Presley Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg har i dag noen Logitech Z523 høyttalere, disse fungerer forsåvidt godt nok til mitt bruk, men de er ikke så lette å vegghenge.. Finnes det noen høyttalere som kan henges på vegg, som gir helt ok lyd og gjerne med en liten sub ved siden av?Alternativt om det finnes noen løsning for å få hengt mine Z523 på veggen uten at det blir seende helt globoid ut.. PS: Jeg trenger ikke noe high-end lydgreier her, til det har jeg hjemmekino, så dette er mest for å få stereolyden riktig i forhold til skjermen, da jeg ikke synes at høyttalerne på skjermen gir god nok lyd(Samsung CF791). Lenke til kommentar
Patek Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Du kan vel montere slike IKEA Lack hyller på veggen? Lenke til kommentar
Presley Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Det er det ikke plass til, eller det vil si jeg har en hylle som er rett over skjermen, men det blir for høyt å ha høyttalerne på, så jeg vil helst ha de på vegg, uten hylle under.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå