Gunfreak Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Har gjort mappa public, har prøvd å sette ?.jpg bak linken. Det funka ikke Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 ? Du må ha bildelinken. Det nytter ikke å ha en link som inneholder et bilde og sette .jpg bak. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 ? Du må ha bildelinken. Det nytter ikke å ha en link som inneholder et bilde og sette .jpg bak. Det er bilde jeg har lasta opp. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Du må ha linken til bildet. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 (endret) Og den bilde linken skal limes in her, men vær obs på at det er ikke alle bilde typer du kan bruke. Det vil du få varsel om, da må du prøve en annen bilde. Endret 31. mai 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Prøvde selv men klarte ikke å få noe direkte link til bildet, bare en link som gir folk tilgang til å se bildet. Google Drive støtter nok ikke sånn bilde hosting. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Har ikke fådd google drive til å oppføre seg på forumet jeg heller. Jeg legger alltid bilder over på imgur, så kopierer jeg linken og limer inn her. Enkelt og bra. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Trykk F12 for en oversikt over alt innehold på siden. Finn bildelinken der inne. Fungerer på alle bildetjeneste som prøver å gjemme bort direktelenken slik at du må lenke til nettsiden i steden for bildet. Alle jeg har prøvd, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå