Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 From an old Man's Sandbox 1563 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Veldigt gjenkjenligt når du legger ut et bilde, det skal du ha for :-) Tilbake til bildet/bildene din(e) for meg blir den knallharde redigeringa litt i det røffeste laget og faller vel ikke heilt i smak her. Men men, noen liker mora mens andre liker bestemora ;-) og det kan vel endres etter hvert. Muligt jeg trenger en modnings periode ;-) Anyway, respekt for det du holder på med skal du ha. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Et litt røft bilde, typisk Kneppen, men bør absolutt ses på storskjerm og på litt avstand. Jeg likte dette godt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Veldigt gjenkjenligt når du legger ut et bilde, det skal du ha for :-) Tilbake til bildet/bildene din(e) for meg blir den knallharde redigeringa litt i det røffeste laget og faller vel ikke heilt i smak her. Men men, noen liker mora mens andre liker bestemora ;-) og det kan vel endres etter hvert. Muligt jeg trenger en modnings periode ;-) Anyway, respekt for det du holder på med skal du ha. Jeg kan jo nevne at dette finnes i helt normal redigering også. Du finner'n her: http://www.pbase.com/kneppen/image/147554706 Dette var et forsøk på hvorvidt det var mulig med hard cropping, men da ble det for grove strukturer så da havna'n i mappa for lek og moro. Så ingen grunn til å kaste'n. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Flott bilde med et spesielt lys og jeg er enig at det bør sees på en stor skjerm på litt avstand . På pc skjermen kommer det ikke til sin rett . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Støtter Atles konstruktive kritikk. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Utrolig langt nebb på disse pelikanene (for det er vel pelikan det er)? Ser ut som om den slapper av og har siesta. Røft og fargerikt uttrykk i kjent Kneppen stil. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg