Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Tilføyer at en mann har høye kinnbein og bred hals. 

Merk at høye kinnbein nærmest blir sett på som et krav hos "kvinnelige" modeller og skuespillere... hmmm. 

Ekte kvinner har lavere og mer usynlige kinnbein. 

Menn har ofte kløft i haka. Og det er mange unge kvinner der ute med kløft i haka. Hmmm....

Det sies at de som er født kvinner, kan få skjegg på haka etter å ha tatt testosteron. Men det er vanskeligere for dem å få hårvekst litt lengre opp, i midtre deler av ansiktet. Det gjelder nok annen hårvekst også... 

F.eks. hår på ryggen. 

Hvis du ser en mann på stranda med lange armer og med hårvekst nær en sjimpanse, er det sikkert en ekte mann!

Og som sagt tidligere, de som er født kvinner kan ofte ha en lysere stemme enn andre. 

Og tilsvarende, de som er født menn kan ofte ha et ganske mørkt stemmeleie. En del kvinnelige kjendiser har mørkere stemme enn kvinnene ellers i befolkningen. 

I videoen som jeg linket til, sies det at Selena Gomez er en ekte kvinne, noe som er litt overraskende. Hun ser søt ut, men har kanskje for lange armer til å være en ekte kvinne. Vi får følge med når hun blir eldre, om hun utvikler en mistenkelig bred og lang hals, eller lignende (dersom vi lever så lenge at vi får se etter).

Flere dekker til halsen med "chokers" eller skjerf når de blir eldre, siden halsen begynner å se upassende ut. 

Og flere ser seg nødt til å ta omfattende plastiske operasjoner i ansiktet når de blir eldre, for å skjule utvikling av mannlige trekk. 

Kvinner har ofte tettsittende øyne, mens menn har ofte øyne som står lengre fra hverandre. 

Det er jammen mye å huske på.. og dette er sikkert ikke alt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det faktisk menn som er menn og kvinner som er kvinner, eller er hele verdens befolkning byttet kjønn på?

Det må i så fall være ett veldig lite fåtall..

Jeg går ut ifra at du oppfyller samtlige krav for å være kvinne? Kanskje man til og med kan si kravene dine er bygget på deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kravene er bygd på info fra videoer på youtube, og disse menneskene har aldri sett meg. 

Men tror alt ville stemt hvis jeg hadde vært litt lavere. Bortsett fra at jeg har mandig behåring på ryggen (haha, det var en spøk...)

Til og med den korte ringfingeren stemmer. Men har sett sinte personer skrive inn på youtube og si at de ikke har en ringfinger som oppfyller kravet, men at likevel er kvinne (eller mann, alt ettersom). 

Lenke til kommentar

Har du målt fingeren din for å se hvilke kjønn du egentlig er?

Du er jo allerede for høy til å være kvinne, tyder fingeren på at du er kvinne er det bare å anmelde foreldrene dine.

Hva? Min ringfinger er helt i orden den, den er kortere enn langfingeren. Så jeg har ikke noen maskulin evne til å manøvrere spyd og slike ting. 

Det kan jo være interessant å undersøke om alle spydkastere har lange ringfingre. Hvis de skal nå fram i en idrett, er de jo nødt til å ha de fysiske forutsetningene.

Lenke til kommentar

Det var det jeg sa ville vært interessant å finne ut. Er det slik at en kvinnelig OL-spydkaster kan ha mensen og kort ringfinger, eller er det i realiteten slik at en kvinnelig OL-spydkaster aldri har mensen, og alltid har lang ringfinger?

Her ser vi at Harry har mye av den samme ansiktsstrukturen som den unge mora som sitter ved siden av. Harry har tettsittende øyne. 

prince-harry-popcorn-one.jpg

Lenke til kommentar

Det er ikke nettopp mobbing, men avansert sannhet som mange ikke er klare for.

Ren mobbing på intet annet grunnlag enn at du mener folk ikke passer inn i den malen du syntes de burde passe inn i. Ignoranse og ondsinnethet har ofte samme resultat. Du kan selv velge hvilken du vil tilhøre.

*Menn har lange armer, der håndflaten vil nå nedenfor skrittet. Dette gir dem også ganske side eller lave albuer.

*Kvinner har litt kortere armer, der håndflaten omtrent vil møte skrittet. Dette gir dem ganske høye albuer.

Dette er rett og slett ikke riktig. Skaff deg en ny informajsonskilde.

*Menn vil ha et mer firkantet og sterkt kjeveparti, som også gjør tannsettet litt firkantet. En sterk og framtredende kant over øynene, der øyenbrynene er. 

Øynene vil ligge godt inne i kraniet.

*Kvinner har et mykere kjeveparti, og et åpnere blikk der øynene ligger lengre framme. Ingen framtredende beinkant over øynene.

Feil.

*Menn har ofte store hender, store føtter, store tenner, stort kranium, o.l. 

*Kvinner har noe mindre hender, føtter, tenner og hodeskalle i forhold til resten av skjelettet.

Dette er faktisk delvis riktig.

*Menn er ofte høye

*Kvinner er ofte ganske lave

Gjennomsnittet er forskjellig med noen centimeter, men det er ikke nok for å se på et menneske og så si at det er for høyt eller lavt for sitt kjønn.

*Det er litt krangling om lengden på ringfingeren, da kvinner sies å ha en kortere ringfinger enn menn. Og mannens lange ringfinger sies å gi ham kontroll over spydkasting og andre maskuline aktiviteter. Men dette kjønnsmerket er det mange konflikter om.

Det er fordi det ikke er noe kjønnsmerke. Jeg, en mann, har identiske hender til min mor. Skal du nå fortelle meg at jeg ikke er en mann eller at min mor ikke er en kvinne?

*Menn har adamseple foran på halsen. Trannies har gjerne spor etter "tracheal shave", eller en fjerning av adamseplet som de har gjort tidligere. Trannies har ofte en åre eller sene på halsen som blir synlig når de snakker. Dette mener jeg ekte kvinner ikke har.

Hva slags menn er det du møter!? Og ... skriker de alle til deg slik at blodårene spretter ut av trykket?

*Menn har lavere livlinje, og har knotter på sidene av bikinibuksa som går ned i en V-form, eller det som kalles Adonisbelte.

Lenge siden sist du så en mann naken skjønner jeg.

*Menn har kraftigere kragebein, som av og til ender i to store knotter framme på brystet. Dette kan noen ganger sees hos trannies.

Lenge siden sist du så en normalvektig kvinne naken også?

*Menn har større munn. Dette kan få gapet til noen transer til å se ut som det ender nedenfor brystene, når de blir engasjerte.

Større munn enn... alle kvinner? Bare noen? De med samme størrelse hode?

Jeg skjønner at det er vanskelig å bruke disse "poengene" om du må være spesifikk, men en relativ størrelse må være relativ til noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ren mobbing på intet annet grunnlag enn at du mener folk ikke passer inn i den malen du syntes de burde passe inn i. Ignoranse og ondsinnethet har ofte samme resultat. Du kan selv velge hvilken du vil tilhøre.

EDIT: La meg legge til det jeg skrev her.

Hva om du tar feil? Hva er resultatet av det du nå driver med om du tar feil? Hva sier det om deg når du sitter her å beskylder folk for de verste behandlingene av barna sine - og - så tar du feil?

En ting er hvertfall sikkert, det gjør deg ikke til en bra person.

Lenke til kommentar

EDIT: La meg legge til det jeg skrev her.

Hva om du tar feil? 

Hvorfor er du så redd for det, da? Folk tar ofte feil. 

Her vet jeg at jeg har rett, fordi faktaene stemmer og det har liksom skjedd en avsløring der en del ser at de som er på TV og film er annerledes enn det de trodde. 

Som sagt, dette er en slags bevegelse som er startet i utlandet. Akkurat nå er det en liten bevegelse, men den kan vokse. 

Lenke til kommentar

Hva om du tar feil?

Hvorfor er du så redd for det, da? Folk tar ofte feil.

Det var da veldig til projisering da. La oss ta med resten av teksten. Den vasker vekk enhver tvil om at dette er noe som angår meg på noe plan:

Hva om du tar feil? Hva er resultatet av det du nå driver med om du tar feil? Hva sier det om deg når du sitter her å beskylder folk for de verste behandlingene av barna sine - og - så tar du feil?

En ting er hvertfall sikkert, det gjør deg ikke til en bra person.

Fra dette spør du meg hvorfor jeg er redd for at du tar feil... Er du full på denne tiden av døgnet, eller hva er det?

Men det var selvfølgelig for mye forlangt at du skulle ha en mening om en hypotetisk problemstilling. I dette tilfellet ville det jo krevd både empati og selvinnsikt. Som sagt - for mye forlangt.

Mye lettere å bare snu det rundt så du slipper tenke selv. Slik du jo også gjorde.

Må vi ta apørsmålene en om gangen for at det skal være lettere å fokusere? Hva med:

-> Hva er resultatet av det du nå driver med om du tar feil?

Ta den først. For du tør vel ha en mening om dette?

Her vet jeg at jeg har rett, fordi faktaene stemmer og det har liksom skjedd en avsløring der en del ser at de som er på TV og film er annerledes enn det de trodde.

Sånn bortsett fra at det er fysisk umulig (som jo ikke er et hinder for religiøse og flat jordere selvfølgelig), og de fleste av de "faktaene" du presenterte er ren løgn. Men du hoppet jo glatt over alt det der, for dine fakta er fakta selv når de ikke stemmer, ikke sant?

Det du så langt i alle disse sidene ikke har sagt er hvordan du kan vite du har rett. Bare vegg-til-vegg mobbing av folk som ikke passer din mal. Det var kanskje ikke åpenbart for deg, men det at du feiler å si hvorfor du har rett er jo grunnet til at folk vil se bildet ditt. For så langt er det kun vage indisier som passer på begge kjønn og er godt innenfor normalvariasjonen.

Så da spør vi alle: Få se bildet ditt. Vi skal nok klare å finne flere mannlige enn kvinnelige trekk. Jeg garanterer det. Og det kun ved å bruke dine egne "fakta".

Som sagt, dette er en slags bevegelse som er startet i utlandet. Akkurat nå er det en liten bevegelse, men den kan vokse.

Gærninger finnes overalt. Man får bare håpe de forblir i et solid mindretall.

EDIT: Så etter å ha gjort et slikt stort poeng ut av mannlige og kvinnelige fingre så svarte du rett og slett ikke når jeg sier jeg har identiske hender til min mor.

Det er så hjertevarmende å se kristelig redelighet i aksjon.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Må vi ta apørsmålene en om gangen for at det skal være lettere å fokusere? Hva med:
-> Hva er resultatet av det du nå driver med om du tar feil?"

Nei, du har rett i at det ikke vil være spesielt bra for mitt forhold til Gud dersom det er feil. 

Og det ville være alvorlig. 

Men det er noe jeg tar ansvar for selv, - skal jeg liksom tro på at du bryr deg om at jeg skal ha et bra forhold til Gud?

Nei, det kan jeg umulig tro på at du bryr deg om. 

Bare tanken virker helt urimelig. 

Men Bibelen sier at Gud hater det som er høyt i verden, så bare av den grunn er det ikke særlig galt å advare mot kjendiser og si at de har et tvilsomt åndelig grunnlag. 

Det bør være ganske grunnleggende åndelig kunnskap at Gud ikke liker Hollywood og Playboy mansion. 

Siden det er fristende å kommentere aktuelle nyheter, tar vi opp Vg sin artikkel om at Hugh Hefner gravlegges ved siden av Marilyn Monroe. 

Og en av de private kommentarene under, lyder: "Da har du lykkes ganske greit i livet". 

Den kommentaren har p.t. 12 likes, det virker altså som mange liker den og flere kommer sikkert til å trykke på "like"-knappen. 

Men det er jo en aldeles håpløs kommentar... "Da har du lykkes ganske greit i livet". I livet, javel. Men hva med døden?

Våger påstanden at det som er galt med Playboy, er ikke først og fremst at de bruker lettkledde modeller. Nei, det som gjør saken mye verre er at disse modellene er transer. 

Foreløpig regner jeg med at Hefner selv er en reell mann, men disse modellene som Pamela Anderson, Marilyn Monroe og andre var og er alle transer. Og det er det som gjør at Playboy fungerer som en inngangsdør til helvete.

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

"Må vi ta apørsmålene en om gangen for at det skal være lettere å fokusere? Hva med:

Nei, du har rett i at det ikke vil være spesielt bra for mitt forhold til Gud dersom det er feil.

Men det er noe jeg tar ansvar for selv,

Ja, da skjønner jeg jo hvorfor du sliter med å gjøre noe annet enn å stå på ditt til krampa tar deg. Gud må være stolt over hvor hardt du påstår det finnes fakta du ikke klarer å grave frem.

- skal jeg liksom tro på at du bryr deg om at jeg skal ha et bra forhold til Gud?

Hvorfor insisterer du på å dra meg inn i det hele tiden? Er det vanskelig for deg å se at noen ikke handler og sier ting ut ifra et rent selvisk ståsted? Ethvert spørsmål jeg har være relatert til meg selv? Vi er ikke alle religiøse, vet du. Derfor tenker vi ikke alle slik som dere.

Om ikke annet skjønner jeg hvertfall mye mer av våset ditt om at du kan saksøke folk for ikke å fortelle deg om de er transer, og din heller snodige påstand om at dine repeterende angrep her inne på kvinner egentlig er kvinnekamp (for kvinner, må jeg anta).

Men Bibelen sier at Gud hater det som er høyt i verden, så bare av den grunn er det ikke særlig galt å advare mot kjendiser og si at de har et tvilsomt åndelig grunnlag.

Jammen ... det er da ikke det du klager på. Du klager på at kjendisdamene ikke har brede nok hofter. Dette tolker du så ut i det absurde - men i bunnen ligger hele tiden ditt eneste holdepunkt: De ser ikke ut slik det passer deg.

Det bør være ganske grunnleggende åndelig kunnskap at Gud ikke liker Hollywood og Playboy mansion.

Om det finnes ett sted hvor man finner kvinnelige former som passerer selv dine fordømmende øyne så må det være Playboy Mansion.

Makan...

Siden det er fristende å kommentere aktuelle nyheter, tar vi opp Vg sin artikkel om at Hugh Hefner gravlegges ved siden av Marilyn Monroe.

Og en av de private kommentarene under, lyder: "Da har du lykkes ganske greit i livet".

Den kommentaren har p.t. 12 likes, det virker altså som mange liker den og flere kommer sikkert til å trykke på "like"-knappen.

Det var en god kommentar. Og det er alt.

Du har sikkert hørt uttrykket "som fanden leser bibelen". Sånn virker du til å forholde deg til absolutt alt som er. Det må være slitsomt.

Men det er jo en aldeles håpløs kommentar... "Da har du lykkes ganske greit i livet". I livet, javel. Men hva med døden?

"Som fanden leser bibelen".

Hva så med døden? Er problemet ditt at han kommenterte - og understreket - at Mr. Hefner har gjort mye i livet og oppnådd mange ting mens han levde? Du vet - Mr. Hefner som har benyttet mye av sitt liv til å sloss for det samme du påstår du selv sloss for i denne tråden. Respekt for kvinner og slik. Eller, trodde du Mr. Hefner kun var om et blad med lettkledde damer? Det var det du trodde, var det ikke?

Som jeg har sagt til deg nå talløse ganger: Les deg opp på det du kommenterer til.

Våger påstanden at det som er galt med Playboy, er ikke først og fremst at de bruker lettkledde modeller. Nei, det som gjør saken mye verre er at disse modellene er transer.

Dette bare bli bra, sett at du dømmer transer på utseende alene. Lykke til med å tolke Playboy Bunnies med mannsmalen.

Kjør på. Jeg kan trenge litt underholdning.

Foreløpig regner jeg med at Hefner selv er en reell mann, men disse modellene som Pamela Anderson, Marilyn Monroe og andre var og er alle transer. Og det er det som gjør at Playboy fungerer som en inngangsdør til helvete.

Og at de alle er transer vet du hvordan?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er noe jeg tar ansvar for selv, - skal jeg liksom tro på at du bryr deg om at jeg skal ha et bra forhold til Gud?

Og fordi jeg er i godlune i dag så skal jeg også fortelle deg hva som var skremmende med det du her svarte.

Din eneste bekymring var ditt forhold til Gud. Ikke en eneste tanke til de du har spyttet på i prosessen. Egoismen var det eneste du så. Ikke nestekjærlighet.

Hurra for religion.

Lenke til kommentar

Det er som du antyder en forbrytelse at vi skal måtte mistenke mennesker helt ned på lokalplanet, helt ned til nærmeste familiemedlemmer. Men hvis ideen om etterforskning av kjendiser har noe for seg, er det de som står for forbrytelsen, og ikke jeg. 

Og du var flink som fant fram videoen om babyen som hadde fått ødelagt sin penis, og som de derfor prøvde å oppdra som jente. Og som det gikk så galt med til slutt. Men "genetic engineering" kan også komme i frågan. Enkelte mener at albumet In Utero handler om dette. 

Har aldri tidligere tvilt på at individer som Marilyn Monroe og Pamela Anderson var kvinner, overhodet ikke. Når jeg ser med nye øyne på Samantha Fox, ser jeg at hun har en lang, rett, overkropp, og kort underkropp. 

Mener her å ha funnet et bilde av Pamela Anderson der hun ser ganske mandig ut, på grunn av lange armer, smale hofter og brede skuldre. Det er også noe med henne her som gjør at hun ser maskulin ut. Men det ser vel ikke du...

2004+World+Music+Awards+Press+Room+QOtTa

Det er fortsatt et mysterium hvordan Marilyn Monroe kan ha vært en mann. Her ser ut kanskje noe guttete ut, med øyne som er langt fra hverandre. Kløft i haka.

young-marilyn-monroe-norma-jeane-dougher

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...