nor50 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Jeg har stadig problemer med overføring av filer mellom PC og NAS'ene mine. "Uventet feil hindret flytting av filen" er vel det mest vanlige. Husker ikke her og nå hvilket HK det er, men det er et godt ASUS X99 med Intel nettverkskort. Noen som kan gi meg en ide om hva som kan gjøres for å løse dette? Denne feilmeldingen som kom nå, men er ikke W10 Pro jeg har. Jeg har W10 Home. 0x8007003B https://networkdefend.blogspot.no/2016/09/fix-windows-10-error-0x8007003b-when.html Tenkte å prøve å oppdatere Cisco E4200. Tastet inn 192.168.1.1 som den har, men da kom jeg inn på en NAS jeg har her... Prøvde via mobilen, og etter å ha lagt inn en app fikk jeg kontakt med ruteren. 2.1.41162351 er FV, og det skal være den siste sier appen. Ruteren står på automatisk oppdatering, men dette problemet har jeg hatt hele tiden. Endret 31. mai 2017 av nor50 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Du må hvertfall ha stålkontroll på IPer, Ip konflikter skaper selvsagt fullt kaos. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Kjøpte denne. Skal til butikken om 2 timer for å hente den, så får vi se om det blir noen forandring. https://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/LINKSEA7500/linksys-ea7500-maxstream-ac1900-wifi-router Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Om du bruker Linksys connect software, hvilken ip finner du ruteren på da? Ganske uvanlig å finne en NAS på x.x.1.1 på et hjemmenett men er ikke veldig overrasket etter 20 år med dette styret. Fint med ny ruter, som er greit raskere, uten at nødvendigvis vil merke mye til det. At du får en reset på nettet ditt og ip-tildelinger er også bra, men det hadde du kunnet få med den du har allerede også. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Om du bruker Linksys connect software, hvilken ip finner du ruteren på da? Ganske uvanlig å finne en NAS på x.x.1.1 på et hjemmenett men er ikke veldig overrasket etter 20 år med dette styret. Fint med ny ruter, som er greit raskere, uten at nødvendigvis vil merke mye til det. At du får en reset på nettet ditt og ip-tildelinger er også bra, men det hadde du kunnet få med den du har allerede også. Jeg var inne på den via Linksys sin App, og etter det er den totalt fucka. Så blir greit å prøve en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå