19263 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hei, jeg skal skrive en oppgave der jeg skal drøfte hvordan fred i verden skapes. Noen som har noen ideer/synspunkter? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg har et synspunkt: Så lenge det fremdeles er tre eller flere mennesker i live vil det aldri bli fred i verden, uansett hva man gjør. 2 Lenke til kommentar
snowik Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Elementære ting å nevne er bla. Hvor høyt utdannet er befolkningen? Hvor sekulært er samfunnet? Hvor demokratisk er samfunnet? osv..Slike ting vil skape fred og trygghet i land, men aldri i verden. Det vil aldri skapes fullstendig fred i verden, da folk alltid vil finne en unnskyldning for trusler og vold mot andre. Lenke til kommentar
19263 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg har et synspunkt: Så lenge det fremdeles er tre eller flere mennesker i live vil det aldri bli fred i verden, uansett hva man gjør. helt sant!! Lenke til kommentar
19263 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Elementære ting å nevne er bla. Hvor høyt utdannet er befolkningen? Hvor sekulært er samfunnet? Hvor demokratisk er samfunnet? osv..Slike ting vil skape fred og trygghet i land, men aldri i verden. Det vil aldri skapes fullstendig fred i verden, da folk alltid vil finne en unnskyldning for trusler og vold mot andre. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå