VegarDG Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Kort fortalt: kommer ikke inn fra det grunnleggend. først registrerer jeg språk tid osv..trykker neste så registrerer jeg nettverket.. Så trykker jeg hurtiginnstalasjon.. Da blir skjermen svart og dataen starter hele prosessen på nytt.. kommer ikke videre fra disse 3 punktene. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Hvilket OS er det du prøver å installere? Installerer du fra USB eller DVD? Om USB - har du mulighet til å lage bootUSB'en på nytt i tilfelle installasjonsmediet er korrupt? Lenke til kommentar
VegarDG Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Kjøpte den på power(expert) har verken USB eller cd, det er Windows 10. Det skulle bare være å starte den opp å gå igjennom de grunnleggende stegene. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Høres egentlig ut som en korrupt installasjon for meg, det er enkelt å fikse for noen med kunnskapen, og Power burde kunne rette feilen for deg om du tar den med tilbake. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Helt ny maskin? Hvis så lever tilbake og få en ny. Lenke til kommentar
VegarDG Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Hadde bare ett håp om at det var en enkel løsning på det. Takk for svar!☺ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Hadde bare ett håp om at det var en enkel løsning på det. Takk for svar!☺ Vel, om du har Windows-produktnøkkelen for hende (er ofte klistret under maskinen) så kan du nok få fikset det med litt velvilje og støtte fra forum som dette, men om det er bedre enn å stikke innom Power i morgen, det tviler jeg på. Nyt heller kvelden og la de rette feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå