Ensomfugl Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan slippe muntlig eksamen? Skal ta den neste uke, så det haster litt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hva mener du med gode tips? Du kan skade deg selv så du havner på sykehus, men det er kanskje ikke et veldig godt tips. Skulke er visst også en ting... Lenke til kommentar
Ensomfugl Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 har vurdert å skulke, ja. Men er redd foreldrene mine får vite det da, og da dreper de meg. Noen måte å bli syk på? eventuelt legeeeklæring? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Eller bare ta den?Hva er det verste som kan skje? At du stryker? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Hva med å bruke tiden på å lese til eksamen, eller er det helt uhørt for tiden? 3 Lenke til kommentar
Ensomfugl Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Har angst og kan VIRKELIG ikke snakke foran folk. Jeg begynner å skjelve og stamme og får ikke til å si noe. Vurderer å bare løpe ut der ifra sånn rett etter jeg har begynt Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 har vurdert å skulke, ja. Men er redd foreldrene mine får vite det da, og da dreper de meg. Noen måte å bli syk på? eventuelt legeeeklæring? Legeerklæring får du nok ikke. Finnes mange måter å bli syk på, men ingen som er anbefalt. Knekke beinet på vei til eksamen er en ting. Vil du virkelig utsette deg for noe slik bare for å få godkjent fravær? Lenke til kommentar
Ensomfugl Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Så lenge jeg slipper muntlig, og jeg ikke skader meg på noen alvorlig måte, så vil jeg utsette meg for noe slikt, ja. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Forstår godt at du er nervøs. Jeg sov nesten ikke i tre dager før muntlig eksamen i 10. klasse. Men du kommer ikke til å angre om du gjennomfører. Du klarer dette! Forklar sensor at du sliter skikkelig med dette, og de skal være imøtekommende og forstår helt sikkert at dette er vanskelig. Jeg er 30 år nå, men trives fortsatt ikke med å snakke foran andre. Erfaringen tilsier likevel at det alltid er mindre stress enn man trodde på forhånd. Jeg heier på deg, kom igjen! Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Da bør du heller konsentrere deg om å løse det problemet (prate foran forsamlinger). Blir garantert ikke siste gang du skal gjøre det. Øvelse gjør mester og sensor er faktisk mest interessert i vite hva du kan og ikke prøve å sette deg fast om det er noen trøst. 1 Lenke til kommentar
Ensomfugl Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Har hørt at det er mulig å slippe muntlig eksamen dersom man er syk og får legeerklæring. Men må jeg ta den om igjen senere, eller slipper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå