CB87-Bergen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja... det måtte bare skje. Jeg har nettopp kjøpt vannkjøling og ny cpu. Og da jeg har brukt alle pengene jeg kan bruke på pc, jo, da ryker skjermen. Den var ikke akkurat helt ny, men den gjorde jobben sin. Så til 10.000 kroners spørsmålet... Hvilken 19" skjerm i 2500-3000 kronerklassen er den beste? Takk på forhånd, og god jul Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 samsung syncmaster 957mb eller df er gode.. Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Du kan se på disse linkene fra forumet; denne eller denne! By the way.. jeg får min nye "SAMSUNG 959NF" i posten i morgen og den kostet ca 2800 inkl frakt fra ITButikken.. kan poste ett innlegg når jeg har fått testet skjermen. Endret 8. desember 2003 av Runebassen Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Nå står min nye 959NF pent plassert på mitt skrivebord og jeg må bare si meg VELDIG fornøyd! Fargene, skarpheten og alt er helt sinnsykt bra! Har testet skjermen på "Prince of Persia - Sands of Time" på 1600*1200 i 87Hz og ble helt imponert over hvor bra en skjerm kan bli til den prisen! Endret 6. desember 2003 av Runebassen Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Såg en 21" Sony til en god penge på bruktmarkedet, men når prisen er så bra ny er det kanskje verdt det mhp garanti osv. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Nå står min nye 959NF pent plassert på mitt skrivebord og jeg må bare si meg VELDIG fornøyd! Fargene, skarpheten og alt er helt sinnsykt bra! Har testet skjermen på "Prince of Persia - Sands of Time" på 1600*1200 i 87Hz og ble helt imponert over hvor bra en skjerm kan bli til den prisen! Fett, da blir det denne da Endret 6. desember 2003 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Da tror jeg du gjør ett godt valg.. håper den faller like godt i smak til deg som den gjorde til meg, da vil du ikke bli skuffet!! Er det noe du/dere lurer på angående skjermen er det bare å spørre! (Btw: På denne skjermen er det to horisontale "damper-wires" som knappt er synlige, men jeg føler jeg må si ifra!) God Jul! Endret 8. desember 2003 av Runebassen Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Såg en 21" Sony til en god penge på bruktmarkedet, men når prisen er så bra ny er det kanskje verdt det mhp garanti osv. Ja, en 21" frister. Men er redd at en 21" vil bli litt for stor for skrivebordet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå