Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

"Vel, det var en helthetsvurdering av kraniet som gjorde at man endte opp med "kvinne med maskuline trekk"

 

I stedet for å si at det var en helhetsvurdering, går det an å beklage at en tok feil. 

 

At det var en helhetsvurdering, betyr bare at de gjorde så godt de kunne. Og gjør ikke alle egentlig det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vel, det var en helthetsvurdering av kraniet som gjorde at man endte opp med "kvinne med maskuline trekk"

 

I stedet for å si at det var en helhetsvurdering, går det an å beklage at en tok feil. 

 

Jeg aner ikke om de som sto for kjønnsbestemmelsen den gang fortsatt er i live, og da er det kanskje ikke å forvente at det kommer en unnskyldning?

 

At det var en helhetsvurdering, betyr bare at de gjorde så godt de kunne. Og gjør ikke alle egentlig det?

 

Nei, det er fortsatt noen som tviholder på at hodeformen kan fortelle oss hvilken kjønn en person er, og det er ikke å "gjøre så godt en kan".

Lenke til kommentar

Jeg trodde man kunne finne ut kjønnet ved å se på kraniet...?

 

Takk for din kommentar. Det er iallfall ikke feil å mene at en kan bruke kraniet til å lete etter tegn. 

 

Lurer på om det er riktig at det finnes flere indikatorer bare i tennene, men finner ikke noe særlig info på nettet. Kanskje en må besøke en ekte boksamling for å finne ute mer. 

 

Salman Rushdie sier at det har gått for langt med promotering av kjønnsskifte hos barn. 

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4959080/Rushdie-says-pushing-sex-changes-children.html

 

Var spent på å se kommentarene under, og foreløpig er det en enstemmig støtte til Rushdie sitt standpunkt. 

Dermed er det kanskje håp om at det fortsatt finnes en del vanlige mennesker i verden...?

Ikke bare "tilslørte bondepiker". 

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Dette er hva han sier. Støtter vanlige mennesker dette?

 

‘My personal experience of people who have gone through this process as grown-ups is it’s been very beneficial to them, so I’m not hostile to it. But I’m just saying, particularly when it’s with little children, I worry about it.’

Lenke til kommentar

Dette er hva han sier. Støtter vanlige mennesker dette?

 

Etter min mening overdriver han litt der ja. 

Men i vår tid er det ikke så enkelt å være offentlig motstander av kjønnsskifte hos voksne. 

Foreldre som tillater kjønnsskifte hos barn, blir sett på som betraktelig mer problematisk. 

Lenke til kommentar

Ja.. de tenker visst mye på det i Sverige med hårfasonger og leker. Og hårfasonger og leker kan ikke i seg selv skifte kjønn på noen. Men når språket også dras inn og foreldrene aktivt benekter at det finnes kjønn, er det ikke umulig at det etterhvert kan lede til en faktisk kjønnsskifteoperasjon. (Eller etterhvert til en konfrontasjon med foreldrene?)

Lurer på hvordan de gjør det i forhold til dyrebøker, det er så mye kunnskap der om kuer og okser som er verdt å vite om. At kuer er hunkjønn og at de har jur, for eksempel. 

I akkurat denne videoen sier vel faren at han ble født med kjønnsorganene til både menn og kvinner. Men hvis barna hans ble født med ett sett kjønnsorganer, burde han vel oppdratt dem i pakt med det og ikke på en måte videreført sin egen unormalitet til dem?

 

Enkelte røster på youtube hevder nå at faraoen Tutankhamon hadde kvinnelige hofter. Og det ser jammen slik ut... Det blir bortforklart av forskerne som misdannelser. 

Kanskje vokste Moses opp hos farao før det ble vanlig å reversere kjønn, eller han på en eller annen måte unngikk å bli reversert.

Lenke til kommentar

Enkelte røster på diskusjon.no(minst like troverdig) sier de røstene er på jordet.

 

Det blir opp til den enkelte å vurdere hva en finner som troverdig.

 

Har tidligere tatt for meg enkelte upopulære nordmenn, siden få vil klage på slike kommentarer om upopulære folk. Og angående de upopulære, sier jeg nå litt om de to som er dømt for et dobbeltdrap i Kristiansand, og det har kommet ut en bok om at den ene skal være uskyldig. 

I den anledning viste de et bilde av Viggo K, og må jo si at han som er den laveste av disse to, er helt uten maskuline trekk overhodet.

Personen ser totalt ut som en agderkvinne med halmgult hår og store, blå øyne ...sett med nye øyne etter å ha lært om disse tingene. 

Tidligere regnet jeg jo med at dette var en aggressiv, liten mann. 

 

Og nå et bilde av Julia Roberts, en skuespiller som er kjent for å ha en stor munn. Tenker vi at Julia(n) kan ha kuttet av litt av nesa tidligere, er det ikke lengre så vanskelig å se vedkommende for seg som en mann:

 

nintchdbpict000319267640.jpg

Lenke til kommentar

Jeg fant nettopp ut at eliten er en gjeng reptiler og at kjendiser og mektige folk er hybrider av mennesker og reptilene. Det er ikke så rart at de tradisjonelle tegnene på mann/kvinne er litt spesielle da. Det du ser er ikke et menneske Widewanka, det er en hybrid. Les deg opp på reptilteorien så skjønner du raskt at du hadde rett i at det er noe alvorlig galt, de har bare ikke byttet kjønn..

Endret av Soseks
Lenke til kommentar

Kvinner har generelt større munn en menn.

 

Hvor har du den kunnskapen fra, fra tv-en eller ukebladet, eller fra de lokale tvekjønnede?

Husk at når menn har større føtter, hender og hoder enn kvinner, tilsier alt at de også har større munner. 

 

Hvordan skal det fysisk kunne ordnes at en kvinne med et lite kranium skal ha større munn enn en mann med et stort kranium?

Lenke til kommentar

 

Enkelte røster på diskusjon.no(minst like troverdig) sier de røstene er på jordet.

 

Det blir opp til den enkelte å vurdere hva en finner som troverdig.

 

Har tidligere tatt for meg enkelte upopulære nordmenn, siden få vil klage på slike kommentarer om upopulære folk. Og angående de upopulære, sier jeg nå litt om de to som er dømt for et dobbeltdrap i Kristiansand, og det har kommet ut en bok om at den ene skal være uskyldig. 

I den anledning viste de et bilde av Viggo K, og må jo si at han som er den laveste av disse to, er helt uten maskuline trekk overhodet.

Personen ser totalt ut som en agderkvinne med halmgult hår og store, blå øyne ...sett med nye øyne etter å ha lært om disse tingene. 

Tidligere regnet jeg jo med at dette var en aggressiv, liten mann. 

 

Og nå et bilde av Julia Roberts, en skuespiller som er kjent for å ha en stor munn. Tenker vi at Julia(n) kan ha kuttet av litt av nesa tidligere, er det ikke lengre så vanskelig å se vedkommende for seg som en mann:

 

Sover du bedre om natten når du har fått snakket litt om hvor feil folk ser ut den dagen?

Mobbere gjør gjerne slikt for å føle at også de er verdt noe. Lettere å senke andre ned i dritten enn å dra seg selv ut av den, ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

Jeg syns den er akkurat stor nok.


 

Mauren

Liten?
  Jeg?
  Langtifra.
  Jeg er akkurat stor nok.
  Fyller meg selv helt
  på langs og på tvers
  fra øverst til nederst.
  Er du større enn deg selv kanskje?

Lenke til kommentar

Har skjønt at dere mener jeg er en mobber.

Hva kaller du en person som hakker på folk for deres utseende?

Bølle.

Mobber.

Ignorant.

Usikker.

Traumatisert.

 

Take your pick.

 

Fant en person her som trolig er en ekte kvinne, og ikke en tranny. 

Dette er en jente som er veldig opptatt av utforskning av verdensrommet, men såvidt jeg kan se er det en ekte dame. 

 

Synes dere hun har stor munn?

Ingenting er som når en skolebølle sier at nerden har ei kul jakke. Jammen da er jo alt i orden...
Lenke til kommentar

Har skjønt at dere mener jeg er en mobber. 

Fant en person her som trolig er en ekte kvinne, og ikke en tranny. 

Dette er en jente som er veldig opptatt av utforskning av verdensrommet, men såvidt jeg kan se er det en ekte dame. 

 

Synes dere hun har stor munn?

 

Hvordan kan du konkludere eller tro noe som helst uten å se lengden på armene hennes?

 

Litt ironisk at du slenger ut en link med en "jente" som snakker om månelandingen og tydeligvis tror på at den skjedde :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...