Gå til innhold

Midlertidig beskyttet område

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ufattelig irriterende at hw.no ikke kan la oss laste opp avatarene i stedet for å senke hele forumet pga bildene skal lastes fra drøssevis av mer eller mindre stabile servere.

Båndbredde/lagring er dårlig unnskyldning. Jeg antar at hw.no ikke kjører en 10GB i måneden pakke hos ISP.

Lenke til kommentar
Er ufattelig irriterende at hw.no ikke kan la oss laste opp avatarene i stedet for å senke hele forumet pga bildene skal lastes fra drøssevis av mer eller mindre stabile servere.

Båndbredde/lagring er dårlig unnskyldning. Jeg antar at hw.no ikke kjører en 10GB i måneden pakke hos ISP.

Enig, 36786 brukere x 0,005 kb per bilde = 183,93 Mb lagringsplass. Om nødvendig kan jeg donere en av mine gamle disker til formålet.

Blir jo selvfølgelig mer data å overføre for hver tråd som åpnes, dog.

Lenke til kommentar

Vel, bruker du ein nettlesar som støtter inkrementell visning av nettsider, så slepp du det problemet. IE er ikkje spesielt god på å vise ei side før den har fått ned alt, men t.d. Opera viser sida etterkvart som den vert lasta ned. Evt. kan du berre slå av avatarane i profilen din, dersom du syns det er _ufattelig_ irriterende? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Det som tidvis plager meg, er at når man trykker på newpost.gif med Opera må man vente til alle avatarene/bildene er lastet før man kommer dit man skal. Er det noen innstillinger i Opera som kan fikse på dette?

Lenke til kommentar

Saft-is: 40000 medlemmer har ikke avatar. Jeg vil tippe ca 1000 av dem har valgt en avatar...

Kilogram: Jeg bruker opera, og den laster heldigvis tekst først. Men det er problemet sindres beskriver som er det mest irriterende - og det er irriterende at statuslinjen blir stående lenge selv om siden egentlig er ferdig å laste. Dessuten så har vi jo det problemet denne tråden egentlig dreide seg om.

Jeg vet jeg kan skru av avaterer, men jeg har egentlig lyst å ha dem på.

Lenke til kommentar

Avatarene brukes tross alt til å identifisere folk. Kjipt å skru de av eller vente på at de blir lastet ned når man er vandt til å laste et blikk bort på venstre side for å vite hvem det er msom har skrevet.

Mener dere at det ville blitt for stor belatning på serveren deres å ha avatarene der?

Lenke til kommentar
Det som tidvis plager meg, er at når man trykker på newpost.gif med Opera må man vente til alle avatarene/bildene er lastet før man kommer dit man skal. Er det noen innstillinger i Opera som kan fikse på dette?

Ahhhh. Er det *DET* som er problemet :)

Skal iallefall føre med Opera-forumet. Der er det nok av freaks som vet alt slikt for oss :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ahhhh. Er det *DET* som er problemet :)

Skal iallefall føre med Opera-forumet. Der er det nok av freaks som vet alt slikt for oss :)

Nydelig. Det er sikkert ingen stor sak, men pokker så irriterende. Ikke glem å nevne løsningen hvis du finner det ut ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...