Øystein.F. Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Spelmesse, slåssing, og gamle heltar i ny drakt.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juni Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 E3 er alltids like gøy hvert eneste år og i tillegg så gleder jeg meg til Crash Bandicoot N-Sane Trilogy. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Blir bare Ever Oasis på 3DS her. Ingenting annet som frister. Også blir det stas med E3. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Selv gleder jeg mest til comebacket Micro Machines World Series 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Ser veldig frem til Secret World Legends. Håper det kan dra inn en del folk. 2 Lenke til kommentar
WourN Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Crash Bandicoot er noe jeg har ventet på lenge. Har mange minner med det fra PS1, der man skrev opp kodene for hver bane etter man har klart dem En ting bekymrer meg litt: "Vicarious Visions har gjort nokre ekstra grep her og der for å moderinsere opplevinga." Håper de ikke ødelegger spillet med dette, som for eksempel online leaderboards og greier, vi trenger ikke dette. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Blir bare Ever Oasis på 3DS her. Ingenting annet som frister. Også blir det stas med E3. Ever Oasis og Arms på meg her. Testet testpunch og ble instant-buy for min del. Det var mye artigere enn forventet! Men Ever Oasis kunne stått på lista. Er et interessant spill som er laget av de som pusset opp The Legend of Zelda: Ocarina of Time på 3DS. Endret 2. juni 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Tatt meg 2 uker ferie for FF 14 1 Lenke til kommentar
Kassyv00 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Kommer gamer.no til å lage en norsk "timeplan" for E3 i år også? Mener å huske at dere gjorde det ifjor! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Kommer nok til å spille Dirt 4 lang tid fremmover, har spillt det en uke allerede. Men Wipeout kan være noe siden jeg droppet dem tidligere. Får se på været. Lenke til kommentar
Jikap Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Tatt meg 2 uker ferie for FF 14 Haha, samme her! 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Bare Crash Bandicoot som er interessant her i huset denne måneden, håper på noen overraskelser på E3. Lenke til kommentar
FunnySith Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor opererer dere med 6.6.2017 som release for Wipeout? Playstation Store sier 7.6.2017 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå