toth Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Ta deg en spørrerunde på gata i Norge, spør 10 mennesker om de synes oral og anal omgang er perverst eller unormalt idag. Argumentene dine bekrefter jo bare hvor gjennomtenkt du er, om jeg spør 10 mennesker bekrefter ikke det på noen måte"strie strømmer". For all del, går jeg i en PRIDE demonstrasjon å spør 10 mennesker for du temmelig sikkert 100% rett i ditt syn, men de er likefullt radikale i min verden. Om du forkaster normal kristen moral & etikk, og mener at det å tenke konservativt, i stedet for å tenke radikalt og revolusjonært, om sedvane er ekstremistisk, beviser det hvor stereotyp du er. Spør 1000 da. Hvor har du fra at "kristen moral og etikk" er normen i Norge? Det er da ikke riktig. Kristen moral sier at man ikke skal vanære guds navn, ikke ha sex før ekteskap, ikke drive med gjengifte, steine homofile og utro koner.. ingen av disse holdningene er normale i Norge. 3 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Spør 1000 da. Hvor har du fra at "kristen moral og etikk" er normen i Norge? Det er da ikke riktig. Kristen moral sier at man ikke skal vanære guds navn, ikke ha sex før ekteskap, ikke drive med gjengifte, steine homofile og utro koner.. ingen av disse holdningene er normale i Norge Samfunnet er bygd på kristen moral og etikk, f.eks lovverket. At man ikke skal vanære gods navn har du rett i, bibelen gir råd og retningslinjer samt svar på vanskelige spørsmål, som er aktuelle for de aller fleste vanlige mennesker, i løpet av livet. Mennesker er syndefulle, inkludert meg selv. Det hindrer meg ikke å se på det å stikke ting opp i rektum som abnormalt og ekkelt, vi er skapt med rektum for andre formål og hensikter, At du synes det er ikke er unormalt i det hele tatt å stikke ting opp i rektum kan ikke jeg hjelpe for. Selv vil jeg ikke ha bæsj på tissefanten, jeg synes det er motbydelig og ekkelt. Analsex kan også medføre slakk fisering, og bæsjlukt. Promp og bæsjelukt tenner ikke jeg på sexulelt i det hele tatt, jeg synes ikke bæsjelukt er sexy. Det finnes forøvrig egen tråd på forumet om avføring på penis: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1446691&page=1&&do=findComment&comment=19460474 Folk som utøver analsex er også mer utsatt for flere sykdommer enn de som ikke utfører det, bl.a. hemorider. Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Herlighet for en diskusjon. Nei, oralsex/analsex er ikke en moderne oppfinnelse, ei heller har det noe med homofile å gjøre. Hvis man tror at kun homofile (som er et begrep som innebefatter både mannlige og kvinnelige homofile forresten) har sugd noen så har man levd et ekstremt beskyttet liv. Oralsex og analsex har vært vanlig blant heterofile i alle tider uavhengig av noen lands definisjon av sodomi. Det at onani har blitt sett på som en synd i mange religioner har ikke hindret folk i å onanere heller, ei heller betyr det at onani faktisk er perverst eller ondt. Og nei, lukkemuskelen blir ikke permament ødelagt ved godt forberedt analsex. Og nei, det er ingenting unaturlig ved seksuelt samleie mellom to mennesker uavhengig av hvilken posisjon de bruker. Hvis man mener alt seksuelt samkvem skal ha reproduksjon som formål så må man også nekte heterofile å ha sex utenom eggløsning, når de er eldre eller når de bruker prevensjon. Hvis man virkelig skal stå for at sex som ikke har reproduksjon som formål er perverst så er vel så mye som 90% av heterofil sex perverst. Og Budeia: Hvem er det som sier at alle må ha oralsex/analsex? Hvis noen har tvunget deg til dette anbefaler jeg at du anmelder dem til politiet for voldtekt, på samme måte som om noen tvinger deg i misjonærstillingen. Det finnes masse eksempler på at fiseringen har blitt ødelagt av at noen putter ting & tang opp i rektum. Synes du forresten at bæsjelukt og prompelukt er sexy? Jeg vil ikke ha bæsj på penis, jeg synes det er ekkelt, jeg blir sexuelt avtent av sånt, og mener at vi er skapt med rektum med annet formål en å stikke ting opp der. Slapp fisering og hemorider vil jeg også unnvike om jag kan. Du har hørt om han som slapp enn lang fis, og en annen begynte å synge: "Love is in the air"? Mer om avføring på penis her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1446691&page=1&&do=findComment&comment=19460474 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Ironisk da at den mest naive her på forumet, vel må være deg. Du sluker jo rått nesten enhver merkelig og komplett urealistisk konspirasjonsteori uten å stille kritiske spørsmål, så lenge det finnes noen obskure youtube-videoer. Går det an å være mer naiv enn det? Tilbake til temaet i denne tråden. Om vi ser bort i fra religion er det allikevel forskjell mellom kvinner og menn sin anatomi, vi er skapt med en del vesentlige forskjeller, det har ikke noe med "merkelig og komplett urealistisk konspirasjonsteorier" å gjøre. At enkelte ikke evner å se forskjell er jo greit nok, det skyldes rett og slett mangelfull kunnskap om anatomi. Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 For å si det sånn, jeg har vært i seng med kvinner som har foreslått analsex, men har avstått fordi jeg mener det er litt over streken perverst og usedelig, det lukter bæsj. Noen ganger gjetter du feil, jeg driter i hva folk du og andre driver med, men mener at analsex er kvalmt, perverst og kan lukte vondt, avføring. Seriøst, tror du noen her er interessert i dine personlige sex-preferanser? "Too much information" tenker jeg. Jeg synes blåmuggost er kvalmt og lukter ekkelt, men jeg kaller det da ikke perverst å spise blåmuggost allikevel. Og det at du har truffet flere kvinner som forslår analsex beviser jo at det er ganske normalt og naturlig, selv om det selvsagt er mange mennesker, deg inkludert som ikke har lyst til å gjøre det. Men det må da gå an å skille på hva du personlig ikke liker, og hva du mener er perverst i samfunnet. Jeg har ikke indikert om jeg personlig liker analsex eller ikke, og det er da heller ikke relevant. Jeg er en heterofil mann som ikke har noe ønske om kjønnskifte, men jeg klarer da fint å la være å dømme homofile eller transpersoner allikevel. Om vi ser bort i fra religion er det allikevel forskjell mellom kvinner og menn sin anatomi, vi er skapt med en del vesentlige forskjeller, det har ikke noe med "merkelig og komplett urealistisk konspirasjonsteorier" å gjøre. Nei, det har du helt rett i. Men det å påstå at f.ek.s Madonna er en kjønnskiftet mann, fordi hun har noen maskuline trekk - det har bare med "merkelig og komplett urealistisk konspirasjonsteorier" å gjøre. At enkelte ikke evner å se forskjell er jo greit nok, det skyldes rett og slett mangelfull kunnskap om anatomi.Ja, enig i at det er merkelig at Budeia og kanskje du (usikker på hva du mener) ikke klarer å se at f.eks. Madonna er en kvinne. Det er ganske skrudde ideer om anatomi Budeia (og du?) har. 2 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Seriøst, tror du noen her er interessert i dine personlige sex-preferanser? "Too much information" tenker jeg. Jeg synes blåmuggost er kvalmt og lukter ekkelt, men jeg kaller det da ikke perverst å spise blåmuggost allikevel. Og det at du har truffet flere kvinner som forslår analsex beviser jo at det er ganske normalt og naturlig, selv om det selvsagt er mange mennesker, deg inkludert som ikke har lyst til å gjøre det. Men det må da gå an å skille på hva du personlig ikke liker, og hva du mener er perverst i samfunnet. Jeg har ikke indikert om jeg personlig liker analsex eller ikke, og det er da heller ikke relevant. Jeg er en heterofil mann som ikke har noe ønske om kjønnskifte, men jeg klarer da fint å la være å dømme homofile eller transpersoner allikevel. Nei, det har du helt rett i. Men det å påstå at f.ek.s Madonna er en kjønnskiftet mann, fordi hun har noen maskuline trekk - det har bare med "merkelig og komplett urealistisk konspirasjonsteorier" å gjøre. Ja, enig i at det er merkelig at Budeia og kanskje du (usikker på hva du mener) ikke klarer å se at f.eks. Madonna er en kvinne. Det er ganske skrudde ideer om anatomi Budeia (og du?) har. Folk driter vel like mye i mine sexpreferanser som jeg driter i andre sine sexpraferanser, jeg vill bare presisere at jeg ikke vil ha avføring på penis, og at jeg synes bærs lukter vondt, ikke vil jeg smake på det heller. Gammalost og gravlaks lukter vondt, men til tross for det har jeg frivillig smakt det, og vil smake det mer. "to much information tenker du", det er svada tenker jeg. Hvorfor tror du at adamseple har fått det navnet det har? Ser du ikke forskjell mellom menn og kvinner? Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Folk driter vel like mye i mine sexpreferanser som jeg driter i andre sine sexpraferanser.Ja, jeg og andre gir blaffen i dine sexpreferanser, så lenge de ikke går utover andre (voldtekt, pedofili osv), noe jeg antar de ikke gjør. Derfor var det totalt unædvendig av deg å flagge dem her. Problemet er når du og andre kristne (og andre ikke-kristne) bryr seg om, og fordømmer andres sexpreferanser. Hvorfor tror du at adamseple har fått det navnet det har?Navnet skriver seg fra middelalderens folketro, og at Bibelens Adam satte eplet (som Eva hadde gitt ham) i halsen da Gud ropte på ham. Egentlig en oversettelsesfeil fra arabisk ‘mannens eple’ (https://sml.snl.no/adamseplet) Ser du ikke forskjell mellom menn og kvinner?Jo. Sandra Bullock er et godt eksempel på en vakker kvinne. Ser ikke du forskjell? Endret 17. juni 2019 av theNiceOne 2 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Det finnes masse eksempler på at fiseringen har blitt ødelagt av at noen putter ting & tang opp i rektum. Synes du forresten at bæsjelukt og prompelukt er sexy? Jeg vil ikke ha bæsj på penis, jeg synes det er ekkelt, jeg blir sexuelt avtent av sånt, og mener at vi er skapt med rektum med annet formål en å stikke ting opp der. Slapp fisering og hemorider vil jeg også unnvike om jag kan. Du har hørt om han som slapp enn lang fis, og en annen begynte å synge: "Love is in the air"? Mer om avføring på penis her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1446691&page=1&&do=findComment&comment=19460474 Derfor skrev jeg godt forberedt analsex, ikke at man dytter ting oppi uten noen form for forberedelser. Det er ikke akkurat behagelig å dytte ting og tang opp i vagina uten forberedelser heller. Jeg håper for din del du aldri vil se en dyrkningsprøve fra vaginaen til noen av kvinnene du har sex med ettersom det er en del kvinner som er kolonisert vaginalt med mikrober som koliforme stavbakterier, enterokokker og Candida som jo alle er del av normal tarmflora. Kvinners underliv er jo rett ved endetarmsåpningen så jeg håper du ikke blir skremt fra å ha vaginalt samleie også. Det er en grunn til at husholdningsmedlemmer gjerne fort blir kolonisert med multiresistent E.coli f.eks hvis en i familien har fått det. Vi utvekslet det som finnes i tarmen med de som står oss nær uavhengig av analsex eller ei (det betyr selvsagt ikke at man skal droppe alt av hygiene hjemme). Når det kommer til diverse endetarmsproblemer og perianale lidelser er min erfaring at de fleste pasienter er eldre (spesielt for hemorroider), småbarn og kvinner som har født (spesielt rifter). Aldri opplevd at homofile menn har rent ned legekontoret med den typen plager, sannsynligvis fordi de vet hvordan de skal forhindre det. Så hvis det er perianale plager og hemorroider du er bekymret for bør du heller gjøre noe med de tre førstnevnte gruppene. Jeg synes ikke promp er sexy nei. Ei heller synes jeg vaginaer er sexy. Vaginal utflod synes jeg også er ubehagelig. Jeg synes faktisk vaginaer er noe av det styggeste som finnes, og undrer meg stadig over at heterofile menn og lesbiske kvinner liker å dytte hele ansiktet sitt, penisen sin og hendene sine oppi. Likevel innser jeg faktisk at andre mennesker liker andre ting enn jeg uten at de er perverse eller dårlige mennesker av den grunn. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Det hindrer meg ikke å se på det å stikke ting opp i rektum som abnormalt og ekkelt, vi er skapt med rektum for andre formål og hensikter, At du synes det er ikke er unormalt i det hele tatt å stikke ting opp i rektum kan ikke jeg hjelpe for Hva du og jeg synes er irrelevant. Du kan ikke mene noe om hva som er normalt og ikke, normalt betyr gjengs, vanlig, gjennomsnittlig og lignende ord - det betyr simpelthen at nok personer gjør det - ikke hva de synes om det. Jeg er mot alternativ medisin, men jeg kan ikke på bakgrunn av det bestemme at det er unormalt - det er bare å se på besøkstall for alternativmessen så ser man at det er helt normalt. Normalt betyr ikke flertall, men mange nok - det er normalt å eie en leilighet i Norge, det er også normalt å eie enebolig. Det er normalt å ha én bil i familien, og det er normalt å ha 2. Kun en fjerdedel av befolkningen har motorsykkellappen, og det er helt normalt å kjøre motorsykkel. 3 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Ja, jeg og andre gir blaffen i dine sexpreferanser, så lenge de ikke går utover andre (voldtekt, pedofili osv), noe jeg antar de ikke gjør. Derfor var det totalt unædvendig av deg å flagge dem her. Problemet er når du og andre kristne (og andre ikke-kristne) bryr seg om, og fordømmer andres sexpreferanser. Navnet skriver seg fra middelalderens folketro, og at Bibelens Adam satte eplet (som Eva hadde gitt ham) i halsen da Gud ropte på ham. Egentlig en oversettelsesfeil fra arabisk ‘mannens eple’ (https://sml.snl.no/adamseplet) Jo. Sandra Bullock er et godt eksempel på en vakker kvinne. Ser ikke du forskjell? Ja: Adamseple: oversatt feil eller ei: Det er særlig fremtredende hos menn. Jeg ser forskjell, jeg har studert dette, (sannsynligvis også Budeia), men folk som ikke kan noe særlig om menneskets anatomi kan man ikke vente så mye fra, de blir lurt. Sandra Bullock ble født mann. Folk flest vet ikke noe særlig om transe-kulturen, de skjønner ikke bæret og er lettlurte. https://www.youtube.com/watch?v=V73pytC88U8 Er enig i at det er vrient å se forskjell, i blant, transpersonene er blitt så dyktige i kamufleringen https://www.dagbladet.no/kjendis/det-er-sykt-a-bli-sammenlignet-med-kendall-jenner/70227971 1 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Hva du og jeg synes er irrelevant. Du kan ikke mene noe om hva som er normalt og ikke, normalt betyr gjengs, vanlig, gjennomsnittlig og lignende ord - det betyr simpelthen at nok personer gjør det - ikke hva de synes om det. Jeg er mot alternativ medisin, men jeg kan ikke på bakgrunn av det bestemme at det er unormalt - det er bare å se på besøkstall for alternativmessen så ser man at det er helt normalt. Normalt betyr ikke flertall, men mange nok - det er normalt å eie en leilighet i Norge, det er også normalt å eie enebolig. Det er normalt å ha én bil i familien, og det er normalt å ha 2. Kun en fjerdedel av befolkningen har motorsykkellappen, og det er helt normalt å kjøre motorsykkel. Jeg forbeholder meg retten til bestemme hva som er relevant og hva som er irrelevant for meg, samt hva som er nyttige og unyttige begrep, det skal ikke du diktere meg. Er tilbøyelig til å være enig i din definisjon av normal, avvikende adferd kan forsåvidt være normalt, Jeg registrerer at du selv mener at det du selv synes er irrelevant, det er ikke noen vits i å bry seg om hva du synes da. irrelevant a2 som ikke er relevant, som ikke angår saken, betydningsløs, uviktigirrelevante opplysninger / en irrelevant problemstilling Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Nether Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Når det gjelder selve emnet for tråden så har mange vært gjennom disse vrangforestillingene med Budeia før. Merkelig nok synker det ikke inn hos enkelte at forskjellen innad i gruppen ofte er større enn forskjellen mellom gruppene, spesielt når det kommer til slike overfladiske trekk som diskuteres her. Selv om Adams eple er mest prominent hos menn kan det også være godt synlig hos kvinner (eller lite synlig hos noen menn). Det er jo tross alt tilstede hos både kvinner og menn uansett, det blir bare mer synlig hos gutter etter puberteten. På samme måte er menn som gruppe høyere enn kvinner, men det betyr ikke at en kort mann egentlig er en kvinne eller at en høy kvinne egentlig er en mann. Det er veldig få trekk ved et menneske som 100% sikkert kan plassere han/hun i en gruppe. Da jeg hadde anatomi var det fascinerende å se hvor mange individuelle forskjeller som finnes selv om hovedtrekkene er like. Jeg har også utført gynekologisk undersøkelse på flere kvinner med vidt forskjellig utseende. Vedder på at Budeia ville hevdet at en del av de kvinnene egentlig er menn basert på hennes latterlige vurdering av armlengde og kjeveparti, selv om hun ble vist livmoren og eggstokkene deres. Hvordan holder disse berømte kvinnene sitt opprinnelige kjønn skjult forresten? Man skulle jo tro at noen ville oppdaget det når de kommer for å ta celleprøver eller føder barn. 4 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Jeg registrerer at du selv mener at det du selv synes er irrelevant, Riktig - hva jeg mener om analsex, kristendom og alternativ medisin er komplett irrelevant for hvorvidt disse tingene er normale eller ikke. Normalitet er fakta, ikke mening. 4 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Riktig - hva jeg mener om analsex, kristendom og alternativ medisin er komplett irrelevant for hvorvidt disse tingene er normale eller ikke. Normalitet er fakta, ikke mening. Forstår jeg deg rett er del vel normalt med dyresex og pedofili, blant de grupper som dyrker det. "det er normalt å eie en leilighet i Norge, det er også normalt å eie enebolig. Det er normalt å ha én bil i familien, og det er normalt å ha 2. Kun en fjerdedel av befolkningen har motorsykkellappen, og det er helt normalt å kjøre motorsykkel". Du ser kun i sort hvitt, Fargesyn er mer nyansert enn sort-hvitt, det er mer normalt å ha fargesyn enn kun se i sort-hvitt. Noe er vel mer vanlig enn annet, kan hende fler kjører bil enn motorsykkel. I så fall er det mindre vanlig å kjøre motorsykkel enn bil. Det er mer uvanlig å bo i enebolig i Oslo, enn det det er å bo i leilighet i Oslo. Det er vanligere å bo i leilighet enn å bo i enebolig i Oslo. Det er unormalt å ha tre biler. Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 Jeg synes faktisk vaginaer er noe av det styggeste som finnes, og undrer meg stadig over at heterofile menn og lesbiske kvinner liker å dytte hele ansiktet sitt, penisen sin og hendene sine oppi. En typisk holdning fra noen som sympatiserer med det homofile miljøet. Men det er ikke forventet at noen skal dytte hele ansiktet sitt oppi, som i denne filmen. Det er også regnet som en styggedom, eller abomination. Da det er oralsex. https://www.youtube.com/watch?v=ifLPzXUN_2U&t=1835s Det indre av skjeden er forøvrig selvrensende, og ikke som det indre av endetarmen. Det finnes en plakat, "Ditt rumpehull nå, og ditt rumpehull etter 4 måneder i fengsel". Der sistnevnte er en mye større sirkel. Slike forestillinger må da skrive seg fra en eller annen observasjon? Dessverre(?) har jeg kunnet observere at hvis det er riller dypt nedover halsen (double pronged adam'sapple), og halsen er lang, da er det en mann. Hos en ekte kvinne vil adamseplet ikke være synlig, og ligge like under haken. Dette kan en dessverre også se hos veldig femi gutter(?) at deres adamseple er på samme sted som hos ekte kvinner. Noe som jo er meget påfallende. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 Forstår jeg deg rett er del vel normalt med dyresex og pedofili, blant de grupper som dyrker det. "det er normalt å eie en leilighet i Norge, det er også normalt å eie enebolig. Det er normalt å ha én bil i familien, og det er normalt å ha 2. Kun en fjerdedel av befolkningen har motorsykkellappen, og det er helt normalt å kjøre motorsykkel". Du ser kun i sort hvitt, Fargesyn er mer nyansert enn sort-hvitt, det er mer normalt å ha fargesyn enn kun se i sort-hvitt. Noe er vel mer vanlig enn annet, kan hende fler kjører bil enn motorsykkel. I så fall er det mindre vanlig å kjøre motorsykkel enn bil. Det er mer uvanlig å bo i enebolig i Oslo, enn det det er å bo i leilighet i Oslo. Det er vanligere å bo i leilighet enn å bo i enebolig i Oslo. Det er unormalt å ha tre biler. Du har helt rett, normalitet varierer med perspektiv - men nå har vi da i hele denne diskusjonen snakket fra perspektivet Norge, altså hele landet. Ikke en enkelt menighet, subkultur eller legning. Når man ser Norge i sin helhet kan man vanskelig påstå at oral og anal sex er unormalt. Bestialitet derimot er klart unormalt, det samme gjelder pedofili. I den ene bygda som var i nyhetene tidligere kan det virke som det har vært bortimot normalt, men ikke i Norge totalt. 1 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) Du har helt rett, normalitet varierer med perspektiv - men nå har vi da i hele denne diskusjonen snakket fra perspektivet Norge, altså hele landet. Ikke en enkelt menighet, subkultur eller legning. Når man ser Norge i sin helhet kan man vanskelig påstå at oral og anal sex er unormalt. Bestialitet derimot er klart unormalt, det samme gjelder pedofili. I den ene bygda som var i nyhetene tidligere kan det virke som det har vært bortimot normalt, men ikke i Norge totalt. "Hva du og jeg synes er irrelevant". har du skrevet før. Ergo_ Du må bite i deg når jeg har knekt koden i hodet ditt: mere eller mindre, fatter du hva det betyr? Analsex er mindre normalt en ordinær dagligdags sex i Norge, som er mye vanligere enn analsex, er det du vil frem til? Vi har diskutert perspektiver for både Norge og flere andre land, du synser noe annet. f.eks. hittil er det bare deg og The Nice one som mener at det finnes en "særegen" betydning av ordet Sodomi her i Norge, og i ingen andre land. Påstår bastant at flere Norske oppslagsverk tar feil, og avfeier over en lav sko bare fordi ikke oppslagsverkene, blant andre Norsk språkråd, ikke passer deg og han meningsfellen din? Argumentasjonen er et mislykket forsøk på manipulering, av og til forstår jeg ikke hva du sikter til, bortsett å provosere. Endret 17. juni 2019 av Billie_bad_boy 1 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 En typisk holdning fra noen som sympatiserer med det homofile miljøet. Men det er ikke forventet at noen skal dytte hele ansiktet sitt oppi, som i denne filmen. Det er også regnet som en styggedom, eller abomination. Da det er oralsex. https://www.youtube.com/watch?v=ifLPzXUN_2U&t=1835s Det indre av skjeden er forøvrig selvrensende, og ikke som det indre av endetarmen. Det finnes en plakat, "Ditt rumpehull nå, og ditt rumpehull etter 4 måneder i fengsel". Der sistnevnte er en mye større sirkel. Slike forestillinger må da skrive seg fra en eller annen observasjon? Dessverre(?) har jeg kunnet observere at hvis det er riller dypt nedover halsen (double pronged adam'sapple), og halsen er lang, da er det en mann. Hos en ekte kvinne vil adamseplet ikke være synlig, og ligge like under haken. Dette kan en dessverre også se hos veldig femi gutter(?) at deres adamseple er på samme sted som hos ekte kvinner. Noe som jo er meget påfallende. Jeg skjønner ikke at det er så vanskelig å skjønne forskjellen på godt forberedt analsex (som er det jeg skrev om) og voldtekt. Skal vi ta med bilde av underlivet til en kvinne som har vært gjengvoldtatt og mishandlet også? Uavhengig av hva som skjer i den indre skjeden så må man faktisk gjennom den ytre delen for å komme seg dit og der er det faktisk tarmflora hos en del kvinner. I tillegg er det faktisk ekstremt normalt med oralsex (har selv ikke vært borti noen menn som ikke ønsket utføre det) så man kan jo si at ved normal heterofil sex er det god sjanse for at mannen er borti noe tarmflora. At du synes alle former for oralsex er en vederstyggelighet viser bare at dere fanatiske kristne er ute av takt med resten av befolkningen. Oralsex har vel omtrent alle seksuelt aktive mennesker vært borti. Det du observerer angående trekk ved kvinner og menn sammenfaller ikke med virkeligheten. I virkeligheten er det slik at trekk som høyde, utseende, halsstørrelse, armlengde og kjeveparti varierer mellom individer innad i hvert kjønn. I tillegg er det som jeg nevnte i det andre innlegget mitt umulig å skjule sitt opprinnelige kjønn siden disse menneskene også drar til lege og utfører gynekologiske og urologiske undersøkelser og de føder barn. 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) "Hva du og jeg synes er irrelevant". har du skrevet før.Og han har rett i at det er irrelevant om du og jeg synes oralsex og analsex er ekkelt eller ikke, for definisjonen om oralsex og analsex faller inn under normal-begrepet eller ikke i Norge. Vi har diskutert perspektiver for både Norge og flere andre land, du synser noe annet. f.eks. hittil er det bare deg og The Nice one som mener at det finnes en "særegen" betydning av ordet Sodomi her i Norge, og i ingen andre land.Du kunne jo forsøke en redelig debatt, og ikke stadig vekk henfalle til stråmenn. Jeg har da vært veldig tydelig på at jeg ikke er opptatt av ordet sodomi, men at de fleste anerkjente norske kilder definerer det som dyresex, og ikke inkluderer oralsex eller analsex. Går du f.eks. til Dansk wikipedia finner du det samme. Så du tar feil på to punkter: 1. Vi har aldri påstått at Norge har en særegen betydning som ikke er felles med noen andre land. 2. Vi er ikke alene om vår mening, vi henter den fra anerkjente kilder som SNL og Norsk Akademisk Ordbok. Men som sagt, det bryr meg egentlig ikke i det hele tatt nøyaktig hva forskjellige personer oppfatter med ordet sodomi, det er uansett et ord på vei ut av språket. Og bra er det. Påstår bastant at flere Norske oppslagsverk tar feil, og avfeier over en lav sko bare fordi ikke oppslagsverkene, blant andre Norsk språkråd, ikke passer deg og han meningsfellen din?Den eneste bastante er du. Jeg har da gjentatte ganger påpekt at det helt naturlig er forskjellige oppfatninger av et ord. Påstår ikke du nå bastant at SNL, Norsk Akademisk Ordbok og Wikipedia tar feil, avfeier dem over en lav sko bare fordi disse oppslagsverkene ikke passer deg? Snakk om å ikke se egen bjelke. Endret 18. juni 2019 av theNiceOne Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 (endret) "Hva du og jeg synes er irrelevant". har du skrevet før. Og han har rett i at det er irrelevant om du og jeg synes oralsex og analsex er ekkelt eller ikke, for definisjonen om oralsex og analsex faller inn under normal-begrepet eller ikke i Norge. Vi har diskutert perspektiver for både Norge og flere andre land, du synser noe annet. f.eks. hittil er det bare deg og The Nice one som mener at det finnes en "særegen" betydning av ordet Sodomi her i Norge, og i ingen andre land. Du kunne jo forsøke en redelig debatt, og ikke stadig vekk henfalle til stråmenn. Jeg har da vært veldig tydelig på at jeg ikke er opptatt av ordet sodomi, men at de fleste anerkjente norske kilder definerer det som dyresex, og ikke inkluderer oralsex eller analsex. Går du f.eks. til Dansk wikipedia finner du det samme. Så du tar feil på to punkter: 1. Vi har aldri påstått at Norge har en særegen betydning som ikke er felles med noen andre land. 2. Vi er ikke alene om vår mening, vi henter den fra anerkjente kilder som SNL og Norsk Akademisk Ordbok. Men som sagt, det bryr meg egentlig ikke i det hele tatt nøyaktig hva forskjellige personer oppfatter med ordet sodomi, det er uansett et ord på vei ut av språket. Og bra er det. Påstår bastant at flere Norske oppslagsverk tar feil, og avfeier over en lav sko bare fordi ikke oppslagsverkene, blant andre Norsk språkråd, ikke passer deg og han meningsfellen din? Den eneste bastante er du. Jeg har da gjentatte ganger påpekt at det helt naturlig er forskjellige oppfatninger av et ord. Påstår ikke du nå bastant at SNL, Norsk Akademisk Ordbok og Wikipedia tar feil, avfeier dem over en lav sko bare fordi disse oppslagsverkene ikke passer deg? Snakk om å ikke se egen bjelke. "Snakk om på ikke se sin egen bjelke" er et uttrykk fra Bibelen, Bergprekenen Matteus 7:3-5, som du støtter din argumentasjon på, uttrykket faller tydeligvis i din smak. Omvend deg, du kan bli en fin predikant. Endret 18. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå