Larzen_91 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Det er godt å vite at englene beskytter de som taler mot denne eliten her i vesten. De hadde vel ikke hatt annet å finne på ellers rundt i verden hadde det ikke vært for elitens overtramp. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Merkelig logisk slutning. Er din holdning dermed å søke alle absurde konspirasjonsteorier, og tro på disse, så lenge de ikke er i direkte konflikt med kristen teologi? Du ber om å bli bedratt. Ikke kun derfor, en bør også spørre seg litt om hva som kan være meningen med et bedrag. Dersom noen aliens var så mektige at de kunne lure oss til å tro at vi hadde en lang verdenshistorie, ville de vel ha satt oss i arbeidsleire forlengst. Men det ser ut til at mange mennesker ikke er blitt plasserte i arbeidsleire foreløpig... Og det gir grunn til å tro at en slik situasjon ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hvordan det svarer mitt innlegg ser jeg ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Du vet at de har teknologi som gjør at de kan forgifte et helt parti og at giften virker bare på 1 person. Nå er du ikke død enda, men jeg er sikker på at du blir overvåket og observert og når eliten har fått nok så vil de ta livet av deg, uten å legge igjen et eneste spor. Basert på alle dine innlegg så har du gått lenger over streken enn veldig mange som har blitt drept. Det er bare et spørsmål om tid nå og det er ikke akkurat mye tid det er snakk om. Soseks, du er sikkert ironisk her og skal prøve å få meg til å innrømme et forfølgelsesvanvidd. Eller du vet noe.... Men husk at noen av dem som eliten er ute etter, kan ha englebeskyttelse. Jeg vet ingenting Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Greit, får skrive dette mens jeg fortsatt er i stand til det Stemmen til en kastratsanger kalles pr definisjon for Contralto. Muligens kontra-alt på norsk... og dette er ifølge wikipedia. Slå opp på castrato... Fikk dette hintet fra en video om Lana del Rey, som selv sier hun har en contralto-stemme. I eldre tid skal de ha fått østrogen ved å drikke urin fra pregnante merrer. En medisin heter visstnok Premarin, som kan være en forkortelse for Pregnant Mare Urine. I relasjon til det jeg skrev om at et diktatur ville sette folk i arbeidsleire, tenk over om det allerede foregår ulike ting som tar sikte på å redusere antallet normale mennesker. Aborter er helt klart noe som vil redusere antallet normale mennesker, slik at de genetisk modifiserte personlighetene vil vinne terreng over tid. Og sosial utestengelse av normale mennesker. Det er jo også en del som tar til orde for at barnevernet arbeider aktivt for å ødelegge landets befolkning. Men begrunnelsene spriker litt. Hvorfor skulle barnevernet eventuelt gjøre dette? Er det kun en elitetenkning som gjør at barna overtas fra uføre foreldre, eller er det noe mer? Dersom eliten består av genetisk modifiserte personligheter, er det klart at barnevernet kan rettes inn mot å ta barna fra de normale menneskene. Eller true dem til å ta abort. Noe som over tid vil redusere mengden av normale mennesker i landet. Det er en del historier om fastleger som truer kvinner til å ta abort. En gravid kvinne ble nesten overtalt av fastlegen til å ta abort, men sa nei. Men så var denne kvinnen så uheldig at hun likevel kom inn på sykehus av en annen grunn, og da hadde fastlegen meldt henne inn til abort. Og resultatet var dermed at kvinnen gjennomgikk en abort, mye mot sin vilje. Dette er Staten, dere. Slike ting gjør at kvinner kan bli redde for å bli gravide. Med en gang vestlige organisasjoner kommer til Afrika, fokuserer de på prevensjon og sikkert også på abort. Så det er ikke harmløse greier Vesten driver på med, hvis de samtidig bygger opp en hær av genetisk modifiserte mennesker, eller skal vi si vesener. Hvem vet om det kan være hormoner i butikkmaten, som tar sikte på å endre også de normale menneskene? Eller i vannet vi drikker? Restene av alle hormonene som eliten knasker i seg, må etter hvert være overalt... Huff. For en kristen kan det være mulig å få helbredelse fra slike ting, eller det er en mulighet å bli kvitt avfallsstoffer gjennom å faste. Men steike også, hvor mye verre verden er enn jeg har trodd i alle år. Det er egentlig umulig å ta inn etter 40 år, det blir bare til at jeg ler av det og sitter igjen i fullstendig vantro. Jeg har altså ikke vært i stand til å se disse tingene tidligere, fordi jeg var 100% hjernevasket. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eventuelt er det nå du er 100% hjernevasket. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 1. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2017 Milde himmel, det har nettopp blitt fortalt deg sannheten om verden. Er det ikke det de alltid har prøvd å fortelle oss gjennom skrekkfilmer? Her et bilde fra Species, eller Farlig rase. Det går igjen at de som er av den farlige rasen, ser normale ut på overflaten. Men i hemmelighet foregår det skrekkelige saker... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Du blander sammen underholdning og dokumentar. Species er laget for å underholde andre, ikke undervise og lære. Viktig å skille på hva som er underholdning og hva som er fakta. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Er det ikke det de alltid har prøvd å fortelle oss gjennom skrekkfilmer? Her et bilde fra Species, eller Farlig rase. Det går igjen at de som er av den farlige rasen, ser normale ut på overflaten. Men i hemmelighet foregår det skrekkelige saker.. Skrekkfilmer prøver sjelden å fortelle oss noe som helst av sannhet. Farlig rase er en helt på trynet oversettelse, species er art. Du kan ikke bruke elendige oversettelser på den måten, men det gjør du hele tiden desverre. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2017 Hva? Når filmen heter det på norsk, er det rimelig å bruke den oversettelsen. Eventuelt kunne jeg latt være å bruke den norske tittelen, men filmen og oppfølgerne har da denne innarbeidede tittelen på norsk. Noe du kunne ha funnet ut selv. Underholdning fungerer nesten alltid som opplæring. Så spørs det da med verdens skjebne... Ikke få kristne tror at New World Order vil føre til diktatur og dommedag, og Jesu gjenkomst. Meg selv iberegnet, men lurer nå på om verden har fått en ekstra frist. Har oppdaget at hvis en skriver at verden har fått ekstra tid og at dommedag ikke er nå, kan kristne bli aggressive. I et scenario der de normale menneskene er utryddet, kan en jo si at eliten har fått gjennomført sine planer. Men husk at i et slikt scenario vil det ikke være noen som har Ånden fra Gud, og det kan gjøre samfunnet svært ustabilt. I tillegg spørs det om Gud ville funnet en måte å utrydde alle sammen på, for eksempel med pest? Da det nok ikke er ønskelig fra himmelens side å ha en verden uten normale mennesker. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Underholdning fungerer nesten alltid som opplæring.Da vil jeg få anbefale at du ser noen filmer om fysikk, arvelære og kjemi. Til å begynne med. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Hva? Når filmen heter det på norsk, er det rimelig å bruke den oversettelsen. Nei. Hvis det var en film som het "earth is flat" og den het "jorden er en ball" på norsk så ville du ment at jorden var rund? Å bruke oversettelser som er direkte feil gjør at man kommer med ting som er direkte feil. Greit å kanskje muligens prøve å komme med ting som er riktig? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Greit, får skrive dette mens jeg fortsatt er i stand til det Stemmen til en kastratsanger kalles pr definisjon for Contralto. Muligens kontra-alt på norsk... og dette er ifølge wikipedia. Slå opp på castrato... Fikk dette hintet fra en video om Lana del Rey, som selv sier hun har en contralto-stemme. I eldre tid skal de ha fått østrogen ved å drikke urin fra pregnante merrer. En medisin heter visstnok Premarin, som kan være en forkortelse for Pregnant Mare Urine. Det er ganske åpenbart at kildene dine kun er konspiratoriske, og at du ikke benytter deg av kredibelt kildemateriale. Hadde du brukt tradisjonelle kilder hadde du sett at det slett ikke er noe skummelt eller hemmelig med merrurin, og det er absolutt en komponent i Premarin. Denne informasjonen hadde du hatt hvis du hadde lest aller første linje på Wikipedia om Premarin. Hva er skummelt med det? Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Greit, får skrive dette mens jeg fortsatt er i stand til det Stemmen til en kastratsanger kalles pr definisjon for Contralto. Muligens kontra-alt på norsk... og dette er ifølge wikipedia. Slå opp på castrato... Fikk dette hintet fra en video om Lana del Rey, som selv sier hun har en contralto-stemme. I eldre tid skal de ha fått østrogen ved å drikke urin fra pregnante merrer. En medisin heter visstnok Premarin, som kan være en forkortelse for Pregnant Mare Urine. Det er ganske åpenbart at kildene dine kun er konspiratoriske, og at du ikke benytter deg av kredibelt kildemateriale. Hadde du brukt tradisjonelle kilder hadde du sett at det slett ikke er noe skummelt eller hemmelig med merrurin, og det er absolutt en komponent i Premarin. Denne informasjonen hadde du hatt hvis du hadde lest aller første linje på Wikipedia om Premarin. Hva er skummelt med det? Første setning om Premarin på wikipedia: "Premarin is the brand name for an estrogen medication that consists of conjugated estrogens isolated from the urine of pregnant mares (pregnant mares' urine)." Det er uansett litt uklart hva Ivanka ville frem til med dette. Var det bare nok et fåfengt forsøk på å lete opp enda en konspirasjon? Endret 3. oktober 2017 av fokkeslasken Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 I relasjon til det jeg skrev om at et diktatur ville sette folk i arbeidsleire, tenk over om det allerede foregår ulike ting som tar sikte på å redusere antallet normale mennesker.Ja... Jo... Øverst på listen kan jeg tenke meg religion, tett fulgt av å få folk til å fokusere på fiktive konspirasjoner. Intet vil få folk bort fra "normalen" fortere enn disse. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 "Intet vil få folk bort fra "normalen" fortere enn disse. " Du innrømmer altså at bedrag kan være en effektiv hersketeknikk over befolkningen. Kan du ikke selv i teorien være hjernevasket? Blir sagt i en 80-talls hit: "We share the same biology, regardless of ideology". Men heretter kan en stille spørsmål ved nettopp det, om vi deler den samme biologien som eliten gjør. En avis brakte idag en artikkel om Emelie Walles, som skal ha gått ned 35 kg på tre måneder. Og hun skal ha født flere barn. Men spørs om ikke dette bare er nok en tranny. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 "Intet vil få folk bort fra "normalen" fortere enn disse. " Du innrømmer altså at bedrag kan være en effektiv hersketeknikk over befolkningen. Diskutere med deg er litt som å diskutere med et barn. Plutselig spørsmålssettes ting som er helt åpenbart, og man finner (om man leter litt) at dette egentlig var spørsmålssatt hele tiden. Jeg tror du seriøst har trodd at jeg (sikkert de andre som er uenige også) ikke mener bedrag kan benyttes som hersketeknikk - altså til å forlede folk for å oppnå et spesifikt resultat. Dette er gjerne noe alle vet. Det kalles ofte løgn, og benyttes for å oppnå et ønsket resultat. Et konsept selv barn lærer fra de er ganske unge. Jeg trodde seriøst dette ikke var nødvendig å ta opp. Men slik var det altså ikke. Her spørsmålssetter du altså at noen (jeg) kunne se at bedrag er en effektiv hersketeknikk. For en voksen person er dette selvsagt. For de som har barn er det en daglig kamp med dette, og for de som har to barn er det en daglig hendelse mellom barnene. At du i det hele tatt spør får meg seriøst til å lure på alderen din. Du omtaler ting på en slik måte at jeg begynner å tro du er et sted midt i tenårene da din basiskunnskap virker som en uinteressert ungdomsskoleelev, og ditt interessefelt ser ut til å begrense seg til populære sosiale medier. Og nå dette på toppen av det. Kan du ikke selv i teorien være hjernevasket?Selvfølgelig. Men i motsetning til deg har heg dekning for det jeg sier. Blir sagt i en 80-talls hit: "We share the same biology, regardless of ideology". Men heretter kan en stille spørsmål ved nettopp det, om vi deler den samme biologien som eliten gjør. Enda har du tilgode å fortelle hvem dette er. Sånn bortsett fra at de har bildene sine i glosserte magasiner, da. En avis brakte idag en artikkel om Emelie Walles, som skal ha gått ned 35 kg på tre måneder. Og hun skal ha født flere barn. Men spørs om ikke dette bare er nok en tranny.Så... I underkant av 400g per dag. Det er beinhardt, men ikke umulig dersom man har nok å ta av og øker kaloribehovet ved trening. Jeg har selv tippet over 200g per dag i perioder. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 Ser absolutt hvordan du tenker, men så mener noen ganske få at de ser en ny dimensjon ved omverdenen. I en dokumentar ble det vist et bilde av hodeskallen til Koelbjerg-kvinden, og det ble vist en kraftig, utstående kant over øyenbrynene. Det ble sagt at det ble gjort narr av at Koelbjerg-kvinden var en så stygg og rar kvinne. Og at de nylig hadde funnet ut at hun var en mann. Må si det er forbausende at de først klassifiserte det som en kvinne, med en slik framtredende brow ridge, og høye kinnbein. Men de var vel så forblindet og hjernevasket at de glatt klassifiserte det som en kvinne. Alle kjendisene ser jo slik ut... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Må si det er forbausende at de først klassifiserte det som en kvinne, med en slik framtredende brow ridge, og høye kinnbein. Vel, det var en helthetsvurdering av kraniet som gjorde at man endte opp med "kvinne med maskuline trekk", men det har alltid vært tvil om det var riktig. Det viser bare hvor toskete det er å mene at man kan bestemme kjønn ved å studere kranier ... edit: ...eller hodeformen på levende mennesker, for den del ... Endret 6. oktober 2017 av nebrewfoz Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Ser absolutt hvordan du tenker, men så mener noen ganske få at de ser en ny dimensjon ved omverdenen.Det at du stabler ord på rekke betyr ikke at du har svart. Dette betyr jo ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå