Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Du kan ikke gjøre noe feil i Fallout 4 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 er null problem å ta ut de større fiendene i spillet om man putter noen skillpoints i våpen. men siden du har begrensa med points fra starten av, så velg deg en type våpen (pistol, rifle, energy, automat) og prioriter den skillen. jeg anbefaler enten pistol eller rifle, da automat bruker for mye ammo og energy er mindre universalt enn vanlig bly. så er det viktig med lockpick og safecracking, samt at du bør makse den skillen som gir deg mere materialer når du knuser våpen for deler. da er det mye lettere å få deler til å oppgradere våpen. jeg har spillt en del timer, og har maxa alle de relevante skillsa, men nå 1 shotter jeg de fleste supermutants med 44 magnumen min, og 2-3 shotter med 10mm pistolen min. gjør også veldig bra med skade men assault rifla mi (single shot, ikke automat) og assault shotgunnen (også singleshot) røsker bra den også. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Men er det slik at monster ikke dør helt i spillet? For det virker slik om området er CLEARED. https://gaming.stackexchange.com/questions/243710/what-determines-when-a-location-is-cleared-on-the-map For det virker ut som noen området er umulig å få dette til. For virker enkelte steder monsterne særlig mennesker som er mutanter kommer tilbake? Prøvd å høre med Bethesda.net hvorfor man må kopiere savefiler mellom 2 pcer hva som gir problemet der. Men man må ha dxdiag og feilkode for å kunne sende de epost ganske tåpelig. Kan man lage bullet av junk eller våpen? Litt usikker om man spille multiplayer med de andre folkene i stedene der de er, eller kun ved oppdrag? For sliter fremdeles å forstå spillet hva man ønsker å oppnå og rydde området og skape en ny by igjen fritt for fiender for å så sprenge byen for å avslutte spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Fiendene respawner etter en viss gitt tid, slik at om du quick travler til et sted som er merket med cleared så kan du fort havne oppi en uønsket skuddveksling. Man kan med fabrikeringsdlc'en produsere noe ammo selv, men jeg husker ikke helt hvordan man gjør det. Men det er flere måter å skaffe ammo, noe kan du putte i en perks under luck kategorien, kjøpe den av div. vendorer, plukke opp fra alle falne fiender, eller min måte etter x antall gjennomspillinger, bat commando i consolen^^ Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2017 Hva med denne må man fullføre alle oppdrag før man kommer dit? For det virker ut som døren er blokkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. juni 2017 Del Skrevet 24. juni 2017 Hva med denne må man fullføre alle oppdrag før man kommer dit? For det virker ut som døren er blokkert. Du må ha fullført en del oppdrag i main questen, dvs, funnet Valentine, knertet Kellogg, gått igjennom minne sekvensen i goodneighbor, og funnet virgil. Men det er ingen krav om å gjøre noen andre oppdrag, du kan fint la Preston seile sin egen sjø etter å ha hjulpet de i Concord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå