smort1 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Fjord og fjell! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Flott utsikt i et flott bilde, herr Mortensen ? Hilsen Herr Olsson ? Lenke til kommentar
h-a Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Flotte fjell på de kantene der. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Ja, det er lettvint når det bare er å rette linsa ut av vinduet og få et slikt motiv. Slett ikke det samme om jeg retter kamera ut av vinduet i stua og får leiegårder på motsatt side. Av og til åpenbarer det seg riktignok motiver i bakgår'n. Tror jeg vil gjort et lysningsforsøk på den grønne i front her? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Ja, dette er nok noe annet enn å skue utover Kiellands plass. Fronten synes jeg kler fjellene godt her. Likte utsikten :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Flott utsikt i et flott bilde, herr Mortensen ? Hilsen Herr Olsson ? Takker, Leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Flotte fjell på de kantene der. Takker, Helge! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Ja, det er lettvint når det bare er å rette linsa ut av vinduet og få et slikt motiv. Slett ikke det samme om jeg retter kamera ut av vinduet i stua og får leiegårder på motsatt side. Av og til åpenbarer det seg riktignok motiver i bakgår'n. Tror jeg vil gjort et lysningsforsøk på den grønne i front her? Roar Takker, Roar! Kan tåle litt lysning, ja.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Ja, dette er nok noe annet enn å skue utover Kiellands plass. Fronten synes jeg kler fjellene godt her. Likte utsikten :-) Mvh Gunnar Takker, Gunnar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Nydelig bilde av flotte fjell fanget i et fint lys . Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Flott ! Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2017 Nydelig bilde av flotte fjell fanget i et fint lys . Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Flott utsikt i et flott bilde, herr Mortensen Hilsen Herr Olsson Takker, Leif! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Privilegert som har slik natur fra hjemstedet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg