Netflis Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Jeg kom over dette i Windows 10. Jeg prøvde alt som CTRL - ALT 2 og SHIFT 2. Endre språk til Engelsk (India) restart. Endre språk til Norsk (Norsk Bokmål) restart. Sto på en side, når du endrer Layout til Engelsk (India) på skriveboret, så kan du skrive alfakrøll igjen.Men ikke for oss... La til et nytt språk på Endre inndatametoder i Kontrollpanel > Klokke, språk om område, for å fjerne Norsk (bokmål) før endret til Norsk bokmål (Norge), om vis det over ikke funker. Slik finner du Klokke, språk om område.Innstillinger (Tannhjul) - Tid og språk - Område og språk - Tillegginnstillinger for dato, klokkeslett og regionale innstillinger. Håper dette hjalp deg! Etter jeg gjorde dette så endret det plutselig tilbake til Engelsk tastatur, spennende dette må jeg finne ut av! Endret 11. juni 2017 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Alternativt kan du lære deg Autohotkey, da kan du lage shortkeys på alt mulig Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Alternativt kan du lære deg Autohotkey, da kan du lage shortkeys på alt mulig Kan du lage shortkeys til tråden? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Alternativt kan du lære deg Autohotkey, da kan du lage shortkeys på alt mulig Kan du lage shortkeys til tråden? Veldig lett. Om du ønsker det så kan den også lages sånn at den kun fungerer når nettleservinduet er oppe Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Alternativt kan du lære deg Autohotkey, da kan du lage shortkeys på alt mulig Kan du lage shortkeys til tråden? Veldig lett. Om du ønsker det så kan den også lages sånn at den kun fungerer når nettleservinduet er oppe Så bra. Lag sånn du. Endret 2. juni 2017 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Hei. Jeg har brukt noe tid på å lære meg det grunnleggende med Autohotkey, og det kan være til stor hjelp med å gjøre programmer mindre tidkrevende, spesielt hvor det er mange repeterende museklikk etter hverandre, etc. Bruksområdet er iallefall nærmest ubegrenset. Problemstillingen som du her viser bør være trivielt å løse med Autohotkey. Men - reaksjonen din tatt i betrakntning - Jeg vet erfaringsmessig at du vil få mye mer nytte av å lese deg opp på Autohotkey og prøve å lage det selv heller enn at jeg skal sitte her å sy sammen noe som kanskje ikke funker (på min Windows 7 og firefox, men typisk ikke din windows og nettleser). Om du bruker tid på dette og lager et script, men ikke får det helt til å fungere - er det mye bedre. Da får du heller komme tilbake å spørre om hjelp til hvorfor det ikke fungerer. Endret 18. juni 2017 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå