Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Jeg glemte helt disse.

Kanskje din venninne var en ekte kvinne, eller hun tenkte "You make me feel like a natural woman"!

Hun er helt definitivt kvinne.

Det jeg stusser ved er når slike kvinner tydeligvis finnes, hvordan kan du rettferdiggjøre det du driver med av mistenkeliggjøring overfor dem? Det fremstår for meg som intet mer enn ren ondskapsfull mobbing. Absolutt intet mer enn det. Jeg mistenker sågar at det kommer fra der alle mobbere kommer fra - de vil rakke ned på andre så de selv føler seg bedre.

 

Amming er en ting som jeg begynte å tenke på... Har vi noen bilder av kjendismødre som ammer?

For var det ikke du selv som mistenkte manipulerte bilder der de ikke var enige med deg?

Joda, et ammebilde vil nok gjøre susen...

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ærede generalsekretær og president av folkerepublikken Kina, og sjef for den sentralmilitære kommisjonen, Xi Jinping, tillater naturligvis ikke slike sleivspark. 

 

Er en først blitt mistenksom, er det tenkelig at ammebilder som er tatt i hjemmet kan arrangeres ved å smøre noe på brystvorten. Litt vanskeligere er det vel på en benk ute i Los Angeles, det står at Gwen Stefani skal ha blitt "tatt" i å amme på en benk i Los Angeles av fotografer. 

Nåvel, også det kan ha vært arrangert sammen med fotografene.

Husk, det er de sleipeste satanister en har å gjøre med.

Lenke til kommentar

Ærede generalsekretær og president av folkerepublikken Kina, og sjef for den sentralmilitære kommisjonen, Xi Jinping, tillater naturligvis ikke slike sleivspark.

 

Er en først blitt mistenksom, er det tenkelig at ammebilder som er tatt i hjemmet kan arrangeres ved å smøre noe på brystvorten. Litt vanskeligere er det vel på en benk ute i Los Angeles, det står at Gwen Stefani skal ha blitt "tatt" i å amme på en benk i Los Angeles av fotografer.

Nåvel, også det kan ha vært arrangert sammen med fotografene.

Husk, det er de sleipeste satanister en har å gjøre med.

Fortell meg igjen hvorfor du spurte etter ammebilder når både du og jeg visste du kom til å betvile dem uansett?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Men hva med de dere driver å angriper?"

 

Det plager deg ikke at alle til enhver tid mistenkes for å være terrorist, eller hva med alle de tenåringsjentene som årlig sulter seg til døde?

Det plager deg ikke det minste.

 

Bør være en del grunnlag for å mistenke en person, som at vedkommende tilhører en viss familie eller et visst miljø, og har mange indikatorerer på å være reversert.

 

Hvis noen f.eks. ser ut som dette, er ikke vedkommende bare "ripped" etter mye trening. Vedkommende har også en guttekropp.

 

michael-fassbender-alicia-vikander-bare- 

Lenke til kommentar

Amming er en ting som jeg begynte å tenke på... Har vi noen bilder av kjendismødre som ammer?

 

Er en først blitt mistenksom, er det tenkelig at ammebilder som er tatt i hjemmet kan arrangeres ved å smøre noe på brystvorten. Litt vanskeligere er det vel på en benk ute i Los Angeles, det står at Gwen Stefani skal ha blitt "tatt" i å amme på en benk i Los Angeles av fotografer. 

Nåvel, også det kan ha vært arrangert sammen med fotografene.

Husk, det er de sleipeste satanister en har å gjøre med.

 

Du er forutsigbar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Men hva med de dere driver å angriper?"

 

Det plager deg ikke at alle til enhver tid mistenkes for å være terrorist, eller hva med alle de tenåringsjentene som årlig sulter seg til døde?

Og dette skal du reparere ved ytterligere mistenkeliggjøring?

På samme måte du fører en kvinnefrigjøringskamp ved å mistenkeliggjøre kvinner, da.

Hva med å angripe selve problemet?

Hva med å slutte å anklage absolutt alle andre enn de som er ansvarlige?

Du fører en feig kamp som du burde skamme deg over.

 

Det plager deg ikke det minste.

Din frekke f**n. Slike beskyldninger kan du jammenmeg spare deg for.

Men du tar jo ikke fem øre for å kalle folk for både det ene og det andre for så små grunner som en litt bredere hake enn gjennomsnittet, så det var vel ikke mye annet å vente fra rasister.

 

Bør være en del grunnlag for å mistenke en person, som at vedkommende tilhører en viss familie

Slektstrær er ikke spesielt hemmelige eller vanskelige å finne.

 

eller et visst miljø,

Så det er ikke nok at du mobber folk for utseende, men nå skal du anklage folk for å ha venner du ikke liker pgså?

 

og har mange indikatorerer på å være reversert.

Sånn bortsett fra at det er fysisk umulig, selvfølgelig. Men virkelighet er ingen brems for deg.

 

Hvis noen f.eks. ser ut som dette, er ikke vedkommende bare "ripped" etter mye trening. Vedkommende har også en guttekropp.

Så ... gjennom dette bildet så bruker du et spesielt dataprogram som kan lese XX/XY kromosomer ut ifra et bilde? Eller hva tar du det fra?

For jeg feiler i å se hva annet som kan stadfeste det du mobber folk for.

Lenke til kommentar

Hva med din navnesøster Ivanka Trump, da? Er det også en mann?

 

Skal si noen er smarte her, altså. Det tok litt tid før jeg aksepterte at familien Trump var reverserte. 

Aksepterer det nå. 

Heldigvis er navnet som jeg valgte litt kamuflert. Og nå er det vel ikke så lenge til jeg kan velge nytt navn heller. 

 

Synes fortsatt at Ivanka kan passere som kvinne, men her er et bilde i lave sko hvor hun kanskje ikke ser like bra ut. Armene synes plutselig lengre enn ellers, som påpekt tidligere i tråden er noe som skjer ved bruk av lave sko.

 

GC-Images-501032.jpg

Lenke til kommentar

 

 

 

Om jeg kan låne litt fra Al Bundy:

You'll make someone a great exwife someday.

 

 

Iiik..  :confused:

Jeg vet ikke hvordan din eks ser ut. Men så lenge du ikke ser at disse skuespillerne har kvinnehoder på guttekropper, og at det er verdt å reagere på, får vi være uenige da.

 

Dette har ikke med uenighet å gjøre. Det har å gjøre med at du peker den fordømmende pekefingeren din på folk når de ikke holder den standarden på utseende som du mener de burde.

Du er rett og slett fordomsfull, og benytter alle andre som syndebukker når du føler deg ukomfortabel med noe. Og når folk oppfører seg sånn, da kan de regne med å få høre om det fra hvertfall meg. Jeg har veldig lite til overs for mobbere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan også tenkes at hvis foreldrene hadde vært hemmelige transgenders, ville de ha sagt til omverdenen at barnet lekte med dukker. Selv om det ikke var sant. 

Og at de på det kritiske tidspunktet ved 13 års alder kunne fortalt barnet at de tilhørte en spesiell og viktig familie der alle var slik. 

Eller slått vedkommende som ikke ville leve slik... 

 

Illustrasjonen til albumet Dangerous avslørte muligens noe helt sentralt. Folk går inn i et sirkus på venstre side, og når de kommer ut igjen på høyre side er ansiktene mer sinte. Og på høyre side sitter det en dronning som er tilknyttet en inkubator. 

Her avslørte sikkert MJ noe som ingen ordinære mennesker tenkte på på den tida, og som de derfor ikke skjønte.

 

https://i.ytimg.com/vi/qBjPkxF5lN0/maxresdefault.jpg

 

Men i lys av dagens avsløringer, virker det logisk å se med nye øyne på denne illustrasjonen. MJ mente sannsynligvis å advare mot at folk gikk inn i sirkuset på venstre side, og at det tvang dem inn i en tilværelse der barna ble til med inkubatorer. 

Overskriften er "Dangerous". 

 

Generelt minner illustrasjonen om frimurernes kunst (freemason art), med to sider der det er en ball på toppen av hver side. Disse ballene skal representere Globusjorda, og Astrologien. 

To hovedpunkter i frimurernes lære. 

 

I midten er det enda en globus, og ei jente med lange armer som bærer kraniet til en dinosaur. Skal de lange armene tyde på at hun ble født som gutt?

 

maxresdefault.jpg

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Kan også tenkes at hvis foreldrene hadde vært hemmelige transgenders, ville de ha sagt til omverdenen at barnet lekte med dukker. Selv om det ikke var sant.

For det er jo ikke slik at gutten kunne snakke selv. Du vet ... slik han gjorde i denne videoen. Du fikk med deg det, ikke sant?

 

Og at de på det kritiske tidspunktet ved 13 års alder kunne fortalt barnet at de tilhørte en spesiell og viktig familie der alle var slik.

Han trodde han var jente. En så utilpass jente at han ville sette ei kule i panna, men like fullt ei jente. Hva mer skulle man fortalt ham?

 

Eller slått vedkommende som ikke ville leve slik...

For juling får folk til å innfinne seg med en situasjon hvor de ellers ville forsøke å drepe seg selv.

Si meg... Har du besøkt planeten jorden noen gang?

 

Illustrasjonen til albumet Dangerous avslørte muligens noe helt sentralt. Folk går inn i et sirkus på venstre side, og når de kommer ut igjen på høyre side er ansiktene mer sinte. Og på høyre side sitter det en dronning som er tilknyttet en inkubator. 

Her avslørte sikkert MJ noe som ingen ordinære mennesker tenkte på på den tida, og som de derfor ikke skjønte.

 

https://i.ytimg.com/vi/qBjPkxF5lN0/maxresdefault.jpg

 

Men i lys av dagens avsløringer, virker det logisk å se med nye øyne på denne illustrasjonen. MJ mente sannsynligvis å advare mot at folk gikk inn i sirkuset på venstre side, og at det tvang dem inn i en tilværelse der barna ble til med inkubatorer. 

Overskriften er "Dangerous". 

 

Generelt minner illustrasjonen om frimurernes kunst (freemason art), med to sider der det er en ball på toppen av hver side. Disse ballene skal representere Globusjorda, og Astrologien. 

To hovedpunkter i frimurernes lære. 

 

I midten er det enda en globus, og ei jente med lange armer som bærer kraniet til en dinosaur. Skal de lange armene tyde på at hun ble født som gutt?

 

maxresdefault.jpg

Vanligvis liker jeg å la tvilen komme folk til gode, men i ditt tilfelle har du nå over lengre tid visket vekk all tvil. Det er absolutt ingenting i det du sier som er innen for rammene av normal oppførsel eller normal oppfattelse av verden. Søk legehjelp.
Lenke til kommentar

Du påstår at du ikke tror på den hemmelige eliten, men det er elitens strategi å si at de som finner ut sannheten om noe, er gale. 

 

På bakgrunn av meninger om hva som skjer i samfunnet, eller jordas form. 

 

Når du byr noen å se et intervju i en lengre video, kan du godt opplyse om hvor i videoen intervjuet er. 

 

Men det er bra at din video faktisk var litt konservativ, i og med at den fastslår at kjønn er biologisk. Da sier den imot disse feministene som er redde for å bekrefte kjønnsskiller ved å la gutter og jenter leke med gutteleker og jenteleker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...