sussss Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Naturen omkring mig Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Du fikk nettopp et hjerte av meg for dette fine bilde Igjen er det fine skyer som dominerer, men kanskje kommer Kneppen innom og foreslår å kutte halve himmelen Ha en fin dag! Hilsen Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Frodig åker og eng, flott himmel/skyformasjonen er nesten blitt din spesialitet. Du kan være fornøyd med naturen omkring deg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Frodig åker og eng, flott himmel/skyformasjonen er nesten blitt din spesialitet. Du kan være fornøyd med naturen omkring deg. Mvh Ragnar Hej Ragnar takker mange gange..ja det er ikke engang løgn naturen er smuk her ..men der er også mange andre smukke steder som man også gerne vil besøge med tiden :-) mvh Suss Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2017 Du fikk nettopp et hjerte av meg for dette fine bilde Igjen er det fine skyer som dominerer, men kanskje kommer Kneppen innom og foreslår å kutte halve himmelen Ha en fin dag! Hilsen Fredrik Mange tak Fredrik for et hjerte Ja altså det med at fjerne en masse af de smukke skyer det er mod min vilje holder rigtig meget af dem..det pynter og er også smukt i et maleri kan man sige Hilsen Sus Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Scroll opp og dekk til 2-3 cm så vil du se at når blikket senkes så kommer bildets dybde skikkelig bra fram og blikket trekkes innover i bildet uten at bildet har tapt noe som helst, men vunnet dybde. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Flott bilde av et vakkert landskap , flott forgrunn og en nydelig himmel . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg