Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ALVORLIG stress....

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden ( 3-4 år) opplevd et hinsides trykk.
Jeg har mistet moren min til kreft, faren min er psykisk syk i den grad at han aldri vil bli bra og han er nå pensjonist.

Jeg selv er fysisk ødelagt av en sykdom som holder meg igjen fra enhver fysisk jobb.

Jeg har ingen kompetanse til å ta jobber som ikke krever fysisk styrke og er snart 40.

Jeg er underlagt AAP og hadde planlagt et studieløp men klarte ikke de innledende kravene (realfag).
Dette fører til at NAV vil avslå videre AAP. 

Jeg vet ikke min arme råd, alt er bare svart for øyeblikket og jeg er redd jeg vil bli så skadet psykisk at jeg ikke kommer meg opp igjen.

Jeg er veldig selvklar og vet å analysere min egen situasjon men akkurat nå... Nå er jeg så sliten at jeg klarer ikke å se beint selv om jeg i utgangspunktet klarer å være selvrealistisk.

Råd?

Anonymous poster hash: f85f9...b52
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men har du snakket med NAV og saksbehandler om videre AAP slik at du er dekket frem til du får deg sikker inntekt? Tror egentlig ikke NAV er så veldig interesserte i å pushe folk over på sosialen om de ser muligheter for brukeren til å få sikret seg økonomisk. Da vil den bare komme inn i systemet igjen på et eller annet tidspunkt.

Anonymous poster hash: 4528c...7a0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324