Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du påstår at du ikke tror på den hemmelige eliten, men det er elitens strategi å si at de som finner ut sannheten om noe, er gale. 

Bare et medlem av den hemmelige eliten, kan si noe om hva som er den hemmelige elitens strategi..

Men noe forteller meg at om den hemmelige eliten hadde eksistert, så ville ikke du vært medlem. Som igjen vil gjøre det trygt å anta at det er det reneste vas du plastrer denne tråden med.

Men hey, det er jo din tråd. Og om du finner det meningsfylt å forsøple hjernen din på dette viset, så vær så god. Personlig er jeg til og med usikker på om jeg synes det er verre enn det andre vaset ditt. Om at den flate jorden, og alt på den, er skapt av en tilbakestående psykopat. Denne transetråden din er jo faktisk mer virkelighets nær.. Som igjen sier en del om religionen din..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du påstår at du ikke tror på den hemmelige eliten,

Jeg tror ikke på din hemmelige elite. Du vet, den som kan gjøre XX til XY og omvendt.

men det er elitens strategi å si at de som finner ut sannheten om noe, er gale.

Godt ikke jeg kalte deg gal da. Men, også gale mennesker kan finne bevis. Problemet her er at du på alle disse sidene enda ikke har kommet med noe bevis utover en fordømmende pekefinger, og ikke engang vil se en video om det emnet du selv startet en diskusjonstråd for. Sågar en video hvor det du sier skjer overalt tilsynelatende har skjedd med noen. Men du vil ikke se hvordan vedkommende opplevde det.

Man trenger vel ikke være Mensamedlem for å si at det da virker som du ikke egentlig vil ha noe håndgripelig. Bare vage konspirasjonshistorier.

(...) er gale. På bakgrunn av meninger om hva som skjer i samfunnet, eller jordas form.

Og anonyme mennesker på internett sier gjerne slikt bare fordi de er anonyme. Man trenger ikke et laminert medlemskort i noen elite for slikt. Strengt tatt er vel dette et kjennetegn ved anonym nettoppførsel. Den eliten din begynner nå å omfatte alle som har tilgang til internett.

Når du byr noen å se et intervju i en lengre video, kan du godt opplyse om hvor i videoen intervjuet er.

Den første halvdel av videoen tar for seg endel basis ting rundt dette, og andre halvdel omhandler kun dette ene tilfellet. Intervjuet avslutter videoen. Men om dette er så uviktig for deg at du ikke gidder se fakta om ditt eget tema, du vet - i en tråd som omhandler det, da er du vel ikke egentlig så interessert i virkeligheten bare du kan få beholde fantasien.

Eller var mannen i intervjuet så mannlig at du rett og slett ikke forsto at dette var en person som var oppvokst som kjønnsoperert og har gått på kjønnshormoner i hele oppveksten? Du vet - slik du sier man gjør for å lage kvinner av menn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo litt der jeg også, at det er ufattelig hvis de kan leve slik. Men indikatorene røper det, spesielt fordi det er en forskjell på indikatorene hos kjendiser og hos de andre.

Og tror de føler det ligger en viss makt i å bedra andre på en slik utenkelig måte. 

Den gutten i videoen var mer en vanlig gutt som ikke følte noen glede eller så noe poeng i å bedra andre.

Lenke til kommentar

Jared Kushner registrert som kvinne, ja. 

Syns også at programlederen i Sommeråpent sa til Jorun Stiansen og et mannlig intervjuobjekt; "Takk skal de ha, kara!". 

Men er ikke 100% sikker på dette. 

I forhold til hvordan de greier å leve slik, sa Mr E i en video: "It's normal to them" (Det er normalt for dem). 

Og det kan være... Høres utrolig ut, men. Det kan være at de ser ned på oss andre og mener at det er vi som er unormale, at våre normale kjønnslige funksjoner er ekle, siden de selv ikke forholder seg til disse naturlige funksjonene. 

Lenke til kommentar

Du påstår at du ikke tror på den hemmelige eliten, men det er elitens strategi å si at de som finner ut sannheten om noe, er gale.

Det finnes en elite, men de er ikke mye hemmelige. Det finnes heller ikke en så ekstrem konspirasjon som du tror, men det nytter ikke å komme med enkel logikk til deg. Alt av motbeviser blir også avfeid med "because reasons, fake". Det går ikke an å snakke fornuft med en vegg.

Du elsker å føle deg lurt. Du føler at du er et bedre menneske fordi alle andre er imot deg og at du vet "sannheten", tenker nå jeg.

Du har enda ikke postet et bilde av deg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har enda ikke postet et bilde av deg selv.

Hvis jeg var en Tranny-Trine og visste om det selv, ville jeg da ikke ha startet en slik tråd som dette.

Såh... Påstanden din er at de (hvem det nå enn er) bytter kjønn på barna sine uten at barna vet det (som videoen viste at var så vellykket), men likevel vet de at de er transer? Eller mener du barna vet det og syntes det er helt greit?

Ingenting av dette henger på greip på noen måte.

For, om du hadde vært transe og ikke visst om det (slik du tydeligvis mener er mulig), da hadde du jo kunne startet en slik tråd.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For, om du hadde vært transe og ikke visst om det (slik du tydeligvis mener er mulig), da hadde du jo kunne startet en slik tråd.

Som noen sa det: "Eg forstår ikkje spørsmålet, men eg seie ja". 

Mener egentlig at de virkelig begynner å forstå forskjellen på dem selv og andre i puberteten (eller det som skulle vært puberteten). 

Burde nok derfor skrevet "en Tranny Trine som visste godt om det". 

Lenke til kommentar

Hva med "gutta" i Radioresepsjonen, tro? De kaller hverandre jo for jenter til stadighet.

Ikke helt uten grunn, sikkert  :sleep2:

Tør ikke å gå inn i noen detaljert og negativ analyse av norske personer, av frykt for å få mange klager på tråden. Tråden er allerede veldig uvanlig og spesiell som den er, med analyser av utenlandske personer. 

Men hvis du setter deg inn i det som blir sagt om utlendingene, kan du ganske lett overføre det til de norske. 

Lenke til kommentar

Men hvis du setter deg inn i det som blir sagt om utlendingene, kan du ganske lett overføre det til de norske.

Kan ikke du oppsummere hva man skal se etter da? Kanskje lage en liten veiledning. Jeg er veldig interresert i å finne ut hvor mange jeg går forbi til daglig som er transer og jeg er ikke en ekspert slik som du.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som noen sa det: "Eg forstår ikkje spørsmålet, men eg seie ja".

Der summerte du opp postene dine ganske greit.

Mener egentlig at de virkelig begynner å forstå forskjellen på dem selv og andre i puberteten (eller det som skulle vært puberteten). 

Burde nok derfor skrevet "en Tranny Trine som visste godt om det".

Så... Du vet du er transe? Og du startet en tråd som dette?

Man må jo begynne å lure.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med "gutta" i Radioresepsjonen, tro? De kaller hverandre jo for jenter til stadighet.

Ikke helt uten grunn, sikkert  :sleep2:

Tør ikke å gå inn i noen detaljert og negativ analyse av norske personer, av frykt for å få mange klager på tråden. Tråden er allerede veldig uvanlig og spesiell som den er, med analyser av utenlandske personer. 

Så du vet at det du sier er mobbing. Likevel fortsetter du. Hmm...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søkte på bilder av Lady Gaga nettopp, og det kom faktisk opp et eget søkeforslag, "Er Lady Gaga en mann". Dette er noe som opptar folk... ryktene går om Lady Gaga.

618044-11-1278014416173.jpg

Hvis du faktisk hadde gjort jobben og søkt så hadde du visst at dette bildet ikke viser henne som mann. Det viser henne fra en photoshoot der hun ble dresset opp og sminket for å se ut som en mann:

http://jezebel.com/5576341/lady-gaga-may-not-have-a-penis-but-she-makes-an-attractive-man

Lenke til kommentar

Det er ikke nettopp mobbing, men avansert sannhet som mange ikke er klare for. 

The skeletal truth - På kvinner vil mange ting være mindre. Jeg snakker her ikke om kroppsfett, men om skjelett og kroppsbygning. 

Hvis en person lider av ekstrem fedme, kan det være vanskeligere å analysere indikatorene. Da mye er tildekket. 

Mr E har en spilleliste for "Newcomers to transvestigation". Men det kan være ulike årsaker til at folk ikke klarer å få med seg informasjonen i en video, en utenlandsk video er det også. 

*Menn har lange armer, der håndflaten vil nå nedenfor skrittet. Dette gir dem også ganske side eller lave albuer.

*Kvinner har litt kortere armer, der håndflaten omtrent vil møte skrittet. Dette gir dem ganske høye albuer.

*Menn vil ha et mer firkantet og sterkt kjeveparti, som også gjør tannsettet litt firkantet. En sterk og framtredende kant over øynene, der øyenbrynene er. 

Øynene vil ligge godt inne i kraniet.

*Kvinner har et mykere kjeveparti, og et åpnere blikk der øynene ligger lengre framme. Ingen framtredende beinkant over øynene. 

*Menn har ofte store hender, store føtter, store tenner, stort kranium, o.l. 

*Kvinner har noe mindre hender, føtter, tenner og hodeskalle i forhold til resten av skjelettet.

*Menn er ofte høye

*Kvinner er ofte ganske lave

*Menn har generelt bredere skuldre enn hofter, en lang og linjalrett overkropp (straight torso).

*Kvinner har generelt like brede skuldre som hofter, og en tydelig bøy som sees i ryggen. 

*Det er litt krangling om lengden på ringfingeren, da kvinner sies å ha en kortere ringfinger enn menn. Og mannens lange ringfinger sies å gi ham kontroll over spydkasting og andre maskuline aktiviteter. Men dette kjønnsmerket er det mange konflikter om. 

*Menn har adamseple foran på halsen. Trannies har gjerne spor etter "tracheal shave", eller en fjerning av adamseplet som de har gjort tidligere. Trannies har ofte en åre eller sene på halsen som blir synlig når de snakker. Dette mener jeg ekte kvinner ikke har. 

*Menn har lavere livlinje, og har knotter på sidene av bikinibuksa som går ned i en V-form, eller det som kalles Adonisbelte. 

Trannies vil ofte posere med hendene på hoftene for å kamuflere disse tingene. 

*Menn har kraftigere kragebein, som av og til ender i to store knotter framme på brystet. Dette kan noen ganger sees hos trannies. 

*Menn har større munn. Dette kan få gapet til noen transer til å se ut som det ender nedenfor brystene, når de blir engasjerte.

Disse hevder å ha jobbet med "forensics", eller med å samle opplysninger fra skjeletter/legemer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...