Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

"Sant nok. Men de tingene vet vi eksisterer. Det du snakker om her, endre kjønn på sine barn gjennom navnebytte og annet svada, er ikke engang teknisk sett mulig."

 

Hvorfor er det så utenkelig at en eller flere Illuminati trannier jobber på sykehuset, og har tilgang til å registrere babyer med personnumre etter foreldrenes ønske? De som registrerer barnet med navn og personnummer videre, går ut fra opplysningene fra sykehuset. De møter ikke babyene selv.

Seriøst. Ta en internettpause. Kanskje skaff deg litt erfaring med barn i samme slengen, for du vet tydeligvis absolutt ingenting om barn gjennom de ensifrede aldrene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Sant nok. Men de tingene vet vi eksisterer. Det du snakker om her, endre kjønn på sine barn gjennom navnebytte og annet svada, er ikke engang teknisk sett mulig."

 

Hvorfor er det så utenkelig at en eller flere Illuminati trannier jobber på sykehuset, og har tilgang til å registrere babyer med personnumre etter foreldrenes ønske? De som registrerer barnet med navn og personnummer videre, går ut fra opplysningene fra sykehuset. De møter ikke babyene selv.

 

Å registrere et barn som jente eller gutt er mulig, men alle de andre sinnsykhetene du snakker om er ikke mulig. Det holder ikke at det står jente i passet når man er gutt.

Lenke til kommentar

 

"Sant nok. Men de tingene vet vi eksisterer. Det du snakker om her, endre kjønn på sine barn gjennom navnebytte og annet svada, er ikke engang teknisk sett mulig."

 

Hvorfor er det så utenkelig at en eller flere Illuminati trannier jobber på sykehuset, og har tilgang til å registrere babyer med personnumre etter foreldrenes ønske? De som registrerer barnet med navn og personnummer videre, går ut fra opplysningene fra sykehuset. De møter ikke babyene selv.

Seriøst. Ta en internettpause. Kanskje skaff deg litt erfaring med barn i samme slengen, for du vet tydeligvis absolutt ingenting om barn gjennom de ensifrede aldrene.

 

 

Du mener at det er en del rumpevask de første årene, så det er ikke mulig?

 

Får gå tilbake til den samme logikken som dyrene. Hvis det er mat, så spiser de den. Hvis det er regn og vind, søker de skjul til uværet er over. Og går tilbake til å spise så lenge det er mat. Annen livsfilosofi tenker de ikke på.. slik får jeg også fokusere på de nære ting i hverdagen...  :)

Lenke til kommentar

Helsesøster ser barna naken jevnlig de første 3 årene - er folk i et såpass lavstatus-yrke også en del av eliten?

 

Det kan faktisk være at denne barbariske skikken er såpass vanlig. Eller disse foreldrene holder seg med egne helsesøstre. 

 

Men helsesøstre pleier egentlig ikke å sjekke for bleieutslett, med mindre foreldrene ber spesielt om det. Mange andre ting som veiing og måling kan foregå med bleiene på. 

En ting som er litt risky, er hvis forelderen må foreta bleieskift på fellesrommet til helsestasjonen, ved siden av andre foreldre. Men om jeg hadde sett ei ukjent mor med en guttebaby kledd i rosa, tror jeg kanskje ikke jeg hadde kommentert det. 

Lenke til kommentar

 

Seriøst. Ta en internettpause. Kanskje skaff deg litt erfaring med barn i samme slengen, for du vet tydeligvis absolutt ingenting om barn gjennom de ensifrede aldrene.

Du mener at det er en del rumpevask de første årene, så det er ikke mulig?

 

Hva!? Forstår du det at barn er mennesker? De er personer med en identitet. Du kan ikke endre dette ved å gi dem andre navn eller rosa/blå klær eller andre slags leker eller hva du nå enn måtte tro endrer en persons identitet.

Som sagt - skaff deg litt erfaring med barn. De kan, nei - de vil, overraske deg. De er seg selv. Ikke hva du vil de skal være.

 

Får gå tilbake til den samme logikken som dyrene. Hvis det er mat, så spiser de den. Hvis det er regn og vind, søker de skjul til uværet er over. Og går tilbake til å spise så lenge det er mat. Annen livsfilosofi tenker de ikke på.. slik får jeg også fokusere på de nære ting i hverdagen...  :)

Ja det ga jo mening...
Lenke til kommentar

 

Helsesøster ser barna naken jevnlig de første 3 årene - er folk i et såpass lavstatus-yrke også en del av eliten?

 

Det kan faktisk være at denne barbariske skikken er såpass vanlig. Eller disse foreldrene holder seg med egne helsesøstre. 

 

Men helsesøstre pleier egentlig ikke å sjekke for bleieutslett, med mindre foreldrene ber spesielt om det. Mange andre ting som veiing og måling kan foregå med bleiene på. 

En ting som er litt risky, er hvis forelderen må foreta bleieskift på fellesrommet til helsestasjonen, ved siden av andre foreldre. Men om jeg hadde sett ei ukjent mor med en guttebaby kledd i rosa, tror jeg kanskje ikke jeg hadde kommentert det.

 

Ser du i det hele tatt at du totalt overser det faktum at barn allerede har en identitet da de blir født?
Lenke til kommentar

"Hva!? Forstår du det at barn er mennesker? De er personer med en identitet. Du kan ikke endre dette ved å gi dem andre navn eller rosa/blå klær eller andre slags leker eller hva du nå enn måtte tro endrer en persons identitet.
Som sagt - skaff deg litt erfaring med barn. De kan, nei - de vil, overraske deg. De er seg selv. Ikke hva du vil de skal være."

 

Errm. Hvis mine foreldre hadde gitt meg personnr, navn og klær til en gutt, og etter hvert kjønnsoperasjon og T (testosteron), ville det ikke påvirket meg?

Som ung kjemper en kanskje fortsatt litt imot, men den andre identiteten vil som oftest bli ganske stabil etter hvert. 

For en del vil det også være en tvang at de må kontakte systemet for i det hele tatt å kunne få barn. Mens andre ender opp med konklusjonen at de ikke vil ha barn i en slik verden. 
 

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Errm. Hvis mine foreldre hadde gitt meg personnr, navn og klær til en gutt, og etter hvert kjønnsoperasjon og T (testosteron), ville det ikke påvirket meg?

Som bringer oss tilbake til hva som er fysisk mulig. Ingen kjønnsoperasjon med tilhørende hormonbehandling vil på noen måte endre hvem du er. Det vil ikke engang gjøre deg til et annet fysisk kjønn. Det vil ikke endre hvem du har lyst på (mann/kvinne) eller noe annet som har med slikt å gjøre.

Man vil fortsatt være seg selv. Det du mistenker finnes ikke. Teknologien finnes ikke.

Jeg sliter seriøst med å forstå hva du vil frem til.

 

Som ung kjemper en kanskje fortsatt litt imot, men den andre identiteten vil som oftest bli ganske stabil etter hvert.

Hvilken andre identitet? Hvor kommer den fra?

 

For en del vil det også være en tvang at de må kontakte systemet for i det hele tatt å kunne få barn. Mens andre ender opp med konklusjonen at de ikke vil ha barn i en slik verden.

Hvor finnes denne dystopiske verden du tror eksisterer?
Lenke til kommentar

 

Errm. Hvis mine foreldre hadde gitt meg personnr, navn og klær til en gutt, og etter hvert kjønnsoperasjon og T (testosteron), ville det ikke påvirket meg?

Som bringer oss tilbake til hva som er fysisk mulig. Ingen kjønnsoperasjon med tilhørende hormonbehandling vil på noen måte endre hvem du er. Det vil ikke engang gjøre deg til et annet fysisk kjønn. Det vil ikke endre hvem du har lyst på (mann/kvinne) eller noe annet som har med slikt å gjøre.

Man vil fortsatt være seg selv. Det du mistenker finnes ikke. Teknologien finnes ikke.

 

 

 

Selv om personens kjønn egentlig ikke kan endres som du sier, vil det være ting som delvis skaper en ny identitet. Ofte lever FTMs (Female to Male) sammen med MTFs (Male to Female). 

Lenke til kommentar

 

 

Errm. Hvis mine foreldre hadde gitt meg personnr, navn og klær til en gutt, og etter hvert kjønnsoperasjon og T (testosteron), ville det ikke påvirket meg?

Som bringer oss tilbake til hva som er fysisk mulig. Ingen kjønnsoperasjon med tilhørende hormonbehandling vil på noen måte endre hvem du er. Det vil ikke engang gjøre deg til et annet fysisk kjønn. Det vil ikke endre hvem du har lyst på (mann/kvinne) eller noe annet som har med slikt å gjøre.

Man vil fortsatt være seg selv. Det du mistenker finnes ikke. Teknologien finnes ikke.

 

 

Selv om personens kjønn egentlig ikke kan endres som du sier, vil det være ting som delvis skaper en ny identitet. Ofte lever FTMs (Female to Male) sammen med MTFs (Male to Female).

 

Du snakker om barn her, gjør du ikke? De bor med sine foreldre og leker med sine venner av begge kjønn.
Lenke til kommentar

 

Ofte lever FTMs (Female to Male) sammen med MTFs (Male to Female). 

 

Spennende! Hvor ofte gjør de det, egentlig?

 

 

De lever sammen hver onsdag? Nei, dette var ment å svare på påstanden om at de ikke automatisk blir homofile. Altså, de lever sammen med en reversert person av motsatt kjønn. 

 

Kan dere peke på ei fattig, upopulær jente som har den samme eh... fyldige stemmen som Miley Cyrus har?

 

 

Denne stemmen bringer tilbake tidlige minner fra en kvinnelig (??) lærer fra barneskolen. 

 

Min gjetning er at de har vært litt uheldige med reverseringen, slik at det ligner vel mye på en mannsstemme. 

Hvordan kan egentlig et lite vesen som Miley Cyrus ha en så mørk stemme? Det er unaturlig. 

Hun burde hatt en lysere stemme. 

Det er et par kvinnelige artister i Norge som har den samme "fyldige" tåkelur-stemmen, og denne engelske artisten som hadde et par store hits for mange år siden:

 

Endret av Widewanka S.Trømpe
Lenke til kommentar

Hvor dyp stemmen er bestemmes av lengden på stemmebåndene. Noen har kortere enn gjennomsnittet, og noen har lengre. Derfor ser du for eksempel Tom Selleck med både kløft i haken og mer hår en mange apekatter, likevel har pipestemme. Det er en helt naturlig variasjon. Det samme gjelder selvsagt også for kvinner. Og man finner derfor kvinner i begge ender av skalaen med både kjempedyp, og kjempelys stemme.

 

Hvis du har lyst til å tjene litt penger, tenker jeg det kan ligge en liten formue i å saksøke kommunen der du vokste opp, for "mangelfull opplæring i grunnskolen."

 

Her er link med mer informasjon:

 

http://www.ks.no/fagomrader/ks-advokatene/rettsomrader/forvaltnings--og-kommunalrett1/erstatningskrav-mot-kommunen-som-folge-av-mangelfull-opplaring/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En har vel tenkt at kunstnere iallfall kan se litt spesielle ut, men det er påfallende mange lave menn som er kjendiser. 

 

Her er en person som illustrerer forskjellene på menn og kvinner. Det er en mann som har blitt avhengig av operasjoner for å få den perfekte kvinnekroppen.... Men uansett hvor mange operasjoner han tar, ser han veldig mandig ut i og med at armene går nesten ned til knærne, hoftene er smale. Og han var en ganske kjekk mann en gang i tida... Det er vanskelig å viske ut det mandige etter puberteten. 

 

CYCv8bYWwAAEd09.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...