Manuus Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hei, Jeg ble i dag trukket opp i matte til muntlig eksamen. Jeg har kommet et stykke med ideer og oppgaver men det er noen temaer der det står helt stille. Disse er: - Kvadratsetningene - Grafisk og algebraisk løsning av likninger med to ukjente - Moms - Streking – fart – tid (Mer avansert) Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne hjelppe meg å lage forslag til oppgaver eller hjelpe meg med å tenke ut noe Lenke til kommentar
Manuus Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Hadde virkelig satt pris på svar! Jeg har denne muntlig eksamen på fredag så jeg har ikke så mye tid. PS: sitte helt fast.. Lenke til kommentar
Shrauben Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 hei jeg vet det er sent men Strekning Fart Tid er super lett Strekning = Fart * tid Fart = Strekning / Tid Tid = Strekning / Fart Hvordan gikk det på muntlig eksamen? Lenke til kommentar
Manuus Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2018 hei jeg vet det er sent men Strekning Fart Tid er super lett Strekning = Fart * tid Fart = Strekning / Tid Tid = Strekning / Fart Hvordan gikk det på muntlig eksamen? Hei, gikk over gamle innlegg i dag og så at du hadde svart , muntlig eksamen gikk supert og jeg fikk toppkarakter! Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå