Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Ikke hvis de er hemmelige bedragere som gir seg ut for å være kvinner.... Bibelen kritiserer bløtaktige (effeminate) menn. 

Da jeg limte inn sitatet fra youtube, (den er under Mr E sin nyeste video om dattera til Bono) skjønte jeg ikke hele sitatet. Skjønner fortsatt ikke hvordan underlivet til en transekvinne skal kunne sammenlignes med en skoeske, for en skoeske er da nokså stor... Og en transekvinne vil ha litt problemer med å opprettholde kun en liten åpning der nede? 

 

Jaja, pinlig snakk til side. Prøver å sette meg inn i situasjonen til disse transekvinnene, og det kan være et poeng at det er skapt en varig identitet hos dem helt fra starten av. Navnet vil jo også ha mye å si, hvis de da ikke har androgyne navn som "Shiloh" eller "Billie". Det er ikke sikkert det er så enkelt for dem å skifte om til deres naturlige kjønn i voksen alder. Dermed har jeg en viss forståelse... samtidig som de i mange sammenhenger dytter vekk naturlige kvinner og dermed er en trussel for meg. På 1800-tallet var det i tillegg umulig å brått bytte over til det annet kjønn i folkeregisteret? Og man var dermed som registrert kvinne pålagt å gå i lange skjørter fra vugge til grav...? Det var vel ikke så lett å gå til folkeregisteret å overbevise dem om at man i sannhet var født som gutt, og dermed burde få skifte navn og slippe de lange skjørtene. 

 

Så nettopp en realityserie, og ble overbevist om at dette er 100% reelt. Det var et flertall av transejenter med, og de ble bestevenner. De naturlige jentene som var i undertall hadde det ikke så lett. Og de visste ikke at de måtte bryte med transejenter  :sick:

Forferdelig.

Det er overhodet ikke riktig at naturlige kvinner får en vanskeligere og vanskeligere posisjon i forhold til jobb og annet. Da har jo "kvinnefrigjøringen" bare kommet transekvinnene til gode...! Og Jesus ser også dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus er død. Men han hadde kost seg om han levde og kunne fått dette med seg. Selv var han jo homofil med fotfetisj. Eller "profet" som han måtte kalle seg selv for å slippe å bli giftet bort av sine foreldre. De syntes det var bedre at han reiste bort fra bygda, så han ikke brakte skam på dem hjemme. Når han reiste bort for å "profetere" på samme måte som moren var "jomfru", så fikk han også levd ut sin pedofili: "La barna komme til meg!". Noe den katolske, og første kirke, har holdt i hevd blant sine prester. De lærte det selvsagt av Jesus..

Lenke til kommentar

Gabri3L:

Si meg, føler du deg truffet av tråden, eller noe? Skulle helst sett at du ikke pøste ut med krenkelser og blasfemi. Ikke minst for din egen del...

Det sies at etter ca 1910 var det slutt på den gode tida i Norge da folk virkelig la vekt på gudsfrykt og nøysomhet. 

Gudsfrykt med nøysomhet er nyttig til mye.

Lenke til kommentar

Jesus levde sitt liv slik han selv ville. Om du finner det krenkende, så burde du kanskje slutte å tilbe ham?

 

"Gudsfykt" er et morsomt ord. Guden som bare er god og snill i henhold til Jesus, og hans følgere. Tok imot menneskeoffer, og krevde at vi skulle frykte ham. ingen selvmotsigelse der nei. Hva skal man liksom kunne bruke gudsfrykt til, annet enn å skremme andre til å gjøre som man selv vil?

 

Ja, heldigvis er det fler og fler som gjennomskuer løgnen, og driter mitt i fleisen på guden din. Det merkelige for meg, er at du som er så glad i konspirasjonsteorier. ikke har gjennomskuet denne løgnen. Det er kanskje fordi du er travelt opptatt med å aktivt fordumme deg selv med transe teorier og flat jord nonsens?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er jo tydelig at mange som ikke frykter Gud, ender opp som bedragere. 

 

En liten oppdatering om analyser av armlengder. Det virker som slike analyser har noe for seg, da ei jente med lange armer ofte vil ha en bror med korte armer, eller en kjæreste med korte armer. I slike tilfeller er det tydeligvis et mønster der det er flere reverserte som tilhører samme familie. 

 

Det vanskelige er hvis ei jente med lange armer har brødre med lange armer, eller hvis en far med korte armer har en sønn med lange armer. Da blir det vanskeligere å tolke, og en sitter mer eller mindre igjen som et spørsmålstegn. Det kan vel ikke være mulig at annenhver generasjon er reversert?

 

Her er et kjendispar der dama har lange armer, og mannen korte armer. Føler meg sikker på at den dama aldri vil kunne utvikle cellulitter, uansett hvor mye vedkommende spiser. Og det av soleklare grunner.

 

ronan-keating-storm-uechtritz.jpg

Lenke til kommentar

Jammen Widewanka da! Du glemte å si noe stygt om vaginaen hennes! Nå må du skjerpe deg! Tenk på at det er flere her på forumet som nå etterhvert har vent seg til, og faktisk forventer et visst nivå på galskapen din.

 

Edit:

 

Som jeg har vært inne på før, så skjønner jeg uansett ikke hvorfor kristne skal ha noe problem med trans personer. Jesus sa jo at alle var velkomne i hans dyrehage. Kanskje fordi han var transe selv?

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg har vært inne på før, så skjønner jeg uansett ikke hvorfor kristne skal ha noe problem med trans personer. 

 

For meg personlig er det en forskjell på åpne og hemmelige transer, da sistnevnte driver med en rekke bedrag og de har antagelig hemmelige møter.

Men jeg tror at for Gud er det heller ikke bra med åpne transer, da Gud har bestemt at en skal være kvinne eller mann. 

Det var en tenåringsgutt som var flere år inne i sin transformasjon, som begynte å uttrykke fortvilelse og bekymring i Louis Theroux sitt program. Gutten innså at han faktisk ikke kunne treffe en kjæreste og få barn på vanlig måte, og var fortvilet over at han ikke kunne merke Guds nærvær i sitt liv. Louis Theroux trøstet ham og sa at det minnet om hans egen desperasjon i tenårene, og at alt ville bli bra. Det var ingen som tilbød gutten løsningen å avslutte behandlingen, og leve som gutt igjen, og trolig få tilbake Guds nærvær i livet!

 

Det er da underlig at langarmede kvinner er normalen i kjendismiljøer, og at det ellers er flere kortarmede kvinner. Og omvendt med menn. Da kan en ikke vise til gjennomsnittet, men se på unormale tendenser. 

 

En merkelig ting er hvor mange hormontabletter som må knaskes i de "tusen hjem" i landet, og at ikke dette blir oppdaget. Dette må da merkes for apotekansatte og innbruddstyver... Er det ingen innbruddstyver som har oppdaget hemmelige lagre med kjønnshormontabletter på uventede steder?

Eller er det ingen som bryter seg inn hos frimurersjefene?

Lenke til kommentar

Du sier det er merkelig at ingen oppdager alle disse hormontablettene som gnaskes av store deler av befolkningen. Kanskje, bare kanskje det er et hint om at du tar feil og at den sinnsyke konspirasjonsteorien din er falsk??

 

Sukk. Jeg bør vel egentlig legge fra meg håpet om at du innser det. :-\

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fokkeslasken: Du skrev N-ordet!

Din sammenligning overrasker meg. 

 

Hvis det hadde vært lignende skiller mellom afrikanere og hvite, kunne vi ha brukt disse skillene til å avsløre afrikanere in disguise i befolkningen... Nå tror jeg ikke at det er noen, siden det er relativt anstrengende å farge seg hvit flere ganger om dagen. 

Denne tråden handler ikke om rasisme. 

Det er visst mange flere kjønnsmarkører også, det skal være så mye som fire ulike kjønnsmarkører for tannsettet. 

Det er mye... 

De siste ukene har jeg fokusert på armlengde, men det finnes en rekke andre markører som bør undersøkes. 

 

Det kan forresten bli relativt forvirrende å gå ut hvis en kjenner til femti ulike markører som må sjekkes for hver enkelt forbipasserende... Til slutt gir du ganske enkelt opp, og bare passerer personer

uten å ta inn all denne informasjonen. 

 

Men det kan så klart være ting som peker seg ut, som bulende panner og store tenner hos kvinnekledde. 

En som jobbet i New York la merke til at mennene der hadde damestørrelse og damene der hadde herrestørrelse i høyde og kropp. Dette så han da han ble spurt spesielt om det, men hadde aldri tenkt på det selv. 

 

Høye sko vil gi en illusjon av at armene forkortes med flere centimeter. Med lave sko vil personen igjen ha "blekksprutarmer". Korsett kan gi en illusjon av en kvinnelig figur, som i utgangspunktet er ikke-eksisterende! Derfor bruker flere av Kardashian- "døtrene" å trene sine midjer med korsetter.

 

Men ja, det er litt underlig hvis en stor del befolkningen er avhengige av hormonpiller. Det må være en kolossal etterspørsel og distribusjon. 

 

En hemmelig organisasjon kunne forklare hvordan det er mulig med så mange direkte-sendinger på TV. Hvis alle gjestene er frimurere, risikerer ikke TV-kanalen at gjestene sier uakseptable ting. Programmet må være så forutsigbart som mulig. Det kan ikke være plass til aksjonister som roper ut sannheten i beste sendetid. 

 

Som Skriften sier, Djevelen er løgnens far. Og "alle løgnere" ender til sist i ildsjøen. Når foreldrene reverserer sine barn fra fødselen av og registrerer dem med falske navn, gjør de at barna blir vandrende løgnere resten av livet. 

Det gjør at barna ikke kan bli kristne, og det gjør at barna blir til stor sorg for de naturlig kjønnede i samfunnet. 

Lenke til kommentar

fokkeslasken: Du skrev N-ordet!

Det var det som best beskrev det du driver med. Du ser på hvordan folk ser ut og fra det antar du hvordan de er. Og enkelte ting peker seg ut som, for deg, noe uønsket.

Det eneste som skiller dette fra rasisme er at de du ikke liker ikke skiller seg ut ved sin rase, men ved hva du anser som avvikende for dere kjønn.

Ikke ulikt hvordan noen ser mengden melanin i huden som et mål på folks intelligens.

 

Din sammenligning overrasker meg.

Mange som forskjellsbehandler ser det ikke selv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men sett at det er en hemmelig praksis å reversere kjønnet på små barn og den omtrent eneste måten å avdekke det på, er denne "frenologien" som du kaller det? 

Du kan også se på bilder av en person og føle om personen avgir en maskulin eller en feminin energi. 

 

Noen av disse personene tror kanskje de er heldige som er reverserte, men ut fra mitt ståsted driver de på med barnemishandling. Det er en ekstrem form for mind control å gi babyer navn og personnumre som tilhører motsatt kjønn. Synes ikke du det er en ekstrem tvang og barnemishandling?

 

Jeg skjønner at det kan gi dem mer verdslig hell i livet, men skjønner ikke logikken med gudsbildet. Hvis Gud selv var tvekjønnet, ville da Gud skapt oss tvekjønnede også. Vi ville ikke behøvd å gå gjennom en livslang transformasjon, for å skjule det opprinnelige kjønnet. 

Anser de da at vi kom til en slags fallen verden der vi ble skapt som mann eller kvinne, og som de dermed måtte fikse på?

Svært merkelig, svært merkelig. 

 

article-0-1B98771A000005DC-98_634x889.jp

 

Minner dette om din tante, eller kanskje din onkel?

Lenke til kommentar

Men sett at det er en hemmelig praksis å reversere kjønnet på små barn

Ærlig talt. Kjøp deg tursko og ryggsekk, la telefonen være hjemme og kom deg ut i skog og mark. Du har helt klart tatt en overdose internett, og hjernen din begynner å tro det den ser i speilet er verden.

 

og den omtrent eneste måten å avdekke det på, er denne "frenologien" som du kaller det?

Du leste ikke linken, nei? Frenologi er en gammel praksis om å bestemme folks mentale evner ved å kjenne på hodeskallen. Man målte opp omtrent som du her gjør med dine evinnelige bilder hvor du snakker om hvordan folk er bygget for å derfra si noe om urelaterte tema.

 

Du kan også se på bilder av en person og føle om personen avgir en maskulin eller en feminin energi.

Ja, for om de ikke passer inn i din mal, da må det være noe feil med verden. Det kan jo ikke være at du er helt på bærtur selvfølgelig. Det må være alle andre.

 

Noen av disse personene tror kanskje de er heldige som er reverserte, men ut fra mitt ståsted driver de på med barnemishandling. Det er en ekstrem form for mind control å gi babyer navn og personnumre som tilhører motsatt kjønn. Synes ikke du det er en ekstrem tvang og barnemishandling?

Ekstrem tvang å gi dem et spesifikt navn og et spesifikt nummer? For vår personlighet og natur følger jo navn og personnummer, må vite...

Jeg tror jeg med stor sikkerhet kan si at du ikke har egne barn hvertfall. Det skulle forundre meg om du ikke også tror gutter blir "guttete" fordi foreldrene kjøper lekebiler til dem også.

 

Jeg skjønner at det kan gi dem mer verdslig hell i livet, men skjønner ikke logikken med gudsbildet.

Fordi det er ingen. Du leter etter sammenhenger der ingen finnes.

 

Hvis Gud selv var tvekjønnet, ville da Gud skapt oss tvekjønnede også.

Får du vondt i hodet når du prøver å tilpasse gudetroen din til realitetene?

 

Vi ville ikke behøvd å gå gjennom en livslang transformasjon, for å skjule det opprinnelige kjønnet.

Man må jo begynne å lure på hva slags hemmeligheter du selv besitter. Dette minner mer og mer om homohatere som i ettertid kommer ut som homofile selv.

 

Anser de da at vi kom til en slags fallen verden der vi ble skapt som mann eller kvinne, og som de dermed måtte fikse på?

Svært merkelig, svært merkelig.

Eller... Kanskje du bare er på bærtur på feil jorde. Men nei, det kan det jo ikke være. Det må være resten av verden som prøver å skjule noe for deg...

 

(bilde) 

Minner dette om din tante, eller kanskje din onkel?

Post et bilde av deg selv så kan vi ta den diskusjonen. Frem til det skjer vil jeg kun anse deg som en usmakelig forutinntatt som ikke tar fem øre for kalle andre hva du vil så lenge det gir deg en god varm følelse.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sonny ser ut til å ha hatt omtrent normale armer for en mann. Kanskje han var den eneste normale blant dem.... Men beina ser mye tynnere ut enn overkroppen. Det dreier seg nok om et synsbedrag, eller at han var den eneste normale mannen der.

 

2qspe92.jpg

Eh.. hallo? Jeg har nettopp gitt deg målene hans, de er ikke i nærheten av normalen. Normalen er at høyde og armspenn korrelerer ganske nøyaktig, mens Listons vingespenn var nesten 30cm lengre enn høyden.

Hvis du mener at 30cm avvik er innafor normalen er jo absolutt alle argumentene dine skutt i stykker når det gjelder armlengder på damer/menn.

 

Forøvrig viser jo dette også at du er kraftig inkompetent når det gjelder å vudere armlengde på bilder, når du tror Sonnys er normalen. Ergo kan vi ikke lenger tillegge bildene du poster ang armer noe som helst vekt, vi må anta at det er øynene dine som avviker.

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...