Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du vurdert muligheten for at det er fordi menn har mer vett?

På vegne av alle kvinner vil jeg ha meg frabedt at Widewanka sine sinnsyke konspirasjonsteorier brukes mot resten av oss.

Jeg regner med de fleste mennene i denne tråden skjønte at den setningen var beregnet kun på Widewanka. ;)

Hehe. Beskjed mottatt. :)

Det blir veldig forvirrende dette her. Om Widewanka har rett og såpass mange har skiftet kjønn betyr det at de fleste mennene i denne tråden egentlig er kvinner. Og Widewanka har beskrevet seg selv som høy og siden det er et mannlig trekk så må Widewanka være en mann. Er det da menn eller kvinner i denne tråden som har mest vett?

Jeg har selv fått kommentarer på at jeg har brede skuldre til kvinne å være. Altså er jeg vel egentlig en mann og dermed er det en mann som ikke forsto setningen din. Hmm. Dette blir vanskelig.

Det må være utmattende å være en konspirasjonsteoretiker som Widewanka og måtte tenke over slikt hele tiden. ;P

Lenke til kommentar

Det blir veldig forvirrende dette her. Om Widewanka har rett og såpass mange har skiftet kjønn betyr det at de fleste mennene i denne tråden egentlig er kvinner. Og Widewanka har beskrevet seg selv som høy og siden det er et mannlig trekk så må Widewanka være en mann. Er det da menn eller kvinner i denne tråden som har mest vett?

Godt poeng. Jeg har alltid trodd jeg var mann, og har tilogmed fått to jenter (tror jeg da) med min kone. Men selv om jeg har brede skuldre, så har jeg relativt lys stemme til mann å være, så da er vel jeg kvinne da, eller hva Widewanka :eek:

Det gjør det litt vanskeligere å forklare hvordan jeg kunne få barn, men Widewanka er jo sikker i sin sak, så HAN må vel ha rett...

:tease:

Lenke til kommentar

Hun..! 

Jeg arbeider også med relasjonene til familier. Relasjoner gjør definitivt at en ser nærmere på visse personer enn en ellers ville gjort. Sånn at hvis din kone ser veldig kvinnelig ut, vil jeg avskrive etterforskningen på deg :)

Men dette er helt klart en kvinne, "konete" utseende, eplerundt søtt ansikt. Kort person. Rett nok noe skjegg i ansiktet, men dette kan være limt på eller oppnådd med testosteron... 

680.jpg

Lenke til kommentar

Men kunne saksøkt dem for å gå i klasse med individer med forfalskede identiteter.

Hva skulle søksmålet vært?

Kan du ikke snart fortelle hva du skal saksøke folk for? Det kunne jo gi oss andre et innblikk i hva du snakker om, for jeg tror jeg har absolutt alle med meg når jeg sier at vi sliter med å følge deg i hva som er problemet her.

For du åpnet tråden for at vi andre skulle skjønne noe av dette, gjorde du ikke?

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke hvordan han kunne hatt så mye mindre hodeskalle. Der er vi uenige.

Evt søksmål - det er en alvorlig ting hvis en stor del av klassekameratene oppga feil kjønn, både ved deling av garderobe og i andre situasjoner. 

Men det er klart at jeg vil ikke forsøke på noe slikt nå, hvis jeg er en av de få som er oppmerksomme på denne problemstillingen. For å vinne et slikt søksmål, måtte det så klart bli en mye større oppmerksomhet rundt problemstillingen først.

Lenke til kommentar

Evt søksmål - det er en alvorlig ting hvis en stor del av klassekameratene oppga feil kjønn, både ved deling av garderobe og i andre situasjoner.

Så langt har du enda ikke klart å formulere en setning som sier hvorfor, utover at du har blitt bedratt. Da uten å si hva bedraget består it.

Men det er klart at jeg vil ikke forsøke på noe slikt nå, hvis jeg er en av de få som er oppmerksomme på denne problemstillingen. For å vinne et slikt søksmål, måtte det så klart bli en mye større oppmerksomhet rundt problemstillingen først.

Jeg begynner å se hvorfor Bibelen og flat jord appellerer til deg.

Du skriver "mye større oppmerksomhet rundt problemstillingen først", men det er jo helt feil rekkefølge. Du kan ikke skape større oppmerksomhet rundt en problemstilling uten å sannsynliggjøre at det finnes en problemstilling. Men der har du jo hele problemet til både bibel og flat jord også.

Så om du går til retten og sier at "disse menneskene har fått byttet kjønn." Så sier dommeren og juryen "Ja, det har de."

Så sier dommeren: Presenter din sak.

Hvilken sak ville du presentert? Mot hvem? For jeg sliter med å se at du har en sak.

Du kan selvfølgelig si at barn har fått tvangsbyttet kjønn, men slikt kan jo sjekkes ved DNA-tester. Som sagt tidligere er det ingen teknologi i dag som vil endre DNA på denne måten, så med en kjapp blodprøve får man svaret. Uansett hvor mye hormonbehandlinger og navnebytter de har gjennomgått.

Og på toppen av dette så ser jeg absolutt ikke hvilken sak du har dersom det i det hele tatt var mulig.

At barna selv som har fått tvangsbyttet kjønn på denne hittil magiske og umulige måten har en sak, ok - men du?

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

Flat jord er en hyggeligere ting, dette appellerer egentlig ikke til meg. Det er liksom som å bli kastet opp på, av det verden består av bak maskene...  Bak fasaden. Det er ikke noe gøy å se bak fasaden egentlig. 

Har aldri blitt slått fysisk av noen som jeg idag mistenker er hemmelig transe, men andre ting kan være like alvorlige som fysiske slag. Som forakt og avstandstagen til de normale i samfunnet, for eksempel. 

Og dette kan i teorien være ting som en kan saksøke staten for senere. Rent teoretisk, som sagt. Men jeg tviler ikke på at hemmelige transer har sendt mange normale mennesker til helvete.

Mel B er enda en som har en mistenkelig mørk stemme. Til og med slik at den ble latterliggjort på America's Got Talent. Det begynner sakte å sive inn hos meg at historien om den hotte barnevakten som hadde trekant med Mel B og mannen Stephen, ikke kan være sann. 

Det er bare et drama for å underholde publikum, og enda en gang overbevise dem om at kjendiser fungerer normalt seksuelt. 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4877202/SECOND-woman-claims-Mel-B-harassed-her.html

Det samme er også tilfelle med historien til Gwen Stefani. Hun hadde nok tenkt å skille seg uansett, og så kunne de få laget en svær ekstra sak, en enorm skandale av det. 

Lenke til kommentar

Flat jord er en hyggeligere ting, dette appellerer egentlig ikke til meg. Det er liksom som å bli kastet opp på, av det verden består av bak maskene... Bak fasaden.

Men likevel virker du til å bruke uhorvelig mye energi på dette.

Det er ikke noe gøy å se bak fasaden egentlig.

Kanskje du skulle prøve å faktisk se en gang. Altså, som en kontrast til å bare inbille deg ting.

Har aldri blitt slått fysisk av noen som jeg idag mistenker er hemmelig transe, men andre ting kan være like alvorlige som fysiske slag. Som forakt og avstandstagen til de normale i samfunnet, for eksempel. 

Og dette kan i teorien være ting som en kan saksøke staten for senere. Rent teoretisk, som sagt. Men jeg tviler ikke på at hemmelige transer har sendt mange normale mennesker til helvete.

O-kay...

Mel B er enda en som har en mistenkelig mørk stemme. Til og med slik at den ble latterliggjort på America's Got Talent. Det begynner sakte å sive inn hos meg at historien om den hotte barnevakten som hadde trekant med Mel B og mannen Stephen, ikke kan være sann. 

Det er bare et drama for å underholde publikum, og enda en gang overbevise dem om at kjendiser fungerer normalt seksuelt.

Så måten å vise deg at man fungerer normalt seksuelt er via mishandling og trekant? Ja du er nok en god representant for å finne normen i samfunnet.

Det samme er også tilfelle med historien til Gwen Stefani. Hun hadde nok tenkt å skille seg uansett, og så kunne de få laget en svær ekstra sak, en enorm skandale av det.

For det er jo hva alle som har noe å skjule gjør - de skaper oppmerksomhet rundt seg selv... Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

"Hide in plain sight" er vel det Widewanka kommer til å svare på den :)

Det må være en skummel verden disse der lever i. Man er sikker på at det sitter en verdensmakt som bare vil deg vondt. Selvsamme verdensmakt lurer deg med selv formen på jorden for ... ja, hvem vet hvorfor. Men slik er det likevel. Ikke engang dø kan man gjøre, for da kommer en hevngjerrig gud og kaster deg i flammehavet, så det er best du bøyer deg i støvet for gudemakten.

De ser jo fiender og trusler over alt. Det må være guffent og skremmende for dem, og jeg er helt sikkert på at frykten er det som styrer deres liv. Man kan vel bli nervevrak av mindre.

Endret av fokkeslasken
Lenke til kommentar

"Det må være en skummel verden disse der lever i. "

Du har til en viss grad rett i det, men for en ekte kristen vil det også representere et framskritt å se gjennom stadig flere bedrag. 

Hvis jeg tror på alle løgnene som produseres, fortsetter jeg jo å bli grovt bedratt i år etter år. Noe som kan skade meg på flere områder. 

Og en forholder seg feil til mange mennesker. Oppfatter dem feil, og oppfatter situasjoner feil. 

Mange kjendiser er altså som 12-årige gutter eller 12-årige jenter, med en collage av kjønnshormoner oppå der igjen. 

En ting som jeg mener karakteriserer en slik unormal kjendis, er en uvanlig skamløshet. Som her:

3AAC68B000000578-0-image-a-71_1479878602

Siden de fysisk er ca. 12-årige gutter, vil det antagelig være lettere for en slik å gå omtrent naken på en tilstelning, og le av det etterpå. 

Det aner meg at det kanskje ikke er et reelt valg for en ekte kvinne, pga bekymringer for lukt, bakterier, plutselig blødning eller lignende type ulykke.

Bekymringer som ikke i tilsvarende grad er til stede hos en som er en 12 år gammel gutt fysisk.

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Hvis jeg tror på alle løgnene som produseres, fortsetter jeg jo å bli grovt bedratt i år etter år. Noe som kan skade meg på flere områder. 

Og en forholder seg feil til mange mennesker. Oppfatter dem feil, og oppfatter situasjoner feil. 

Det skal vel relativt mye til å bli så "skadet" i synet på andre mennesker som du er.

Lenke til kommentar

"Det må være en skummel verden disse der lever i. "

Du har til en viss grad rett i det, men for en ekte kristen vil det også representere et framskritt å se gjennom stadig flere bedrag.

Selvoppfyllende profetier er de beste for å sementere folk til løgner.

Irony ... overload ...

Mange kjendiser er altså som 12-årige gutter eller 12-årige jenter, med en collage av kjønnshormoner oppå der igjen.

Seriøst. Kom det ut av huset. Ta en internettpause. Frisk luft. Fisketur. Kok kaffe på bål. Slike ting.

En ting som jeg mener karakteriserer en slik unormal kjendis, er en uvanlig skamløshet. Som her:

Siden de fysisk er ca. 12-årige gutter, vil det antagelig være lettere for en slik å gå omtrent naken på en tilstelning, og le av det etterpå.

Er det slik du tror 12-årige gutter ser ut? Wow...

Det aner meg at det kanskje ikke er et reelt valg for en ekte kvinne, pga bekymringer for lukt, bakterier, plutselig blødning eller lignende type ulykke.

Bekymringer som ikke i tilsvarende grad er til stede hos en som er en 12 år gammel gutt fysisk.

Så - du likte ikke idèen min om blodprøver?

Det ble for enkelt å skaffe håndfaste beviser, kanskje.

Lenke til kommentar

Gutt, jente eller bare flatjorder?

attachicon.gifFlathead 01.jpg

Hmm... dette er mobbing av et lyte. 

I min egen nærmeste familie er det slik at armlengder for kvinner og menn er slik de skal være, og høydeforholdene mellom kvinner og menn også. 

Men om jeg ser en nabofamilie der armlengdene for kvinner og menn er motsatt av det de skal være, og høydeforholdene mellom kvinner og menn likeså?

Det vil si, guttene der er lavere enn jentene.

Hva skal jeg slutte av dette?

For meg er det virkelig snodig at jentene i familien er høyere enn guttene. 

Og det ser ut til å være konsekvent i flere familier.

Lenke til kommentar

Den dama der er langt fra en 12-åring. Jeg hadde pult henne selv om hun hadde en svær kukk mellom beina :dribble:

Hva i helvete er det du snakker om blødninger. Hvor skal galskapen ta slutt :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...