toth Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Men frimurervideoen din var jo bullshit, den påsto at abb var grad 33, men han var tredje grad. Det finnes heller ingen kilder til Arafats medlemsskap utover konspirasjonssider. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Gabriel: Du ble litt... ergerlig? Det er greit at frimurerne tror på en gud, men ikke at jeg gjør det? Selv om de som skulle gjøre Guds gjerninger lykkes lite i perioder, betyr ikke det at ikke folk straffes når de kommer på den andre sida. Det nytter ikke å forklare at alle de andre var frimurere, "så da var jeg også det". Jeg mener at for de fleste, så er ikke tro et valg. Jeg "filosoferer" innimellom om dersom det var mulig, hvorvidt jeg ville valgt å leve i en lykkelig løgn som kristendommen. I stedet for det livet jeg har nå. Der døden kun representerer tomhet, slutten på eksistens. Det er ikke lykkepille materiale akkurat. Men det er sannheten. Og akkurat som de fleste velger å få vite om partners utroskap i stedet for å lykkelig leve videre i uvitenhet. Så er det likt med religion. Det er viktigere å ha sannheten, enn å leve i falsk lykke på en løgn. Jeg har skjønt at jeg uansett ikke kunne valgt å endre tro. Det måtte blitt valgt for meg. Ved at jeg fikk beviser som jeg ikke kunne oversett. Kanskje det finnes en annen religion der slike beviser finnes. Men alle religioner som har sin rot i gamle testamentet er beviselig falske. Og når man vet, og forstår det. Så blir det umulig å velge å tro på noen av dem.. Du har vist i flat jord tråden at du ikke evner å forstå relativt enkle fysiske lover og prinsipper. Og i denne tråden at du er ekstremt lettlurt når det kommer til konspirasjonsteorier. Så jeg klandrer ikke deg for å ikke forstå at religionen din er falsk. Og jeg tror ikke du kan velge å la vær å tro, noe mer enn jeg kan velge å begynne å tro. Så jeg har ingen problemer med at du tror på gud og Jesus. Jeg tror ikke du har noe valg.. Det som irriterer meg, er når du sprer denne misinformationen. Og når du ser ned på andre kristne organisasjoner. Du skjønner det kanskje ikke selv, men å se ned på andre er det samme som å forherlige seg selv. Det er normal atferd for folk som sliter med depresjon for eksempel. Men det er ikke hva vi normalt forbinder med kristne verdier. Og Jesus var bestemt i mot det. Så du er ikke bare en kristen, du er en falsk kristen. Som gir mye mening når man tenker på uttrykk som: "Tyven tror at alle stjeler.". Som falsk kristen kjenner du ikke igjen ekte kristendom om den hadde bitt deg i ræva. Jeg har mange kristne venner. Gode, anstendige mennesker. Jeg kjenner igjen en god kristen når jeg snakker med en. You are not it... 4 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Spørsmålet er om en kristen skal være helt taus om ubehagelige sannheter, eller ikke... Ofte er sannheten det motsatte av hva som blir sagt i media, akkurat slik det var i Sovjetunionen. Men jeg kjenner ikke kilden til at ABB skulle være høyt oppe i frimureriet, med mindre det er en transvestigation av ham og hans familie som har gjort utslaget. (Slitsomt å kalle ham Fjotolf hver gang.) Syns ikke umiddelbart at det skriker "kvinne" av ABB slik som det gjør av denne musikeren: Men ABB har litt korte armer. På Gravminner i Norge kan en prøve og finne ofrene fra 22.07. Virker som det er en ufullstendig registrering, særlig med tanke på at det skjedde i 2011. Det virker som om noe under halvparten av ofrene er registrerte der, og det er bilder av noen av gravsteinene. Et bilde av Arafats kone (enke) med en lang og kraftig underarm. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Spørsmålet er om en kristen skal være helt taus om ubehagelige sannheter, eller ikke... Nei, det er ikke spørsmålet. Om kristne virkelig var opptatt av sannheten, så hadde det ikke eksistert kristne.. Dere lever i et selvbedrag. Og muligens; når dere ikke klarer å overse det lenger, så finner dere på nye selvbedrag. Som for eksempel dette vaset du driver med om transer. Kanskje så du kan avlede deg selv med noe annet. Slik at du slipper å se sannheten i øynene en liten stund til? Sannheten er at din gud, og djevel, ikke eksisterer.. 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 1) Hvis kristendom var bare tull hadde jeg ikke kunnet sittet her og skrive dette i dag 2) Det er ikke kun jeg som snakker om transer. Andre har vært først ute og satt ord på ting for meg. Nå begynner de også å angripe kirkehistorien, og mener at Martin Luther var en planlagt opposisjon mot katolikkene. En liten morsomhet oppstår når den tyske byen Worms uttales på engelsk. Da betyr det marker eller ormer. Ikke nok med det, i 1521 var det et møte som utrolig nok kalles "Diet of Worms" på engelsk. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Syns ikke umiddelbart at det skriker "kvinne" av ABB slik som det gjør av denne musikeren: Nå donerte jo nettopp denne fæle øgletransefrimureren 8 millioner til vannkrise-rammede Flint, for en avskyelig person eller hva? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 14. august 2017 Forfatter Del Skrevet 14. august 2017 Syns ikke umiddelbart at det skriker "kvinne" av ABB slik som det gjør av denne musikeren: Nå donerte jo nettopp denne fæle øgletransefrimureren 8 millioner til vannkrise-rammede Flint, for en avskyelig person eller hva? Pluss for oppfinnsom ordbruk. Han som trakk seg etter 32. grad, sa at han likte at frimurerne ga til gode saker og at han ble imponert av det. Men til sjuende og sist ville frimurerne at han skulle opp til 33. grad og videre, og det var Gud som grep inn og reddet ham fra dette. Hvis denne videoen har sant innhold, da. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Hvis kristendom var bare tull hadde jeg ikke kunnet sittet her og skrive dette i dag Hvis du hadde vært ærlig ville du heller ikke vært kristen i dag... Så slutt å skriv tullete påstander.. Det er ikke engang etter to tusen år med intens leting (Er vel ingenting vi europeere har lett mer etter en beviser for jesus påstandene...) funnet et eneste bevis for jesusen du er kristen på grunn av og hva skal man kalle det om ikke tull? Når skal vi sette punktum for disse påstandene og innse at vi ikke kommer til å finne bevis for disse overdrivelsene, løgnene og påstandene i kristendom? Personlig gikk den grensen etter det første hundre årene med dette visvaset.. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 Innrømmer at det er en utfordring hvis nesten alle de kristne jeg har stolt på viser seg å være frimurere. Det er en kjedelig situasjon. Men vet om en youtube-profet som taler mot skilsmisse og gjengifte, fråtsing og tv-titting. Sjekket videoen hans der han er ute i terrenget og knuser en tv (lol), der fikk jeg nemlig sett at han har lange nok armer til å være en mann. Så da er han kanskje sånn omtrentlig til å stole på. En kommentar fra youtube er kanskje interessant: These false teachers use methods that they ACTING to expose each others (even if they work to same Illuminati Organization but they pretend to fight each other, like LaSala and Bryan Denlinger - both are satanic masonic Illuminati "brothers" and false teachers with totally different methods....so when they are teaching and "fighting", other people start to hate Chris and other Denlinger....and result might be....they get all those people to THEIR side....because they are on the same side behind the veils. Ok, some people are enough smart or read their Bible's so good that they immediately can realize ehat is going on....but unfortunately many don't. Some of these false teachers are using extremely dangerous mind control methods, like Bryan Denlinger with some witch (who act to be parter of "very conservative and very racist Bryan with KJB" which all is of course just ACTING and mocking ) on his videos. They try to control people's mind by using same mind control programming which this satanic sick organization is using to their other victims in live situations. It is NOT good to watch this videos of fake teachers at all....because their purpose is to cause troubles, chaos and control people's mind by using their programmers of the organization. This world is so satanic already that people should immediately start to read Their KJV Bibles....instead of listen and watching this kind of CRAP! The whole Internet is full of these fake teachers...THE WHOLE INTERNET and also churches etc.!!! Time to really WAKE UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er leit med alle disse kristne profilene som er vranglærere, ja, satanister. Men vi må også huske på at dette bekrefter noen bibelske sannheter. For Bibelen sier at det er en styggedom for kvinner å gå i klær som høver for en mann, og en styggedom for en mann å gå klær som høver for en kvinne. Og at disse jesuittene(?) fikk makt ved å lære barna ubibelske, usanne læresetninger som darwinisme og balljord. Prøver generelt å skyve temaet transer litt vekk, for det er et veldig tungt tema som noen av dere jo har vært inne på. Så har avsluttet abonnementet på de kanalene som handler kun om transe-avsløringer. Skulle egentlig ha støttet dem, men må skjerme meg bittelitt fra verdens galskap. Prøver også å tilbringe noe mindre tid med å analysere bilder, armlengder, kjever o.l. ! Men måtte søke opp en person i dag, det var treneren Jillian Michaels fra Biggest Loser. Det stråler maskulinitet ut av dette ansiktet... Det er kvalmt, at en slank transe skal være forbildet til feite damer. Men det er helt vanlig, slik er det nemlig overalt at slanke transer er forbildene til oss stakkars feite damer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Innrømmer at det er en utfordring hvis nesten alle de kristne jeg har stolt på viser seg å være frimurere. Det er en kjedelig situasjon. Men vet om en youtube-profet som taler mot skilsmisse og gjengifte, fråtsing og tv-titting. Sjekket videoen hans der han er ute i terrenget og knuser en tv (lol), Fyren er jo åpenbart desillusjonert. Om du ser bevegelige bilder på en TV eller en PC-skjerm er revnende likegyldig, mediet film/TV endrer seg ikke syndemessig basert på om det går på NRK eller youtube. Jeg kan garantere deg at Jesus ikke skiller mellom VHS, DVD, PVR, Netflix og Youtube. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Jeg kan garantere deg at Jesus ikke skiller mellom VHS, DVD, PVR, Netflix og Youtube. Nei, skulle jo ikke tro det. Men har faktisk funnet ut at det ikke fungerer for meg å ha en aktivert fb-konto over flere uker og måneder. Prøver av og til det, i den tro at det skal gå bedre enn sist gang. Men måtte nylig gi opp dette igjen... Det er også noe med fjernsynet. Noen nevner "Alpha state" i forbindelse med fjernsynet, at det setter oss i en slags hypnotisk tilstand. Og etter å ha sett på mye tv i sommer, fant jeg faktisk at det var vanskelig å opprettholde et brennende engasjement for flat jord. Om det var de små filmsnuttene med blå baller som de bruker mellom programmene, vet jeg ikke. Eller om det var en generell hypnotisk tilstand... Og folk kommenterer på youtube at det er viktig for deres mentale frigjøring å være borte fra TV-en. Men hvordan kan de/vi være på youtube? Det skulle jo ikke være mulig... Det er nesten et mysterium. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Men hvordan kan de/vi være på youtube? Det skulle jo ikke være mulig... Det er nesten et mysterium. Det er vel snarere selvbedrag enn mysterium? De vil ikke innrømme for seg selv at YT=TV i moderne format. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Å dæven steike Widewanka! Jeg hater å måtte innrømme det, men det ser ut som du er inne på noe! Se bare her! How far does the rabbit hole go!! Hvis Jesus var en kvinne, så var hun lesbisk også. Hun var jo gift med Maria Magdalena. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hvis Jesus var en kvinne, så var hun lesbisk også. Hun var jo gift med Maria Magdalena.Maria Magdalena var sikkert mann 2 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Det er vel snarere selvbedrag enn mysterium? De vil ikke innrømme for seg selv at YT=TV i moderne format. Det er ikke akkurat tv, siden internett i teorien er et alternativ til all den ferdigtygde informasjonen vi får gjennom tv, bøker og aviser. Men om det i praksis fungerer slik, er jo en annen sak. Det er åpenbart at en rekke av profetene på youtube er ulver i fåreklær. Flere av dem bygger opp små menigheter (kulter) på avsidesliggende rancher i USA. Dersom de bibelske karakterene hadde reversert kjønn hele gjengen, kan jeg bare pakke sammen. Så jeg håper ikke de hadde det... Det står at Jesu mor og far holdt hele loven slik de skulle. Og da ville det vært helt utenkelig å lyve om barnas kjønn, og oppdra dem og kle dem som det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det er vel snarere selvbedrag enn mysterium? De vil ikke innrømme for seg selv at YT=TV i moderne format. Det er ikke akkurat tv, siden internett i teorien er et alternativ til all den ferdigtygde informasjonen vi får gjennom tv, bøker og aviser. Men om det i praksis fungerer slik, er jo en annen sak. Det er åpenbart at en rekke av profetene på youtube er ulver i fåreklær. Flere av dem bygger opp små menigheter (kulter) på avsidesliggende rancher i USA. Ja, la meg omformulere - hvor finner du flest falske profeter og tvetungede slanger - i folkepakka til Canal Digital eller på YouTube? Heller bratt mot det siste. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det er vel snarere selvbedrag enn mysterium? De vil ikke innrømme for seg selv at YT=TV i moderne format. Det er ikke akkurat tv, siden internett i teorien er et alternativ til all den ferdigtygde informasjonen vi får gjennom tv, bøker og aviser. Men om det i praksis fungerer slik, er jo en annen sak. Det er åpenbart at en rekke av profetene på youtube er ulver i fåreklær. Flere av dem bygger opp små menigheter (kulter) på avsidesliggende rancher i USA. Dersom de bibelske karakterene hadde reversert kjønn hele gjengen, kan jeg bare pakke sammen. Så jeg håper ikke de hadde det... Det står at Jesu mor og far holdt hele loven slik de skulle. Og da ville det vært helt utenkelig å lyve om barnas kjønn, og oppdra dem og kle dem som det motsatte kjønn. Er jo mange som mener at Jesus var satanist. "Drikk mitt blod, og spis min kropp!". Hva minner det om? Ingen av guds utvalgte folk (jødene) som hadde slike skikker ihvertfall. Faktisk så de på det som barbarisk. Selv billedlig. Men sannsynligvis var det ikke billedlig heller. Jesus tilhørte en homofil/transe vampyr kult der de drakk hverandres blod. Mens å spise "kroppen" var slang for å svelge sæd etter at de hadde tilfredsstilt hverandre oralt. Dagens glansbilde versjon med "brød" og "vin" ble oppfunnet mange år senere.. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Noen som husker denne sangen? https://www.youtube.com/watch?v=o4mK44tRfu4 Tekst https://www.stlyrics.com/songs/l/luxusleverpostei8171/plastiskkirurgi382153.html Veldig passende for diskusjonen den der Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Finnes vel visse gammeltestamentlige forbilder for nattverden, tenk f.eks. på påskelammet. Etter at de hadde foretatt ofringer skulle prestene spise offeret sammen. Nå føles dette trannie-spørsmålet litt lettere igjen. Jeg ler igjen når Mr E sier "Tranny to the left, Tranny to the right!" "Who's a tranny? Raise your hand! Thank you!" "Jaw like an axeblade, brow ridge like a shelf, vag like an empty shoebox" Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det er ikke spesielt kristent av deg å ondsinnet rakke ned på andres utseende og vagina.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå