Ragnar115 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Halais. Vi har et såkalt vestlandshus. Ligger til et bilde av hvordan et slik ser ut om man ikke helt ser det for seg. Jeg har et rom i andre etasje. Rommet går langs en vegg som er "vegg-i-vegg" med noe man kan kanskje kalle et loft. Et rom vertfall som er 2-3m i bredden, og ca 7-10 m i lengden muligens lengre og ikke spessielt høgt. Jeg ønsker å rive veggen mellom mitt rom og dette "loftet" for å få noen kvadrat ekstra på rommet. Jeg hadde lyst å bruke dette til et klesskap da jeg ikke har plass til det ellers. Det er ikke mulig å stå under der, så jeg må ha en løsning som er lettvindt og gjør det lett for meg å "dra" ut skuffer eller noe slikt som jeg kan ha klær i. Evt andre løsninger. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre. Har også tegnet (med paint) hvordan rommet mitt er og det ekstra delen" for å få et inntrykk av det jeg snakker om. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Slik jeg forstår det du snakker om, så tror jeg det er det som kalles knevegg. Sjekk f.eks denne løsningen (funnet ved å google oppbevaring knevegg): http://www.imgrum.org/media/1001523797543884064_1511258332 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Er vel ikke bare å rive, er vel en del ting å tenke på. I "superoppusserene" lagde de seng inne i noe lignende, mener de sa litt om hva som var viktig hvis man skulle gjøre noe slikt. Se gratis (med reklamepauser) her https://www.viafree.no/programmer/livsstil/superoppusserne/sesong-2/episode-10 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 4. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2017 (endret) Neinei Awenes, det er faren min som står for rivingen og vi får håpe at han som er tømrer vet hva han gjør Såg videoen, ser hva du mener forresten. Endret 5. juni 2017 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå