aklla Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Det er som du antyder en forbrytelse at vi skal måtte mistenke mennesker helt ned på lokalplanet, helt ned til nærmeste familiemedlemmer. Men hvis ideen om etterforskning av kjendiser har noe for seg, er det de som står for forbrytelsen, og ikke jeg. Og du var flink som fant fram videoen om babyen som hadde fått ødelagt sin penis, og som de derfor prøvde å oppdra som jente. Og som det gikk så galt med til slutt. Men "genetic engineering" kan også komme i frågan. Enkelte mener at albumet In Utero handler om dette. Har aldri tidligere tvilt på at individer som Marilyn Monroe og Pamela Anderson var kvinner, overhodet ikke. Når jeg ser med nye øyne på Samantha Fox, ser jeg at hun har en lang, rett, overkropp, og kort underkropp. Mener her å ha funnet et bilde av Pamela Anderson der hun ser ganske mandig ut, på grunn av lange armer, smale hofter og brede skuldre. Det er også noe med henne her som gjør at hun ser maskulin ut. Men det ser vel ikke du... I stedet for å liste opp alle kjendiser du mener har annet kjønn, har du til nå funnet noen som ikke har skiftet kjønn? Ellers er det ingen forbrytelse å skifte kjønn uansett hvordan du vrir det og hvor mange som evt. gjør det. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 29. september 2017 Forfatter Del Skrevet 29. september 2017 Liker ikke å bli systematisk bedratt, eller at små barn er forutbestemt til dette. Har allerede nevnt at Usain Bolt og Hugh Hefner sannsynligvis er reelle menn (i sistnevntes tilfelle, var). Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Kun de to du kjenner til med sitt faktisk kjønn? Har du noen tanker om hvorfor disse to ikke har skiftet kjønn? De må jo være i en ganske unik possisjon i verden ettersom de er sitt originale kjønn etter din mening. Noe spesiellt må det jo bety. Det er ikke rart du syntes du blir bedratt med de tankene om verden du har.. Endret 29. september 2017 av aklla Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 "Det er ikke rart du syntes du blir bedratt med de tankene om verden du har.. " Håper egentlig at det er flere normale mennesker i verden enn hva det ser ut til... Kom nettopp over en kommentator på youtube som sier at 1981 var kjerneåret. Derfor bruker han stjerne bak 1981, fordi ingenting eksisterte før det. Heller ikke de som lot som de var hans besteforeldre. Dette må være den særeste konspirasjonsteorien til nå... Hvordan i all verden har han kommet på noe slikt, må nesten være en slags spøk... Men min internettforbindelse forsvant mens jeg skrev dette, noe som virker veldig mistenkelig. Eller en som heter Marshall som sier at kjendisene i realiteten har solgt sine sjeler til kloningssenteret. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hva mener du om at ingenting eksisterte før 1981 og at alle kjendiser har solgt sine sjeler til klonigssenteret? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Hva mener du om at ingenting eksisterte før 1981 og at alle kjendiser har solgt sine sjeler til klonigssenteret? Det går vel over stokk og stein, det der... Har allerede strukket meg meget langt for å tro på denne transvestigation-teorien. Men jeg ser jo også at den har noe for seg... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hva hindrer deg fra å ikke tro på at verden ikke eksisterte før 1981? Det er jo helt på linje med transe-hypotesen og flat-jord hypotesen og bevisene er vel ganske like også. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Nei, det er en mengde ting som tyder på at tida eksisterte før 1981. Blant annet at folk alltid har hatt forskjellig alder. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Fint å se at du trekker linjen ett eller annet sted ihvertfall, og ikke tror på alt youtube serverer deg Kanskje det er håp.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Selvsagt En tilfeldig kilde som sier at historien startet i 1981, vil jo også være ukristelig. Og den må derfor være ugyldig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Hvordan skiller du på hvilke tilfeldige kilder som har rett og ikke? Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Det er som du antyder en forbrytelse at vi skal måtte mistenke mennesker helt ned på lokalplanet, helt ned til nærmeste familiemedlemmer.Nei. Det er du som sier foreldre bytter kjønn på sine barn. Du beskylder folk for å være slike monstre fordi hoftene deres ikke er brede nok. ...og jeg har tatt det opp igjen ved gjevne mellomrom hvorpå du ikke vil snakke om det videre. Jeg har aldri implisert foreldrenes sosiale status (som om det skulle bety noe). Igjen har du nok lest litt mer mellom linjene enn hva som sunt er, slik hele denne tråden er et testament til. Men hvis ideen om etterforskning av kjendiser har noe for seg, er det de som står for forbrytelsen, og ikke jeg.Vanskelig å si hvorfor du sa dette da du i god gammel form virker totalt inkapabel til å forklare noe som helst. Var dette bare nok et tilfellet hvor narsissismen satt deg selv i sentrum? For jeg har ikke sagt noe om at du har utført noen forbrytelse, så da ser jeg ingen annen grunn enn din nå akk så repeterende narsissisme igjen jobbet ut fra det Widewankasentriske solsystem hvor alt kretser rundt deg. Du vet, slik du klarte så vakkert i det hypotetiske tilfellet hvor ingen skadelidende ble skjenket en tanke. Bare deg selv og hvordan det gikk med deg når dine beskyldninger viste seg å være grunnløse. Og du var flink som fant fram videoen om babyen som hadde fått ødelagt sin penis, og som de derfor prøvde å oppdra som jente. Og som det gikk så galt med til slutt.Rene tilfeldigheter, faktisk. En fyr jeg følger på yotube postet den rett før, så jeg linket den hit. Det er også noe med henne her som gjør at hun ser maskulin ut.Jeg skjønner jo hvorfor du tror jorden er flat da hvertfall. Noe ser slik ut fra en gitt vinkel mens man myser, dermed er det fakta uansett hva tester og forsøk beviser. Men det ser vel ikke du...Jeg tror du forveksler "hva jeg ser" med "hvordan jeg tolker det jeg ser". Du virker til å ha "bestemt deg" for at du har fiender på jorden som vil deg vondt, og du da virker til å gjøre alt i din makt for å finne disse. Det har ledd deg ut i flat jord og dens onde elite, samt nå beskylder du store deler av menneskeheten for å ha bedratt deg (!) fordi de tvangsbytter kjønn på barna sine. Det var bedraget av deg som var forbrytelsen i det. At de mishandler sine barn virket ikke spesielt viktig for deg. Forstå det den som kan. Men alt er vel mulig i det Widewankasentriske univers. Endret 30. september 2017 av fokkeslasken Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Selvsagt En tilfeldig kilde som sier at historien startet i 1981, vil jo også være ukristelig. Og den må derfor være ugyldig At folk er eldre enn dette spiller ingen rolle i det? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Men min internettforbindelse forsvant mens jeg skrev dette, noe som virker veldig mistenkelig. Jepp, eliten begyner kanskje å bli lei av deg. Jeg tror du må være forsiktig fremover, de sender nok en snikmorder snart. Har du tenkt på at det er de store bedriftene som produserer og selger mat? De er garantert en del av eliten. Medisinfirmaer også. Var jeg deg ville jeg vært veldig veldig forsiktig med hva jeg spiste. Antagelig så kan du ikke lage din egen mat engang da eliten vil komme og putte noe i jorda og i maten til dyra. Dette er nok starten på slutten Widewanka, trist at det skulle ende på denne måten for deg Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 "Du vet, slik du klarte så vakkert i det hypotetiske tilfellet hvor ingen skadelidende ble skjenket en tanke. Bare deg selv og hvordan det gikk med deg når dine beskyldninger viste seg å være grunnløse." Ikke alltid en får uttrykt alle vinklinger av en sak, men i et slikt hypotetisk tilfelle ville det gå galt for meg nettopp fordi jeg syndet mot andre. Og underforstått ville naturligvis denne synden påføre dem krenkelse. "Har du tenkt på at det er de store bedriftene som produserer og selger mat? De er garantert en del av eliten. Medisinfirmaer også. Var jeg deg ville jeg vært veldig veldig forsiktig med hva jeg spiste. Antagelig så kan du ikke lage din egen mat engang da eliten vil komme og putte noe i jorda og i maten til dyra." Tenkte akkurat på det Men får prøve å takle det å kjøpe mat i butikken... tross alt ser jeg folk bli omkring 90 eller over 90 mens de spiser den samme maten. Om det kan være noe i maten som er dårlig åndelig sett, er en annen ting. Og det er en bekymring. Får ha følingene ute på det videre... Å kutte ut kjøtt kunne være et valg for å føle seg bedre. Aldri godt å vite hvor kjøttet kommer fra... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Du vet at de har teknologi som gjør at de kan forgifte et helt parti og at giften virker bare på 1 person. Nå er du ikke død enda, men jeg er sikker på at du blir overvåket og observert og når eliten har fått nok så vil de ta livet av deg, uten å legge igjen et eneste spor. Basert på alle dine innlegg så har du gått lenger over streken enn veldig mange som har blitt drept. Det er bare et spørsmål om tid nå og det er ikke akkurat mye tid det er snakk om. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Selvsagt En tilfeldig kilde som sier at historien startet i 1981, vil jo også være ukristelig. Og den må derfor være ugyldig Merkelig logisk slutning. Er din holdning dermed å søke alle absurde konspirasjonsteorier, og tro på disse, så lenge de ikke er i direkte konflikt med kristen teologi? Du ber om å bli bedratt. Endret 30. september 2017 av Larzen_91 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 "Du vet, slik du klarte så vakkert i det hypotetiske tilfellet hvor ingen skadelidende ble skjenket en tanke. Bare deg selv og hvordan det gikk med deg når dine beskyldninger viste seg å være grunnløse." Ikke alltid en får uttrykt alle vinklinger av en sak, men i et slikt hypotetisk tilfelle ville det gå galt for meg nettopp fordi jeg syndet mot andre. Og underforstått ville naturligvis denne synden påføre dem krenkelse. Som Sam Harris sier, det en sier er en refleksjon av hva en tenker. Du valge å fokusere på hvordan dette ville virke inn på deg. Jeg er sikker på at når bølla i skolegården kom i trøbbel for sin oppførsel da det viste seg at gutten han banket opp ikke var en nerd likevel, og han sa "nå får jeg trøbbel med rektor", da følte nok gutten med sprukket leppe at saken var ute av verden. Tror du ikke? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 https://www.youtube.com/watch?v=ATSoB5ClWWM Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. september 2017 Forfatter Del Skrevet 30. september 2017 Du vet at de har teknologi som gjør at de kan forgifte et helt parti og at giften virker bare på 1 person. Nå er du ikke død enda, men jeg er sikker på at du blir overvåket og observert og når eliten har fått nok så vil de ta livet av deg, uten å legge igjen et eneste spor. Basert på alle dine innlegg så har du gått lenger over streken enn veldig mange som har blitt drept. Det er bare et spørsmål om tid nå og det er ikke akkurat mye tid det er snakk om. Soseks, du er sikkert ironisk her og skal prøve å få meg til å innrømme et forfølgelsesvanvidd. Eller du vet noe.... Men husk at noen av dem som eliten er ute etter, kan ha englebeskyttelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå