Minus Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Umiddelbart tenker jeg at dere minst må få 2x hotbeding-kompensasjonen de får i Nordsjøen. De får altså penger fordi noen andre sover på lugaren deres mens de selv er på jobb. De møter ikke personen som går motsatt skift en gang. Egentlig synes jeg dere bør få 5x tillegget (som er ca 750kr). Håper det løser seg for deg/dere! Må bare korrigere deg litt her, for dette blir litt upresist. Det er langt fra alle som får kompensasjon for dette. Meg bekjent gjelder det kun de i operatørbedriftene og de få andre selskapene hvor dette er forhandlet inn i særavtalen. For oss i servicebedriftene, som har vært mest plaget med dette, var det aldri snakk om kompensasjon selv om vi sov to personer samtidig på samme lugar. Heldigvis har vi stort sett klart å få bort denne problematikken på sokkelen nå. Forøvrig støtter jeg trådstarter fullt ut. Etter en lang arbeidsdag må man ha muligheten for litt privatliv. Det får man ikke med en slik ordning. Korrigering tatt til etterretning, og takker for opplysende forklaring! 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Går antall arbeidere akkurat opp i 4pr hytte? Altså, er dere 4, 8, 12, 16 arbeidere? Hvis ikke blir det nødvendigvis noen som får rom alene, så ber du enkelt og greit om å få være en av dem. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Du får håpe at romkameraten ikke snorker, da er det bye bye søvn Da anbefaler jeg disse ^^ http://www.clasohlson.com/no/Ørepropper-av-silikon/34-886?LGWCODE=340886000;83825;6293&gclid=CIbwrZXYs9QCFVeBsgodTUMCvw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå