zeitgeist Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Like under SATA2-interfacet, er det plassert to LED. Det ene lyser rødt, for så å bli grønt og til sist slukket under boot. Det andre lyser rødt hele tiden. Jeg finner ikke ut hva kortet prøver å fortelle meg. Noen som vet? -zg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det er helt normalt, den røde lyset veiser at det er strøm på kortet og det grønne vifer at kortet er i orden, 2 kammerater av meg som har samme kort, det er slik til de også Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ok. Takk! Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har også det.. eneste er at det ser litt sinnsvakt ut med det sterke lyset som ødelegger neoneffekten.... Går det an og deaktivere lyset?? star* Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Det er vel neppe noen kunst å fjerne disse diodene, men de er jo kjekke å ha den dagen ting ikke funker. Ta å kjøp noe svart modell-lakk og litt klarlakk, og bland det ca 50/50. Mal diodene med blandingen. Kanskje det blir som å sote lyktene på sin fete Volvo 240 GLT. Blir det ikke mørkt nok, kan man blande mere sort enn blank lakk, og til slutt dempe lyset såpass at det er der, men at det ikke ødelegger neoneffekten. For sikkerhets skyld, jeg har ikke prøvd dette selv, og vet ikke om noen som har gjort det, men det var en tanke som slo meg. Endret 6. desember 2003 av snole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå