Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Han har jo begynt å bli skallet også.

Edit: jeg skrev hun i stedet for han. Måtte rettes

Jaha? Nå er vel dere å regne for hjernevasket med globuslæren fremdeles, slik at dere egentlig ikke har den nødvendige dømmekraften. Men hvis det er feil, beklager jeg det.

Mener iallfall at hvis det er en gutt, er det en gutt med mange kvinnelige trekk.

13694935_1786843398266066_140609890_n.jp

Ang bildet. Har virkelig asiatiske folk en sånn hake? Hvordan får vi globe heads hatten til å sitte på hodet? Endret av Frode1969
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? Nå er vel dere å regne for hjernevasket med globuslæren fremdeles, slik at dere egentlig ikke har den nødvendige dømmekraften. Men hvis det er feil, beklager jeg det.

Mener iallfall at hvis det er en gutt, er det en gutt med mange kvinnelige trekk.

Jeg var sarkastisk. Dama er søt. Er også enig med deg at Morten Harket ser bra ut. Han har en passe stor (liten) munn. Derimot mener jeg at det ikke er greit å gå etter alle som ikke passer inn i denne malen din og beskylde dem for onde vederstyggeligheter.

Tror det er mer naturlig at en mann kan ha en liten munn, enn at mange kjendisdamer viser seg å ha enorme munner når en ser etter.

Som en oppsummering, det er da helt utrolig hvis mange menn er reverserte damer, som spiser hormontabletter og kanskje må dra opp et rør av lomma når de skal tisse. Fordi de ellers må sette seg ned som damer gjør. 

Og de reverserte mennene da, som tvinges til å sprade rundt i høyhælte sko store deler av livet, fordi det er det eneste som får dem til å se noenlunde bra ut. 

Jeg er enig, det her høres sinnssvakt ut. Men det ser ut til å være noe med kjendisene, og kanskje er det ikke akkurat slik jeg skriver her. Kanskje har de funnet en måte å flytte urinrøret på, slik at de reverserte damene kan tisse som menn. Men merk at det er en komplisert prosess å få en kvinne til å tisse ut av sin kunstig forstørrede klitoris. 

Litt flaut snakk igjen, ja. 

Angående bildet av hodeskaller + en globehead, så er ikke de hodeskallene riktige overhodet (!). Det er bare noen som har funnet en måte å latterliggjøre globeheads på :) Alle de andre hodeskallene burde hatt forskjellige haker, som du korrekt påpeker. 

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Som en oppsummering, det er da helt utrolig hvis mange menn er reverserte damer, som spiser hormontabletter og kanskje må dra opp et rør av lomma når de skal tisse. Fordi de ellers må sette seg ned som damer gjør.

Hvorfor mener du dette er utrolig?

Er ikke stort sett flesteparten av jordens befolkning byttet kjønn på, hvorfor er det da vanskelig å tro de aller fleste menn egentlig er damer?

Det må jo egentlig bli født sånn 95% menn om menn både er født menn og nesten alle damer er født menn...

Kanskje det egentlig ikke finnes to kjønn, kanskje damer som helhet er en konspirasjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var sarkastisk. Dama er søt. Er også enig med deg at Morten Harket ser bra ut. Han har en passe stor (liten) munn. Derimot mener jeg at det ikke er greit å gå etter alle som ikke passer inn i denne malen din og beskylde dem for onde vederstyggeligheter.

Tror det er mer naturlig at en mann kan ha en liten munn, enn at mange kjendisdamer viser seg å ha enorme munner når en ser etter.

Og de reverserte mennene da, som tvinges til å sprade rundt i høyhælte sko store deler av livet, fordi det er det eneste som får dem til å se noenlunde bra ut.

Jeg er enig, det her høres sinnssvakt ut. Men det ser ut til å være noe med kjendisene, og kanskje er det ikke akkurat slik jeg skriver her. Kanskje har de funnet en måte å flytte urinrøret på, slik at de reverserte damene kan tisse som menn. Men merk at det er en komplisert prosess å få en kvinne til å tisse ut av sin kunstig forstørrede klitoris.

Litt flaut snakk igjen, ja.

Kan du ikke se at dette ikke henger på greip? Får bare håpe at mange leser det du skriver, slik at folk kan se faren med kristelig radikalisme.
Lenke til kommentar

Angående bildet av hodeskaller + en globehead, så er ikke de hodeskallene riktige overhodet (!). Det er bare noen som har funnet en måte å latterliggjøre globeheads på :)

Det var nok ingen som forsto det....

Der dreiet jeg på draget igjen ?. Det skjer i blant.
Lenke til kommentar

Angående bildet av hodeskaller + en globehead, så er ikke de hodeskallene riktige overhodet (!). Det er bare noen som har funnet en måte å latterliggjøre globeheads på :)

Det var nok ingen som forsto det....

Der dreiet jeg på draget igjen . Det skjer i blant.

Som sikkert også var ironi...

Men husk at uten slike sinnssvake teorier mangler vi helt en forklaring på hvorfor bl.a medlemmer av fyrstehuset i Monaco ser ut som de gjør. 

Og jeg savner en slik forklaring.

Lenke til kommentar

Vi må ikke være for naive, heller. 

Har tidligere sett tittelen "Fashion on a stick - Why women don't dress up", uten helt å begripe hva den tittelen dreide seg om. 

Det er ei godt voksen dame som har laget videoen, og den viser bilder av Twiggy. 

Siden kvist kan oversettes til stick og twig, tar jeg nå poenget. 

Denne Twiggy som var det store på 60-tallet, kaltes det fordi hun hadde figur som intet mindre enn et trestykke. Selv om en kan si at jenter bør trene seg opp og ikke spise for mye, går det aldeles for langt i moteindustrien. 

En del av dagens kvinner med brede hofter går i stramme treningsbukser, og tror de antagelig ser ut omtrent som toppidrettsutøverne av samme kjønn. Men slik er det ikke... Kvinner med brede hofter har blitt lurt til å tro at de kan ferdes rundt i samme bukser som toppidrettsutøverne, og se bra ut. 

Når jeg ser dem ute nå med sine store rumper i slike bukser, tenker jeg at de har blitt bedratt. Deres egentlige garderobe har blitt tatt fra dem gjennom mange års uheldig påvirkning.

Se
Lenke til kommentar

En del av dagens kvinner med brede hofter går i stramme treningsbukser, og tror de antagelig ser ut omtrent som toppidrettsutøverne av samme kjønn. Men slik er det ikke... Kvinner med brede hofter har blitt lurt til å tro at de kan ferdes rundt i samme bukser som toppidrettsutøverne, og se bra ut. 

Når jeg ser dem ute nå med sine store rumper i slike bukser, tenker jeg at de har blitt bedratt. Deres egentlige garderobe har blitt tatt fra dem gjennom mange års uheldig påvirkning.

Hva er galt med at damer kler seg som de vil, eller gjør som de vil for den saks skyld.

Du vet at du er ekstremt fordømmende mtp andre personer, for å si som en gammel eventyrbok ville sagt, "Hvorfor ser du splinten i din brors øie, men bjelken i ditt eget øie blir du ikke var?"

Du har blitt bedratt til å tro at andre jenter ikke skal kunne kle seg slik de vil, de kler seg uansett ikke for at du skal syntes de er pene, eller er det kanskje dette som er porblemet ditt?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hva med å forsøke å lese seg opp litt på vitenskapelige studier,når det gjelder dette temaet.I  steden for å stort sett vise til synsing og egen tro om emnet.

Bare to av en mengde studier innefor dette feltet.Gidder ikke oversette.

Brain activity and structure in transgender adolescents more closely resembles the typical activation patterns of their desired gender, according to new research. The findings suggest that differences in brain function may occur early in development and that brain imaging may be a useful tool for earlier identification of transgenderism in young people.

Utdrag fra  

Transgender brains are more like their desired gender from an early age

https://www.sciencedaily.com/releases/2018/05/180524112351.htm

https://www.realclearscience.com/blog/2018/10/08/navigating_the_controversial_science_on_transgender.html

While transgender identity is not a mental illness, transgender people and those experiencing gender dysphoria are more susceptible to depression, anxiety, and ADHD. However, a systematic review found that psychiatric symptoms vastly improve following gender-confirming medical interventions. It seems that when transgender people are permitted to assume their gender identities, they become happier and healthier individuals.

Male and female brains are structually different, and fascinatingly, studies show that the brain structure and brain activity of transgender people more closely resemble those of their gender identity versus their birth gender. This suggests that sexual differentiation of the brain during the development is not necessarily linked to sexual differentiation of the genitals.

"During the intrauterine period a testosterone surge masculinizes the fetal brain, whereas the absence of such a surge results in a feminine brain. As sexual differentiation of the brain takes place at a much later stage in development than sexual differentiation of the genitals, these two processes can be influenced independently of each other," researchers Ai-Min Bao and Dick F. Swaabb

Lenke til kommentar

Hva er galt med at damer kler seg som de vil, eller gjør som de vil for den saks skyld.

Du vet at du er ekstremt fordømmende mtp andre personer, for å si som en gammel eventyrbok ville sagt, "Hvorfor ser du splinten i din brors øie, men bjelken i ditt eget øie blir du ikke var?"

Om du skal sitere Jesus sitt utsagn så må du sitere hele utsagnet. Ikke bare den delen, som om den står for seg selv vil rettferdiggjøre din syndige atferd.

Du er en typisk ateist, tar bibelen og vrir på den så du kan tro at det gale du gjør er greit.

Lenke til kommentar

Om du skal sitere Jesus sitt utsagn så må du sitere hele utsagnet. Ikke bare den delen, som om den står for seg selv vil rettferdiggjøre din syndige atferd.

Du er en typisk ateist, tar bibelen og vrir på den så du kan tro at det gale du gjør er greit.

Da får du forklare i hvilken kontekst og hvordan dette skal tolkes.

1Døm ikke, for at dere ikke skal bli dømt!  2For med den dommen som dere dømmer, skal dere selv dømmes, og med det målet dere måler, skal dere selv bli tilmålt.  3Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye blir du ikke var? 4Eller hvordan kan du si til din bror: La meg trekke flisen ut av øyet ditt! og se, det er en bjelke i ditt eget øye? 5Du hykler! Dra først bjelken ut av ditt eget øye! Så kan du se å dra flisen ut av din brors øye. 6Gi ikke hundene det hellige, og kast ikke deres perler for svin. De vil bare tråkke dem ned med føttene sine, og snu seg mot dere og rive dere i stykker. 

Lenke til kommentar

"I  stedet for å stort sett vise til synsing og egen tro om emnet".

"Brain activity and structure in transgender adolescents"

"Male and female brains are structually different"

Å mene at noe er interessant har vel ikke noe med synsing og egen tro å gjøre? 

Dine vitenskapelige linker, som bl.a. inneholder meninger om bl.a, menneskehjerner og kjønnsdysfori, er også interessante, men de hører vel bedre hjemme i egne tråder? 

Transvestigation handler bl.a. om at det kan være vanskelig å se forskjell mellom menn og kvinner: 

https://www.youtube.com/watch?v=9R5WbIuWkzk

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Spennende. Så ateister som per definisjon ikke tror på Gud bruker av en eller annen grunn bibelen, vha feilsitater, for å rettferdiggjøre sine handlinger. De bruker altså en bok som har like mye moralsk verdi for dem som en kokebok, og refererer til denne for å rettferdiggjøre seg selv..?

Du må gjerne gå igjennom tankerekken bak påstanden, for stående for seg selv er den ikke spesielt logisk sammenhengende og gir kun din beskyldning en solid overdose fordømmelse.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...