Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaring med HobbyKing.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo og skyte inn  at jeg har handlet mye med hobbyking oppigjennom, veldi god og seriøs butikk, kvaliteten på en del av produktene de selger er som det sies oppom her litt ymse, men det jeg har kjøpt av lipoer derifra har vertfall vært av svært god kvalitet. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Har handlet mye derfra siden 2008 og er fornøyd for min del.

Har kjøpt flere børsteløse motorer, servoer og et helt lass med batterier.

Fedex er også billig fra Hong Kong så slenger med et par batterier når jeg handler og får det med fedex etter noen dager.

Kvaliteten på produktene derfra kan variere der også noe av det de selger er drit mens andre ting er prima vare.

Velger du billigste forsendelsesmetode kan det i værste fall hende at pakken ikke kommer frem men kommer den frem kan det fort ta en måned før du har den og jeg har opplevd begge deler så velger ikke billigste forsendelsesmåte lengere.

Velger du Fedex eller DHL så får du regning fra dem på MVA og toll.

Lenke til kommentar

Hobbyking er veldig seriøse og sikre å handle ifra, Det samme kan ikke sies om alle fraktselskapene de benytter seg av. En gang jeg og kompiser handlet derifra så kom ikke pakkene i det hele tatt... Det var sporsløst forsvunnet. Jeg tok kontakt med hobbyking og fikk ny pakke sendt. Et år etterpå dukket den orginale pakken opp i posten. Hvor den var i mellomtiden er det ingen som vet da sporingen ikke funket. 

MEn hver gang det har vært en slik hendelse så ordner de opp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...