Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fordi om et tre er fruktbart så får det selvfølgelig mindre frukt. God logikk.

Mennesker er ikke trær. Mennesker kan velge hvor mange barn de skal ha. En egenskap det er vanskelig å finne hos trær.

Og om noen velger å ha ingen, ett, to eller tre barn så sier det ingenting om deres fruktbarhet.

Jeg trodde virkelig ikke dette skulle bli nødvendig å forklare, men mennesker får altså ikke så mange barn de bare klarer.

EDIT:

Da du virker til å ha et ordbokproblem her, la meg hjelpe:

Fruktbarhet: frukt|barhet m1, f1 evne til å få avkom

Endret av fokkeslasken
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vell, for en start brøt han den flere ganger. Men du har sikkert funnet det ene sitatet der Jesus snakker om Guds lover, lest det uten å forstå det, eventuelt fått det fortalt av en radikal ateist som har lurt deg trill rundt. Jeg tror du skal ta bibelen fatt og lese den fra perm til perm.

Ganske så typisk svar fra en troende.

Nå har jeg lest bibelen flere ganger,så den er ikke ukjent,langt derifra.Men jeg har nok endt opp med et annet ugangspunkt enn du har.

Nå er det ikke bare et sitat når det gjelder dette.Matteus 5 :17-19 , Johannes 7: 16-19 , Lukas 15.Timoteus 2 3:16-17 og Johannes 10:30

Alle disse viser til at loven gjelder og at hele bibelen er inspirert av gud.

Hva med de 10 bud,er de fra GT eller NT.For disse gjelder da gjør de ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Og temaet i denne tråden er fremdeles:   Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper
Startet av Budeia 2. juni 2017, 00:46

#1 icon_share.pngBudeia

Bruker

• photo-190049.gif?_r=1532588887
  • Medlemmer
  • 7 154 innlegg
  •   18. april 2009

Skrevet 2. juni 2017 - 00:46

Har i dag skjønt at når det gjelder tvekjønnethet hos kjendiser, er det bare å kjøre på... ingen bremser er nødvendige, spesielt ikke når det gjelder kjendiskvinner.

For en del er dette et spørsmål som springer ut av erkjennelsen om at jorda er flat. Men det kan uansett være viktig å skjønne.

Det ble sagt i en annen tråd at idrettskvinner på høyt nivå viser oss at kvinner kan bli svært muskuløse. Men da er det igjen kjendiskvinner som har demonstrert dette? Er deres utseende til å stole på?

Jeg vil si nei.

For det er sannsynligvis gutter som har mottatt hormonbehandling fra småbarnsstadiet, kanskje til og med fra fosterstadiet! Derfor ser vi ofte ikke at det er noe rart med dem.

Før trodde en at det kun var Great Garlic Girls som var menn i kvinneklær, nå må vi snu opp ned på det.

Selv om ei dame ikke har p***s er det ikke dermed sikkert at det er ei dame.

britney-spears-taylor-swift-2008-billboa

I ei bok av Nicky Cruz kom de til slutt til en konfrontasjon med en djeveldyrker utenfor huset,og det falt noen bandasjer av vedkommende som brystene var surret inn med. Dette viste at det var en person som ikke helt visste hvilket kjønn hun tilhørte, noe som var /er vanlig blant djeveldyrkere.

Gud har skapt mann og kvinne, og vet hvordan de skal være.

• rep_up.png
  •  
  • 0

Because he turned his ear to me, I will call on him as long as I live.

Lenke til kommentar

Dem gjør det. Fordi de har ingen egen moral å ta av, så de må låne av de kristne. Ateisme og moral er litt som homofile og barn. Moral kommer i fra Gud.

Så det du sier er at før kristendommen eksisterte ikke moral? Eskimoer, stammer i Amazonas, buddhister i Tibet, ingen av disse har moral? Jeg vil med sterkt belegg tørre å påstå at den jevne buddhistmunk har en langt bedre moral enn en hvilken som helst kristen - skulle jeg først lånt moral av noen hadde jeg mye heller lånt av tibetansk buddhisme enn bibelen.

Lenke til kommentar

For det er sannsynligvis gutter som har mottatt hormonbehandling fra småbarnsstadiet, kanskje til og med fra fosterstadiet! Derfor ser vi ofte ikke at det er noe rart med dem.

Dette har du selvfølgelig dokumentert belegg for å mene.Eller er det bare noe du tror og føler?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva som kan sies å være djevledyrkelse, må være å endre skaperverket. Endre menneskene.... og det er nettopp de disse menneskene gjør. De endrer skaperverket, og gjør det i hemmelighet. I all framtid vil de fortelle sine kjønnsløgner, de har sine historier om prevensjon, fødsel og menstruasjon. Mens de har kropper som 14-årige gutter. 

Eller å velge en livsstil som er syndig, som å velge å leve i Sodoma og Gomorra. 

I serien "Blindpassasjer" oppdager de at en masse tilsvarende et menneske har passert gjennom søppelsjakten. Og at en annen livsform må ha tatt plassen til personen. De oppdager en planet der robotene har tatt over samfunnet, og de normale menneskene er henvist til å skjule seg mellom trærne. Planeten kan se normal ut på overflaten, men den er egentlig ikke det.  

Lenke til kommentar

Hva som kan sies å være djevledyrkelse, må være å endre skaperverket. Endre menneskene.... og det er nettopp de disse menneskene gjør. De endrer skaperverket, og gjør det i hemmelighet.

Nei, du fantaserer om at de gjør det, men det at du fantaserer om andre mennesker, er ikke noen synd, bortsett fra det at du tenker feilaktig, stygt om andre. Så i den grad noen er djeveldyrkeren her, er det deg.

I serien "Blindpassasjer" oppdager de at en masse tilsvarende et menneske har passert gjennom søppelsjakten. Og at en annen livsform må ha tatt plassen til personen. De oppdager en planet der robotene har tatt over samfunnet, og de normale menneskene er henvist til å skjule seg mellom trærne. Planeten kan se normal ut på overflaten, men den er egentlig ikke det.

Det har du rett i. Jeg kan godt komme med handlingsreferat fra mange andre serier. Men jeg ser ikke sammenhengen...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, dette å tenke stygt om andres utseende, er en av grunnene til at jeg ikke kom så langt med disse tankene selv.

Men har enkelte ganger i årenes løp, blitt forferdet av noe som ikke passet sammen med folks ansikter. Hovedsakelig kvinner med veldig smale hofteparti. Eller menn med store, fete hofter. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro, men en del av meg ble dypt forferdet. 

Lenke til kommentar

Men har enkelte ganger i årenes løp, blitt forferdet av noe som ikke passet sammen med folks ansikter. Hovedsakelig kvinner med veldig smale hofteparti. Eller menn med store, fete hofter. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro, men en del av meg ble dypt forferdet.

Jeg er mest forferdet over at du er så kritisk og dømmende til andre menneskers utseende og kroppsform. Du kan ikke være veldig fornøyd med Guds skaperverk...
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er mest forferdet over at du er så kritisk og dømmende til andre menneskers utseende og kroppsform. Du kan ikke være veldig fornøyd med Guds skaperverk...

Religion opp og i mente.

Man kan definere seg ut av ethvert moralsk og dobbeltmoralsk problem. Derfor har kristne fint lite problemer med å synge førstestemme der den kognitive dissonansen klinger høyest.

Det er bare å sette seg en standard for hvordan man liker at ting er og derfra skylde på andre (djevelen) for ethvert avvik fra ens egen personlige smak. Sleng på en god dose projeksjon, og man vil fort se at Guds ønsker, planer og skapelse samsvarer med det en selv liker. Noe man gjerne snur på hodet og heller sier at man liker det fordi det er Guds perfekte skaperverk. Alt avvik er helligbrøde.

Og vips, ens egen personlige mening og smak er definert som allmektig og alt avvik er kun produkter fra onde, slemme mennesker som vil deg vondt.

I ytterste konsekvens ender dette ut i at folk sågar klager på folks kroppsform og kaller det et resultat av ondskap og et forsøk på å lure dem. Altså, selv folks kroppsform er et verktøy med dem selv i sentrum.

Selv hadde jeg funnet det stressende å alltid stå i sentrum, men så har jeg da heller ikke et så stort behov for konstant validering som disse som ser seg selv som sentrum i alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Eller å velge en livsstil som er syndig, som å velge å leve i Sodoma og Gomorra. 

Er tilbøyelig til å være enig, har iallefall ikke problem med å forstå, selv om jeg ikke selv er dypt religiøs.

Bibelen beskriver godt  et syn på f.eks. homofili, forstår derfor at mange konservative og religiøse mennesker betrakter LGBTQ-radikalismen som sodomi:

https://www.conservapedia.com/Essay:Sodomism

En god del religiøse mennesker påstår også at LGBTQ kulturen klusser med naturen, og dermed spotter Gud, samtidig som normal etikk & moral forkastes: nihilisme:

https://no.wikipedia.org/wiki/Nihilisme

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Fordi det er forskjell mellom mennesker & dyr, dyrene har ikke spist frukt av visdommens & kunnskapens tre.

En vesentlig forskjell er at mennesket har ansvar for sine handlinger. Vi kan velge. Slike krav kan man ikke sette til dyrene.

Hvis vi antar at den kristne gud finnes (som ser ut til å være en forutsetning i din argumentasjon):

Hvorfor skal de som er skapt homofile av Gud ha ansvar for ikke å leve slik de er skapt, så lenge de lever ut kjærlighet og ikke plager andre?

Er det ikke bedre om de har ansvar for å leve slik de er skapt og øke kjærligheten i verden?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er forskjell mellom mennesker & dyr, dyrene har ikke spist frukt av visdommens & kunnskapens tre.

En vesentlig forskjell er at mennesket har ansvar for sine handlinger. Vi kan velge. Slike krav kan man ikke sette til dyrene.

Så homofili hadde vært tillatt i eden, om kunnskapens tre fikk stå i fred? Dyr tar absolutt valg, btw.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal de som er skapt homofile av Gud 

Evner ikke tro at noen blir født homofile, det er noe man blir, kromosomer bestemmer kjønn fra før fødselen.

Enkelte forskere prøver å finne homosexuelt-gen og/eller eller et homosexuelt-dna, men det er så langt ikke noe hold i funnene.

Ingen regel uten unntak, gud skaper jo av og til Hermafroditter og andre med kromosomfeil, men det regnes som sykdommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...