Grimnar Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei. Jeg tror jeg har svidd det meste som kan svies på en maskin. Grunnen er at signalet fra tv'n til tv-inn på skjermkortet mitt er helt idiot. Jeg får skikkelig støt når jeg tar på den kabelen i mellom. Hva er normalt nivå på det signalet når det kommer fra tv'n?, enda den sto ikke på. heh:D. Tv'n er relativ ny (97 tror jeg, Nokia). Det er altså snakk om Video-ut på tv'n som går til tv-inn på skjermkortet mitt. Og hvem er erstatnings ansvarlig for det som gikk til helvete? Noen som kan hjelpe meg? Hilsen Andreas. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: Grimnar skrev (2002-02-28 19:12):Hei. Jeg tror jeg har svidd det meste som kan svies på en maskin. Grunnen er at signalet fra tv'n til tv-inn på skjermkortet mitt er helt idiot. Jeg får skikkelig støt når jeg tar på den kabelen i mellom. Hva er normalt nivå på det signalet når det kommer fra tv'n?, enda den sto ikke på. heh:D. Tv'n er relativ ny (97 tror jeg, Nokia). Det er altså snakk om Video-ut på tv'n som går til tv-inn på skjermkortet mitt. Og hvem er erstatnings ansvarlig for det som gikk til helvete? Noen som kan hjelpe meg? Hilsen Andreas. Det er ikke kabelen som er skadd?? Skjekk kabelen om den er i orden. Lenke til kommentar
SAA Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Denne er postet dobbelt. Jeg fikk en mistanke om at du har jordingsfeil hos deg. Sjekk svaret til Skrue. Han har trolig en god forklaring: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=17751&forum=17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå