toth Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 1: "Hva du og jeg synes er irrelevant". har du skrevet før. 2: Ergo_ Du må bite i deg når jeg har knekt koden i hodet ditt: mere eller mindre, fatter du hva det betyr? 3: Analsex er mindre normalt en ordinær dagligdags sex i Norge, som er mye vanligere enn analsex, er det du vil frem til? 4: Vi har diskutert perspektiver for både Norge og flere andre land 5: f.eks. hittil er det bare deg og The Nice one som mener at det finnes en "særegen" betydning av ordet Sodomi her i Norge 6: Argumentasjonen er et mislykket forsøk på manipulering, av og til forstår jeg ikke hva du sikter til, bortsett å provosere. 1: Jepp, og det stemmer - i konteksten om hva som er normalt og ikke. Om jeg synes det er unormalt å kjøre bil i Norge er det irrelevant og feil. 2: Nei, 3: Nei, det er ikke det jeg vil frem til - men jeg er helt enig i at vaginal sex nok er mer vanlig enn analt. Det gjør ikke analt unormalt. 4: Ja, men du forsøkte å dra inn makroperspektiver - "Blandt pedofile er pedofili normalt". 5: Nei, det mener jeg ikke. Leser du ikke hva jeg skriver? Sitat: "Sodomi betyr perverst og unormalt, både på norsk engelsk og arabisk. Forskjellen ligger i hva som regnes som perverst og unormalt i de forskjellige land." 6: Jeg har ingen ønske om å provosere - jeg begrunner simpelthen mitt synspunkt, akkurat som du gjør. 2 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 "Snakk om på ikke se sin egen bjelke" er et uttrykk fra Bibelen, Bergprekenen Matteus 7:3-5, som du støtter din argumentasjon på, uttrykket faller tydeligvis i din smak. Omvend deg, du kan bli en fin predikant. Hadde du ikke noe mer enn en flåsete kommentar å komme med? Det er i og for seg greit at du viser så tydelig hvor usaklig du er. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Sodomi kan vel ikke fullt ut løsrives fra at det er et bibelsk begrep, og at det har med byene Sodoma og Gomorra å gjøre. Og hva de drev på med. Bortsett fra hvis en er uvitende. Troverdigheten til sykehus og leger - begynner etter hvert å tro at helsevesenet er fullt inne i opplegget. Det er vel f.eks. der de små babyene blir kastrerte og opererte, og barna senere får oppfølgingsoperasjoner som skal skjule deres egentlige kjønn. Det dreier seg om en rekke operasjoner, som nesereduksjoner, fjerning av adamseple eller bryster osv. I senere år har en kunnet se de legene på youtube, som offentlig hjelper transkjønnede. Men tror nå at det må være et stort opplegg som skjer i hemmelighet, også med kjønnshormoner. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Bortsett fra hvis en er uvitende. Slik som du er vedrørende kjønn? 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Slik som du er vedrørende kjønn? Nei, historie. Begrepet sodomi er direkte knyttet til byene Sodoma og Gomorra. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Sodomi kan vel ikke fullt ut løsrives fra at det er et bibelsk begrep, og at det har med byene Sodoma og Gomorra å gjøre. Og hva de drev på med.Nei, det kan ikke løsrives helt, men allikevel er det to ganske forskjellige egenskaper ved ord: 1. Nåværende betydning 2. Etymologi, ordets opprinnelse Nåværende betydning på et ord kan være helt annerledes enn ordets opprinnelse. Et ord som "skamrose" betyr snart det stikk motsatte av opprinnelig betydning. Det betyr ikke at det fullt ut løsrives fra opprinnelig betydning, men at opprinnelig betydning ikke er relevant for folk flest. Troverdigheten til sykehus og leger - begynner etter hvert å tro at helsevesenet er fullt inne i opplegget.Ja, du tror vel snart at hele verden bortsett fra deg og kansje to-tre til, er fullt inne i en eller flere konspirasjonsteorier. Du har ikke noe mer enn ville fantasier som argumenter for det, ikke engang vage indikasjoner. Det er jo fritt fram for deg å fantasere den ene konspirasjonsteorien etter den andre, stadig mer skrullete, men blir ikke noe mer enn skrullete fantasier for det. Endret 18. juni 2019 av theNiceOne 3 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Litt vanskeligere når ordet inneholder et navn på en by. Og ordet står fremdeles i eldre ordbøker med den gamle betydningen, så vi har veldig raskt kommet dit at alle skal være så liberale. Når denne tingen har blitt helt normal og forventet, betyr det bare at vi lever som de gjorde i Sodoma. Kall en spade for en spade. Jeg ønsker ikke å presentere sprø teorier, men det virker virkelig slik at det er en enorm mengde mennesker som er involverte i disse kjønnsbedragene. F.eks. så jeg tidligere en mann som hadde deigete lår, men da ville jeg ikke kommet på å mistenke hans nærmeste familie, og da strandet det der. Men i senere tid har jeg sett et gammelt bilde av datteren, med et lite adamseple på halsen. Det har sikkert blitt fjernet etterpå, hos en hemmelig lege. Og har begynt å tenke på at nesa hennes kan ha blitt kuttet av (forminsket i plastisk operasjon), siden den ser ut til å mangle den nederste delen (nesevingene). Lenke til kommentar
afterall Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 F.eks. så jeg tidligere en mann som hadde deigete lår, men da ville jeg ikke kommet på å mistenke hans nærmeste familie, og da strandet det der. Men i senere tid har jeg sett et gammelt bilde av datteren, med et lite adamseple på halsen. Det har sikkert blitt fjernet etterpå, hos en hemmelig lege. Og har begynt å tenke på at nesa hennes kan ha blitt kuttet av (forminsket i plastisk operasjon), siden den ser ut til å mangle den nederste delen (nesevingene). Dette må jo være trolling. 3 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Dette må jo være trolling.Man kan jo håpe, men jeg tror faktisk Budeia er så skrullete... 1 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) At folk ikke ser forskjell mellom menn og kvinner vitner om dårlig kunnskap om menneskets anatomi Endret 18. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) admire or not, kjønnsklusset er bare en av mange løgn og bedrag media utsetter oss for daglig, flesteparten av oss fatter ikke bæret. Endret 18. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 admire or not Jeg tror du har misforstått. Dette er et diskusjonsforum, ikke et post-dine-favoritt-yt-vidoer-forum. Hvis du ikke bryr deg nok om saken til å formulere egne argumenter (evt. ikke er i stand til det) kan du droppe det. 2 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg tror du har misforstått. Dette er et diskusjonsforum, ikke et post-dine-favoritt-yt-vidoer-forum. Hvis du ikke bryr deg nok om saken til å formulere egne argumenter (evt. ikke er i stand til det) kan du droppe det. Dust, les hva som i tråden her, eller leser du bare det du vil lese. Om det plager deg, hold deg vekk fra tråden. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) Slike youtube-videoer er særdeles høyverdige. F.eks. her, om om en kone med et bredt ansikt og kraftig kjeve (power jaw). Pluss fjerntliggende øyne. Joan Collins og Jackie Kennedy er kjent for sine fjerntliggende øyne. https://www.youtube.com/watch?v=XZKf5i9ODyM Utrolig morsomme kommentarer under, om den kjeven! "Jaw so big, can chew through barbed wire!!!" "Lol! She can chew nail like popcorn" "5 seconds into the video i stopped it to comment on that monster jaw line" Endret 18. juni 2019 av Budeia Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Dust, les hva som i tråden her, eller leser du bare det du vil lese. Om det plager deg, hold deg vekk fra tråden.Er du så irritert at du må slenge ut en barnslig fornærmelse i en haltende setning :-)Jeg forstår av svaret ditt at jeg traff blink med at du ikke er i stand til å argumentere selv, mem bare klarer å poste tullete videoer. 1 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Slike youtube-videoer er særdeles høyverdige. F.eks. her, om om en kone med et bredt ansikt og kraftig kjeve (power jaw). Pluss fjerntliggende øyne. Joan Collins og Jackie Kennedy er kjent for sine fjerntliggende øyne. https://www.youtube.com/watch?v=XZKf5i9ODyM Utrolig morsomme kommentarer under, om den kjeven! "Jaw so big, can chew through barbed wire!!!" "Lol! She can chew nail like popcorn" "5 seconds into the video i stopped it to comment on that monster jaw line" Ja, det er påfallende det du viser til, Joan Collins og Jackie finner jeg også som tydelige eksempler, Det virker om om du har studert transvestigation ganske nøye. Det er veldig trist at mange celebriteter, som har utført kjønns-korrigerende operasjoner, er blitt idoler for så mange ungdommer. Statistikker tilsier at antallet øker eksplosivt og drastisk både i Norge og utlandet, https://www.dagsavisen.no/innenriks/eksplosiv-okning-i-kjonnsskifte-1.1029669 https://www.youtube.com/watch?v=Qa6kpab2Nsc 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Jeg synes faktisk vaginaer er noe av det styggeste som finnes Jeg har også utført gynekologisk undersøkelse på flere kvinner Håper du har funnet arbeidsoppgaver du liker bedre nå, da. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Håper du har funnet arbeidsoppgaver du liker bedre nå, da. Ja, det må være en nokså ubehagelig oppgave. Ønsker egentlig ikke ubehagelige fakta, men samtidig prøver jeg å kartlegge mest mulig også. En del er overbevist om at det var en stor "mud flood" like før Victoriatida, som tok livet av mange normale mennesker. Og der de kjønnsreverserte muligens klarte å gjemme seg. En svensk kanal hadde videoen "There will be mud". På norsk blir det noe slikt som Gjørmeflod. Har ikke klart å sette meg så mye inn i det, og vet ikke hvordan de kan vite når denne oversvømmelsen skjedde. Men det er åpenbart at en god del brukere på youtube, er svært opptatt av en gjørmeflod. Jeg støter på det stadig vekk. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 (endret) En del er overbevist om at det var en stor "mud flood" like før Victoriatida, som tok livet av mange normale mennesker. Og der de kjønnsreverserte muligens klarte å gjemme seg. Og da ble "kjønnsreversering" arvelig, slik at barna deres var kjønnsskiftet allerede ved fødselen? Endret 19. juni 2019 av frohmage 3 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 (endret) Håper du har funnet arbeidsoppgaver du liker bedre nå, da. Ja det har jeg, men det var ikke slik at det var noe problem å utføre det, ikke noe mer enn alle de andre mindre delikate prosedyrene man må utføre på pasienter. Det er jo i en profesjonell setting. Det er en grunn til at mange kvinner foretrekker en kvinne til å gjøre GU på dem, det er ikke fordi de håper at legen skal bli tent av vaginaen deres for å si det på den måten. Endret 19. juni 2019 av Nether Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå