heihopp89 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) . Endret 24. juni 2017 av heihopp89 Lenke til kommentar
Vardark Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Jeg har ikke inntrykk av at fagbrev nødvendigvis har så mye å si når du først har fullført en bachelor. Majoriteten av ingeniørstudentene kommer jo fra studiespesialisering, og har ikke noe fagbrev i det hele tatt. Når det er sagt, er ikke arbeidsmarkedet i elektrobransjen så godt for tida, har jeg inntrykk av. Jeg har en kompis som gjorde seg ferdig med elektroingeniør-bacheloren på Gjøvik i fjor, og han har ennå ikke relevant jobb. Det er mulig det er lettere med master. Å flytte hjemmefra kan nok uansett være en god idé. Økonomisk sett er det neppe det beste, men erfaringen er gull verdt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 skal man gjøre faktisk ingeniør arbeid så vil jeg si at fagbrev ikke er så viktig. fagbrev er greit å ha hvis man får dårlige karakterer og ender opp som prosjektleder eller teknisk selger innen bygg og anlegg svar ja du, du har ingenting å tape med å svare ja der mener jeg, du vil få tilbud andre plasser. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå