Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

 

 

Den dama der er langt fra en 12-åring. Jeg hadde (...) henne selv om hun hadde en svær (...) mellom beina :dribble:

 

Dette skal være ei dame som har født flere barn, eller...?

Prøv og konsentrer deg litt, og se for deg personen uten alt stashet. Hvordan ser personen ut uten langt hår, lange negler, kjole, høye hæler, gullsmykker, sminke og bryster? Står vi ikke da igjen med strukturen til en 12-årig gutt?

Du må innrømme at denne personen har veldig mange ting på seg. 

 

Slike bilder gjør ofte at en glemmer å se på forholdet mellom skuldre og hofter. Men forholdet mellom skuldre og hofter kan fortelle svært mye. 

 

På den annen side, tror du ikke at en 12-årig gutt kan se like oppsiktsvekkende ut hvis vedkommende ble kledd opp i alt stashet? Det klart at en på noen timer kunne forandre en gutt til å se ut som en "jålebolette" fra Hollywood eller andre steder...!

 

Hvis vi kjører spørsmålet "Who has the child-bearing hips?", tror jeg nesten at John Legend scorer høyest, lol!

Med andre ord, han er den blant de to som har de mest moderlige hoftene. 

 

Noen sitater fra youtuberen Mr E:

 

 

She's on "Dancing with the Stars" apparently. You know where all the trannies end up, it's kind of a big, old, tranny graveyard. Dancing with the trannies, there. 

Tranny on the left, tranny on the right. The hands are not on the hips? This one hasn't been to tranny school. Or didn't complete it. The jaw, the skull, the brow ridge. Straight up and down torso.  Even my cat's getting upset.. Wide shoulders, wider than the hips. Big ole feet, long arms. Who has the child bearing hips? 

Who's a tranny? Raise your hand, please. Thank you! (neste bilde viser transer som løfter høyre hånd :))

Mouth the size of Texas. No waist, no hips. Look at the way she's walking there... lady walks like a dude.

Look at how tall it is, six feet tall. Look at the trachea. She's got that kind of Michael Jackson nose going on, now. Now there's rumours her husband was gay... of course he's gay. Look at how deeply set in the eyes are. 

Ok, look at the deceptive pose of a man pretending to be a woman. Why is she putting her hands on the hips? Her shoulders are actually three head widths wide. The shoulder to skull- ratio...

The shoulder to hips- ratio indicate this is a man as well. Remember, it's all about the ratios.

My, what a square jaw you have. And prominent brow ridge. In this show they went all out, man! They got the people with big skulls and strong brow ridges.

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skal være ei dame som har født flere barn, eller...?

Ja, hvorfor ikke?

 

Prøv og konsentrer deg litt, og se for deg personen uten alt stashet. Hvordan ser personen ut uten langt hår, lange negler, kjole, høye hæler, gullsmykker, sminke og bryster? Står vi ikke da igjen med strukturen til en 12-årig gutt?

Du må innrømme at denne personen har veldig mange ting på seg.

Samme dama:

Chrissy-Teigen-stretch-marks.jpg

Så... Uten pupper mener du dette er slik kroppen til 12-årige gutter er formet. Javelnei.

 

Slike bilder gjør ofte at en glemmer å se på forholdet mellom skuldre og hofter. Men forholdet mellom skuldre og hofter kan fortelle svært mye.

For all del. Forklar ut ifra bildet over som viser dette forholdet betraktelig bedre enn bildet ditt.

 

På den annen side, tror du ikke at en 12-årig gutt kan se like oppsiktsvekkende ut hvis vedkommende ble kledd opp i alt stashet? Det klart at en på noen timer kunne forandre en gutt til å se ut som en "jålebolette" fra Hollywood eller andre steder...!

Joda, men det er samme problem her som det er under flat jord og kreasjonisme. Man kan ikke bare se på ett og ett faktum isolert sett. Bare fordi du finner ett eneste bilde som du syntes ser rart ut om du, så betyr ikke det at det ikke finnes en haug med andre som er mye mer klare og beskrivende.

Men nei. Bedre med vagheter slik at fantasien kan bestemme sannheten, ikke sant? Ikke rart folk tror på guder og flat jord.

Lenke til kommentar

Ja...

På venstre bilde ser du ingen av skuldrene. På det høyre bildet ser vi den ene av skuldrene, som går litt utenfor hofta. Tilsvarende ville den andre skulderen også vært utenfor hofta, og vi ville fått en ganske mannlig figur hvis vi kunne se den. 

 

Menn har også hofter, som de bruker til å gå og løpe med :) Så på en veldig tynn mann kan du se antydning til innsvingning i livet. Men vi ser vel på høyre bildet en antydning til adonisbelte over bikinibuksa.

Øynene sitter ganske dypt i kraniet, og panna er relativt framstående. 

 

Det er høye kinnbein, som jeg nå har lært er et mannlig trekk. Lange armer, lange tær. Tenk hvor store føttene ville vært i lave sko, og hvor lange armene ville sett ut. Det normale er å se en person i lave sko, men du vil aldri få se denne personen i lave sko. 

 

I tillegg kan faktisk disse bildene være redigerte!

 

Sånn :)

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Ja...

På venstre bilde ser du ingen av skuldrene. På det høyre bildet ser vi den ene av skuldrene, som går litt utenfor hofta. Tilsvarende ville den andre skulderen også vært utenfor hofta, og vi ville fått en ganske mannlig figur hvis vi kunne se den.

Er det en ganske mannlig figur!? Galskap. Intet mindre.

 

Menn har også hofter, som de bruker til å gå og løpe med :) Så på en veldig tynn mann kan du se antydning til innsvingning i livet. Men vi ser vel på høyre bildet en antydning til adonisbelte over bikinibuksa.

Øynene sitter ganske dypt i kraniet, og panna er relativt framstående.

Jeg må innrømme jeg er mer enn bar elitt nysgjerrig på ditt eget bilde. For hvis det over er mannlig ... noe sier meg at du ikke har sett nøye etter i speilet.

 

Det er høye kinnbein, som jeg nå har lært er et mannlig trekk.

Alle asiater er menn.

 

I tillegg kan faktisk disse bildene være redigerte!

Som jo avviser absoliutt alle beviser du selv har lagt frem så langt... Ærlig talt.
Lenke til kommentar

Da jeg var tenåring ble det tatt et bilde av meg i badedrakt, og jeg hadde store forventninger til dette bildet. 

Da bildet kom, var det ikke som forventet. 

For mitt hofteparti virket ekstremt i forhold til dem som jeg så på tv og bilder.

Og jeg var ikke spesielt overvektig på den tida. 

 

Da dette bildet forelå, følte jeg behov for å redigere vekk store deler av mitt hofteparti. Disse bildene av Teigen er bare enda flere bilder av modeller med mannlige hofter (selv om enkelte damer kan ha smale hofter).

 

Det er slett ikke forbausende at mange unge jenter blir så frustrerte at de sulter seg ihjel. 

Jeg var for glad i mat til det, men jeg skjønner det utmerket godt. 

Lenke til kommentar

Da jeg var tenåring ble det tatt et bilde av meg i badedrakt, og jeg hadde store forventninger til dette bildet. 

Da bildet kom, var det ikke som forventet. 

For mitt hofteparti virket ekstremt i forhold til dem som jeg så på tv og bilder.

Og jeg var ikke spesielt overvektig på den tida. 

 

Da dette bildet forelå, følte jeg behov for å redigere vekk store deler av mitt hofteparti. Disse bildene av Teigen er bare enda flere bilder av modeller med mannlige hofter (selv om enkelte damer kan ha smale hofter).

 

Det er slett ikke forbausende at mange unge jenter blir så frustrerte at de sulter seg ihjel. 

Jeg var for glad i mat til det, men jeg skjønner det utmerket godt.

At du føler på kroppsfokus slik de fleste har gjort gjennom mesteparten av livet er ganske normalt, men det har ingenting med denne saken å gjøre. Men om du har vært av de som har vært opptatt av å sammenligne deg med andre og vært generelt misfornøyd med sammenligningen (jeg tar det bare fra det du nettopp skrev), da begynner man jo å ane hvor dette langt over normal fokus på hvordan andre ser ut kommer fra.

Og "løsningen" virker til å være den samme som med religion og flat jord.

Det er alle andre som har problemer. Eliten hjernevasker med globussåpe, og alle de tynne pene menneskene er egentlig et annet kjønn - iscenesatt av eliten det også.

Men Gud elsker meg for den jeg er, og det er alt jeg ønsker i verden.

 

Slik ser det ut fra her jeg sitter hvertfall.

Lenke til kommentar

Da jeg var tenåring ble det tatt et bilde av meg i badedrakt, og jeg hadde store forventninger til dette bildet. 

Da bildet kom, var det ikke som forventet. 

For mitt hofteparti virket ekstremt i forhold til dem som jeg så på tv og bilder.

Og jeg var ikke spesielt overvektig på den tida. 

 

Da dette bildet forelå, følte jeg behov for å redigere vekk store deler av mitt hofteparti. 

Ah, her har vi vel årsaken til alle teoriene, tenker jeg. Du er såpass misfornøyd med din egen kvinnekropp, at istedet for å akseptere den(eller trene den til slik du vil ha den) leter du etter grunnlag for å påstå at andre kvinnekropper, som du føler menn finner mer attraktive enn din, egentlig ikke er kvinnekropper. 

Dette er noe du må jobbe med i eget selvbilde, ikke en konspirasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det tror jeg så gjerne. Men de tingene jeg nevnte appellerer til deg av en grunn, og fakta virker til å spille en heller ubetydelig rolle.

 

 

Når et bedrag blir rullet opp, vil plutselig mange ting bli forståelige som før var uforståelige.

 

Du kan selv måle skuldrene og hoftene til Teigen, og finne at jeg har rett. 

 

Og litteraturen beskriver menn som "senete" og lignende. Er det ikke nettopp slik dagens modeller ser ut? 

 

Tror dere at denne dama når som helst kan velge å trene seg til å bli en victoria's secret-modell?

 

62ff9c5386e4c57de8bdab160d0b08b9.jpg

Lenke til kommentar

 

 

 

Det tror jeg så gjerne. Men de tingene jeg nevnte appellerer til deg av en grunn, og fakta virker til å spille en heller ubetydelig rolle.

 

 

Når et bedrag blir rullet opp, vil plutselig mange ting bli forståelige som før var uforståelige.

 

Men da må de rulles opp. Ikke bare fantaseres om.

 

Du kan selv måle skuldrene og hoftene til Teigen, og finne at jeg har rett.

Rett i hennes skulder/hofte forhold - helt sikkert. Rett i at hun er en 12-årig gutt - nei.

 

Og litteraturen beskriver menn som "senete" og lignende. Er det ikke nettopp slik dagens modeller ser ut?

Nei. Ikke i nærheten engang. Derimot er de tynne. Det er ikke det samme.

 

Tror dere at denne dama når som helst kan velge å trene seg til å bli en victoria's secret-modell?

 

62ff9c5386e4c57de8bdab160d0b08b9.jpg

Når som helst? Det vil jo kreve innsats og tid. Jeg har selv slanket bort over 1/4 av kroppsvekten og kan attestere på at det er mulig.

Jeg har selv stått igjen med en garberobe hvor det eneste jeg kunne beholde var sokkene. Alt annet måtte kjøpes nytt. Det er ikke umulig på noen måte. Det krever innsats på de rette tingene, og en instilling de fleste glemmer å legge krefter i.

Ditt hypotetiske spørsmål om denne damen kunne blitt så "fin" vitner om ikke noe annet enn at du har gitt opp før du har begynt.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Spørsmålet er om ikke disse modellene er tynne på en skremmende måte.

At du avfeier noe ingen har nevnt enda var mer enn bare litt rart.

 

Altså, det er sjelden for en kvinne å komme ned i en så lav fettprosent. Som det også sies i denne videoen om celebrity fitness trainer Jillian Michaels.

 

 

 

Akkurat. Det krever mye og konsevent og konstant jobbing for å komme seg dit og å holde seg der.

Men at du sier det er sjeldent mens du poster en slik usmakelig video som spekulerer i menneskers utseende finner jeg litt frekt. Helt i tråd med alt annet du har postet av hjernedøde spekulasjoner rundt variasjoner over menneskekroppen forøvrig.

 

Som en digresjon vil jeg nevne at jeg har datet en dame med en ikke alt for ulik kropp til damen i videoen.

Skal du nå utnytte sjansen til å fortelle meg at jeg har datet en mann uten å vite et fnugg mer enn kroppstype? Du vet, som gjennom ditt nå akk så godt kjente sneversynte kikkehull til verden. Eller kanskje "kikkerhull" er mer beskrivende om det du driver med her.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Jeg ser innimellom feite kvinnfolk som prøver å "jekke ned" andre kvinner som har sunne vaner, og dermed ikke ruller ned trappene med: "Det er ikke slik et "ekte" kvinnfolk ser ut". Eller: "Hun hadde aldri sett slik ut om hun hadde vært alenemor med 3 unger!".

 

Widewanka er i grunnen i samme kategori. Men tror at hun har klart å finne et "smutthull". Hun snakker jo ikke ned disse andre kvinnene på grunn av at de er vakrere enn henne. Neida, det er fordi de er kjønns reverserte satanister skal vite!

 

Ikke patetisk i det hele tatt dette nei..  :nei:

Lenke til kommentar

Jeg ser innimellom feite kvinnfolk som prøver å "jekke ned" andre kvinner som har sunne vaner, og dermed ikke ruller ned trappene med: "Det er ikke slik et "ekte" kvinnfolk ser ut". Eller: "Hun hadde aldri sett slik ut om hun hadde vært alenemor med 3 unger!".

 

Widewanka er i grunnen i samme kategori. Men tror at hun har klart å finne et "smutthull". Hun snakker jo ikke ned disse andre kvinnene på grunn av at de er vakrere enn henne. Neida, det er fordi de er kjønns reverserte satanister skal vite!

 

Ikke patetisk i det hele tatt dette nei..  :nei:

Alt er relativt, vett'u. Kan man få alle andre til å feile (eller diskvalifisert, som Widewanka jobber med her i tråden) vil man til slutt stå igjen som vinneren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...