Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man skal altså slutte å akseptere at andre er slik de er?Hvordan skal man gjøre dette sånn i praksis?Om jeg kler meg i kjole og treffer på deg, hvordan skal du "ikke akseptere" at jeg går i kjole?Hvordan skal du praktisere din manglende aksept for andre folk?Det beste må da være å holde seg unna andre..

Man skal vel innføre en form for kjønnspoliti da. Alle med et utseende som avviker litt fra det Widewanka ser på som normalt skal hankes inn og gjennomgå full undersøkelse for å se om de faktisk er det de ser ut som. Men siden eliten har så fantastisk teknologi at de kan skjule livmor og testikler også, så vil en vanlig undersøkelse ikke være nok. Man må muligens tvangsimpregnere kvinnene og få mennene til å ejakulere litt sæd i en kopp som så settes inn i noen egg.

Hvis det blir barn ut av det så kan man kanskje godta at de faktisk er det kjønnet de utgir seg for å være.

Siden eliten har så stor makt kan kun "gode kristne" som Widewanka få lov til å overvære prosessen og sørge for at det blir gjort riktig.

Det kommer til å bli ganske vanskelig ettersom nesten hele Norges befolkning må gå gjennom prosessen (nesten ingen oppfyller alle kravene til utseende Widewanka har), men det kan ikke stoppe hennes "modige" søken etter "sannheten".

Ugh. :-|

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli ganske vanskelig ettersom nesten hele Norges befolkning må gå gjennom prosessen (nesten ingen oppfyller alle kravene til utseende Widewanka har), men det kan ikke stoppe hennes "modige" søken etter "sannheten".

Ugh. :-|

Tror du det faktisk hadde hjulpet?
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli ganske vanskelig ettersom nesten hele Norges befolkning må gå gjennom prosessen (nesten ingen oppfyller alle kravene til utseende Widewanka har), men det kan ikke stoppe hennes "modige" søken etter "sannheten".Ugh. :-|

Heh. Nei. ^_^ I hennes tanker er jo Eliten er så mektig at de fortsatt hadde lurt oss alle på et vis.

Vi ser jo den samme tankegangen i flat jord tråden. Om vi så hadde spandert en tur i rommet på dem så de kan se jordens form direkte, så ville de nok hevdet at eliten kontrollerer synet deres og jorden er fortsatt flat.

Lenke til kommentar

Har du vurdert muligheten for at det er fordi menn har mer vett? 

På vegne av alle kvinner vil jeg ha meg frabedt at Widewanka sine sinnsyke konspirasjonsteorier brukes mot resten av oss.

Jeg regner med de fleste mennene i denne tråden skjønte at den setningen var beregnet kun på Widewanka. ;)

Lenke til kommentar

Det kommer til å bli ganske vanskelig ettersom nesten hele Norges befolkning må gå gjennom prosessen (nesten ingen oppfyller alle kravene til utseende Widewanka har), men det kan ikke stoppe hennes "modige" søken etter "sannheten".Ugh. :-|

Heh. Nei. ^_^ I hennes tanker er jo Eliten er så mektig at de fortsatt hadde lurt oss alle på et vis.

Vi ser jo den samme tankegangen i flat jord tråden. Om vi så hadde spandert en tur i rommet på dem så de kan se jordens form direkte, så ville de nok hevdet at eliten kontrollerer synet deres og jorden er fortsatt flat.

Jeg legger stor vekt på synsinntrykk. Problemet er at det i lang tid har vært et "slør" over øynene til folk, som nå forhåpentligvis begynner å bli fjernet. 

Dette høres jo ut som stoff fra en fantasy-roman, jeg er klar over det. Folk har ikke vært i stand til å se at eliten egentlig har et tvilsomt utseende. 

I filmen "Men in Black" er det en som ser på ulike romvesener, og ei av dem viser seg å være hans lærerinne som står foran klassen og roper sine ordrer. Han sier: "Jeg visste alltid at min lærerinne var et romvesen". 

Og dette er faktisk nærmere virkeligheten enn det vi skulle ønske...

Din lærerinne, din klassekamerat eller din nabo kan vise seg å være unormal. Ikke helt som deg selv, men av en litt annen mennesketype. 

I videoen "How will I know" med Whitney Houston, er det en fyr i et tvekjønnet kostyme som danser forbi. Halvt mann, halvt kvinne. Halve mannen har brudekjole og slør, den andre halvdelen har smoking som til en brudgom. Og han tar piruetter rundt seg selv. Er dette et viktig hint...?

Lenke til kommentar

Du bommer på så mye at det blir bare for dumt.

Kanskje først og fremst: Motiv. Her har du ikke klart å gulpe opp noe annet enn noe svada om Satanister. Med fraser som at "visstnok er Satanister kjønnsforvirrede".. For noe vas! At du er kjønnsforvirret skal jeg gå med på. Men du påstår jo å være kristen.. Så med mindre det er det som er greia, at du egentlig er Satanist? Av en eller annen grunn virker det mer sannsynlig på meg, enn at du skulle vært kristen..

Men videre så går det på logikken som du ikke forstår. Kjønnshormoner har en veldig stor innflytelse på utviklingen av utseendet vårt. Så når du mener å påstå at du kan se at en person i kvinneklær egentlig er født som mann. Basert på utseendet. Så feller du din egen teori om at barn blir "kjønns reversert". Du skjønner det, at om et guttebarn ble kastrert, så utvikler det ikke like maskuline trekk.. Så når du ser maskuline kvinner, som ble født som menn. Så er det fordi de gikk gjennom puberteten som gutter..

Nå, filmen "Men in black" viser jo også et univers med aliens der det ikke er plass til din gud. Så om du ser på den filmen som bevis på noenting som helst.. Så må det nesten være nettopp det; at guden din er et fantasifoster..

Og at en artist er kledd ut halvt som brud og halvt som brudgom skulle være et viktig hint om noe som helst? Fra hvem? Og om hva? Og uansett; hvorfor som en idiot i halvt brud/brudgom kostyme i en musikk video? Tror du ikke det finnes mer effektive kommunikasjons former enn dette?

Seriøst Widewanka, det sies at "det er aldri for sent". Kanskje på tide at du vender tilbake til den virkelige verden igjen snart?

Lenke til kommentar

Din lærerinne, din klassekamerat eller din nabo kan vise seg å være unormal. Ikke helt som deg selv, men av en litt annen mennesketype.

Og du ble overrasket da jeg sammenlignet dine holdninger med rasisme fordi...

Rasisme handler ikke om slike løgner som dette. Dette dreier seg om personer som gjør alt for å skjule sitt egentlige kjønn, de kan pøse på med personlige "betroelser" om sine kjønnsorganer for å se om andre er fullstendig med på bedraget.

Gabriel:

I utgangspunktet vet vi ikke om skjelettet til gutt og jente er fullstendig likt. Men hallo... Det ville da ikke være overraskende om skjelettet til gutt og jente ikke er fullstendig likt.  Vet ikke om dere er i stand til å se det ennå, men de siste ukene har jeg sett mange damekjendiser på bilder og TV, som har store munner og gutteskuldre (litt brede skuldre). Hvis det i tillegg stikker noen beinknotter ut av brystet (mannlig kragebein), er saken bankers.

Forhåpentligvis tror ingen at "Men in Black" gjengir virkeligheten på en fullstendig detaljert måte.

Lenke til kommentar

Og du ble overrasket da jeg sammenlignet dine holdninger med rasisme fordi...

Forhåpentligvis tror ingen at "Men in Black" gjengir virkeligheten på en fullstendig detaljert måte.

Så kun utvalgte ting fra utvalgte videoer er hint om sannheten. Hvem bestemmer hvilke hint som hinter om sannheten? Skal jeg lage en enorm liste til deg fra diverse videoer som viser at jorden er en ball kanskje. Er det et bevis på at jorden er en ball og vil du tro på det da?

Det eneste du gjør er å lete etter ting som kan vris til å "bevise" dine innbilninger og alt annet som kan vris til å motbevise dem er feil selv om bevisene tilogmed kommer fra samme sted. Det er rett og slett sinnsykt å holde på slik, ser du ikke det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rasisme handler ikke om slike løgner som dette.

Du minner meg skremmende om min gamle bestemor som så en svart vinne et hundremeterløp på TV, hvorpå hennes kommentar var: "Je trur nå itte dessa der er slik som oss."

Men for all del - forklar gjerne forskjellen på rasismens forskjellsbehandling på grunn av utseende og din forskjellsbehandling på grunn av utseende.

Dette dreier seg om personer som gjør alt for å skjule sitt egentlige kjønn, de kan pøse på med personlige "betroelser" om sine kjønnsorganer for å se om andre er fullstendig med på bedraget.

Hva så? Hva er egentlig problemet ditt med dette? Jeg ser rett og slett ikke problemet her. Om noen ikke vil fortelle deg om noe dypt personlig så er det rett og slett ikke din sak.

I utgangspunktet vet vi ikke om skjelettet til gutt og jente er fullstendig likt.

Seriøst!? Etter dine lange tirader om armlengder og hofter?

Ditt forhold til fakta virker heller lemfeldig. Selv de fakta du selv gir.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette dreier seg om personer som gjør alt for å skjule sitt egentlige kjønn, de kan pøse på med personlige "betroelser" om sine kjønnsorganer for å se om andre er fullstendig med på bedraget.

Hva så? Hva er egentlig problemet ditt med dette? Jeg ser rett og slett ikke problemet her. Om noen ikke vil fortelle deg om noe dypt personlig så er det rett og slett ikke din sak.

Det blir ikke sett på som dypt personlig med kjønnslemlestelse i Afrika, eller mishandling av jenteføtter i Kina. Eller manglende evne til å bekrefte følelsene til sine barn. 

Så hvorfor dette?

Lenke til kommentar

Det blir ikke sett på som dypt personlig med kjønnslemlestelse i Afrika, eller mishandling av jenteføtter i Kina.

Og dette vet du fordi...

Eller manglende evne til å bekrefte følelsene til sine barn.

Så... Du syntes folk skal dele det faktum at de mangler evne til å bekrefte følelsene til sine barn.

Man må jo lure på hvor du tar det fra av og til.

Så hvorfor dette?

Det er ikke opp til deg hva som er personlig for andre. Ei heller har du noe krav på å få vite noe om noen andre som de ikke vil dele. Det er ikke bedrag. Det er fordi du ikke har fortjent å høre det. Kanskje fordi det er for personlig og du ikke er en nær venn, eller en hel haug med andre grunner som man ikke forteller alle alt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du generaliserer forferdelig. Det er slettes ikke så vanlig med kjønnslemlestelse i Afrika og fotbinding i Kina. Det er faktisk slik at de ikke liker de tingene i mesteparten av Afrika/Kina.

Men hvis vi tror at det eksisterer, vil vi være mot det.

Sant nok. Men de tingene vet vi eksisterer. Det du snakker om her, endre kjønn på sine barn gjennom navnebytte og annet svada, er ikke engang teknisk sett mulig.

Det er vanskelig å ta slikt alvorlig. Men på den annen side tror du jo at jorden er flat også, så fakta og bevis står ikke i høysetet hos deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Sant nok. Men de tingene vet vi eksisterer. Det du snakker om her, endre kjønn på sine barn gjennom navnebytte og annet svada, er ikke engang teknisk sett mulig."

Hvorfor er det så utenkelig at en eller flere Illuminati trannier jobber på sykehuset, og har tilgang til å registrere babyer med personnumre etter foreldrenes ønske? De som registrerer barnet med navn og personnummer videre, går ut fra opplysningene fra sykehuset. De møter ikke babyene selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...