascist, at man diskriminerer og så videre, det skeive miljøet synes synd på seg selv og påtar seg offerrollen alt for lett. Når det gjelder det skeive miljøet nøler de ikke selv på å diskriminere og ekskludere over en lav sko, noe som den skeive kulturer påberoper seg sin fulle rett til. Sverige er ofte tidlig ute med en del populistiske endringer. I Sverige ønsker tydeligvis det skeive miljøet særbehandling og legger selv opp til forskjellsbehandling på grunnlag av kjønn. Det forundrer meg ikke om "statement-konseptet" smitter over til andre land og sprer seg. Endret 23. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Hvor får du egentlig all denne informasjonen fra, Budeia? Du er antagelig ironisk... før youtube kom jeg ikke på at reverserte familier kunne være et konsept. Etter å ha tenkt nærmere over hvordan folk ser ut i forhold til hverandre, virker det dessverre som det er svært utbredt. Har ikke hørt om Statement Tour tidligere. Det stemmer at Sverige er veldig liberalt, for eksempel har de ligget foran når det gjelder å nekte for at Gud er en mann. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Er gud helt untatt fra transvestigation? Edit: Har gud y-kromosom, eller hvordan fungerer dette? Endret 23. juni 2019 av Åsgårdsreia Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Så det er informasjon du i all hovedsak har funnet på selv.. Hvor tok du den perfekte kvinne og manne-kroppen man på passe 100% inn for å være sitt kjønn i fra? 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Så det er informasjon du i all hovedsak har funnet på selv.. Hvor tok du den perfekte kvinne og manne-kroppen man på passe 100% inn for å være sitt kjønn i fra? Ikke 100%, men etter å ha lest en del stemmer det ganske bra med meg selv Det er rimelig at kvinners underkropp vil være den dominerende delen av kroppen, og at menns overkropp og armer vil være dominerende. Og at kvinner har mindre kranium (hode) enn menn. Gud vil som Skaper ikke påvirkes av de greiene som undersåttene driver på med. Men det finnes visst teorier om at Adam var tvekjønnet, og dermed guddommelig. Men om disse folkene trodde det, behøvde de ikke å skjule hvem de var hele tida. Da behøvde de ikke å være redde for hva normale mennesker muligens kan utrette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Hvor mange % ca anslår du har sitt rette kjønn? Jeg antar du i all hovedsak kun vet om deg selv, eller? 3 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Ikke 100%, men etter å ha lest en del stemmer det ganske bra med meg selv Det er rimelig at kvinners underkropp vil være den dominerende delen av kroppen, og at menns overkropp og armer vil være dominerende. Og at kvinner har mindre kranium (hode) enn menn. Gud vil som Skaper ikke påvirkes av de greiene som undersåttene driver på med. Men det finnes visst teorier om at Adam var tvekjønnet, og dermed guddommelig. Men om disse folkene trodde det, behøvde de ikke å skjule hvem de var hele tida. Da behøvde de ikke å være redde for hva normale mennesker muligens kan utrette. Transene har blitt så flinke nå i dag at det av og til er nesten umulig å se forskjell mellom menn & kvinner. Det er utrolig hva de er i stand til å få til. Jeg beundrer personer som er ærlige og åpne om det. Endret 23. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Hvor mange % ca anslår du har sitt rette kjønn? Jeg antar du i all hovedsak kun vet om deg selv, eller? Siden sist er det en del bekjente her i Norge som har "falt", fordi jeg fant ut at de har snorrette kragebein. Det skal være et tegn på at det er en mann. Jeg har naturligvis ikke slike snorrette kragebein. Så jeg burde egentlig flyktet til Sør-Amerika. Men det er stress å gjøre det i min alder, og ikke sikkert livet blir så bra der. En tenåring vil ofte se skjønn og vakker ut, uansett hva personen har på seg. Men i min alder ser jeg at noen rett og slett har falt sammen i utseende, og at det nok skyldes at kroppen vil gå tilbake til det den egentlig er. Slik som noen menn aldres, virker det tydelig at de går tilbake til å være kvinner i alderdommen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Du vil nok finne ut at det er likt over alt hvor du flytter.. Man ser det man vil se. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Men i min alder ser jeg at noen rett og slett har falt sammen i utseende, og at det nok skyldes at kroppen vil gå tilbake til det den egentlig er. Slik som noen menn aldres, virker det tydelig at de går tilbake til å være kvinner i alderdommen.Er du full? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå